Blog de consilier independent, blog de nu te vezi!
Am ales sa il ajut pe Sorin Oprescu. O spun direct si deschis. Nu am putut vorbi pana acum despre asta pentru ca Sorin nu isi anuntase candidatura. Am vorbit inca de anul trecut despre relatia de prietenie care ne leaga de peste 15 ani. Cu toate astea, raman membru PSD desi unii se vor repezi sa ma dea afara din partid. Asa e ordin de la conducerea de partid. Deh…
Am ales sa il ajut pe Sorin Oprescu pentru ca ma intereseaza viitorul copiilor mei. Acum, fiind parinte vad lucrurile cu totul altfel. Am insa si un gust amar in legatura cu ceea ce se intampla in interiorul PSD. Nu numai experienta personala m-a determinat sa iau aceasta decizie, ci si experientele zecilor de oameni din PSD care sunt marginalizati doar pentru ca nu sunt oamenii “conducerii”. Sunt preferati tradatorii de profesie care s-au perindat prin toata politica. De ce? Pentru ca au spor la adunat sacose probabil. Inchid un capitol si las in urma un Mircea Geoana care nu ma saluta de ani de zile doar pentru ca lucram cu Adrian Nastase, un Viorel Hrebenciuc pe care l-am ajutat atunci cand a avut nevoie fiul sau si care “m-a trimis acasa sa mai fac copii pentru ca tara are nevoie de copii”. Nu au avut nevoie de mine in echipa de campanie. Nu dau din casa si nici nu ma plang. Am ales sa fac acest pas cu regret. Pentru ca in PSD sunt zeci, sute, mii de oameni de valoare pe care ii apreciez si ii respect.
Am ales sa il ajut pe Sorin Oprescu pentru ca eu cred in el, in sansele lui si mai am inca speranta ca mai putem trai normal in tara asta. Stiu sigur ca in turul doi Traian Basescu il va invinge pe Mircea Geoana cel mai usor. Si vreau sa lucrez intr-o echipa castigatoare. Inainte sa aflu de intentia lui Sorin eram hotarata chiar sa il votez pe Crin Antonescu. Amandoi imi plac insa ma simt mult mai apropiata de Sorin. Asadar, acestea fiind spuse, de astazi stiti ca m-am autosuspendat din postura de consilier al lui Adrian Nastase. Subliniez acest lucru pentru a nu da apa la moara celor care vor incerca sa faca o legatura intre decizia mea si domnia sa. Relatia de prietenie ramane insa.
204 Comentarii la "Am ales…"
Ma bucur si va doresc succes!
te felicit si iti urez multa bafta. intr-adevar copiii nostri merita mai mult!
am apreciat lansarea, mi-a placut transmisia live, site-ul si astept …sa semnez pentru sustinerea lui oprescu si sa pun stampila pe semnul sau electoral.
nu cred insa ca o iei de la capat; dimptoriva, cred ca abia acum ai revenit pe drumul pe care l-ai ales cand ai fost aproape de psd.
bafta si tie si lui oprescu si noua!
ps
cat despre sanctiunile psd-ului de acum: “nu mor caii cand vor cainii”.
starea de spirit pe care ati evocat-o o cunosc si eu de la mai multi prieteni din PSD, nu cunosc dimensiunea si de aceea v-as ruga sa apreciati, daca nu aveti si date concrete, cam cate procente credti ca va rupe Oprescu din randul alegatorilor PSD!
Multumesc anticipat
”Am ales sa il ajut pe Sorin Oprescu”.
Spalaţi maţe sau tocaţi carne ?
Succes, doamna Alexandrescu, desi nici dl Oprescu nu ar fi presedintele pe care mi l-as dori. Autosuspendarea dumneavoastra nu este valabila si pentru Antena3, asa incit poate ar trebui sa ii puneti la punct.
Un gest de mare demnitate si caracter! Apreciez mai ales ca, inainte de a decide Sorin Oprescu sa candideze, alesesei varianta fireasca Crin Antonescu, care, cu toate ca era candidatul altui partid, era cel mai aproape de normalitate. Acum, ai ales sa mergi inainte cu un vechi prieten si cu un om care poate sa faca diferenta. Va doresc succes, Doctorul are un sprijin de nadejde in tine! Daca esti de acord, voi populariza postarea ta de astazi. Iti multumesc anticipat! Unul din cei doi, Oprescu sau Antonescu, vor ajunge in turul 2 cu Basescu. Fie ca cel mai bun sa castige! Sunt convins ca Adrian Nastase va avea intelepciunea sa inteleaga decizia ta.
In primul rand FELICITARI pentru decizia luata, in al doilea rand SUCCES in al duce pe D-nul Primar spre Cotroceni iar in al treilea rand vreau sa stii ca sunt intru totul de ACORD cu cele precizate de tine referitor la PSD, acest partid care a devenit al D-lui Oprisan , Vanghelie si a oportunistilor…..
Ma bucur pentru decizia ta de aiesi din echipa PSD.Eu personal sunt convins , si cred ca si tu stii asta Oprescu nu are sanse sa intre in turul doi.Lipsa unei organizatii la nivel national isi va spune cuvantul.
Succes, si comentam dupa 22 noiembrie.
ce articol fals ai scris, apropo tu daca erai presedintele partidului nu l-ai fi exclus din PSD pe Constantin Simirad?
Un vot de la mine.
Anca,
Sincer doresc sa spun, desi daca spui ca-l cunosti, cine stie oi gresi eu, dar nu cred deloc ca SO este ce ar vrea sa para ca este.
Felicitari Anca . Faci un pas corect si cred ca acum imi dai dreptate de ce cu mult timp in urma iti prezentam marea nemultumire a mea si a altora. Eu unul m am saturat de minciuna, nedreptate , abuzuri si multa bataie de joc. Totul este ignorat , statul de drept, hotararile judecatoresti, invatamantul, sanatatea si noi toti. Trebuie ca presedintele statului sa ne respecte statutul de cetateni europeni. Succes si sunt alaturi de tine.
Anca,
dacă ai nevoie de vreun ajutor… Foarte – foarte mic. Să ştii că în toate partidele e la fel. Nu ştiu asta pentru că m-aş fi perindat prin ele ci pentru că am vorbit cu mulţi oameni.
Mie personal nu mi-a făcut Mircea niciun rău. Dar nu pot să-l iert pentru ce i-a făcut domnului Iliescu. Dumnealui e înţelept şi poate să ierte. Eu nu. Nu mai vorbesc de cât l-a băgat în mantinelă pe Adrian Năstase.
Felicitări şi să ave noroc.
Cum e sloganul? Oprescu îl Opreşte pe Băsescu?
Vezi, mulţi nu-şi dau seama de risc. Dacă Băsescu se mai alege o dată s-a terminat cu libertatea de expresie în România, ba chiar şi cu alte libertăţi. Va fi mai rău decât pe vremea lui Ceauşescu, aici, în UE, da. Eu am primit tot felul de mesaje voalate să mă potolesc că am un copil,… chestii din asta drăguţe.
Dumnezeu e mare.
Candidatura lui Oprescu il arunca sigur in turul 2 pe Crin Antonescu. Si asta imi convine. Asa ca ii urez lui oprescu sa ia cat mai multe din voturile lui geoana si sa se claseze pe locul 3-4. Macar la atata lucru o fi si el bun.
Aberanta si stupida, prin nimic justificabila decat eventual prin ura, afirmatia:dacă Băsescu se mai alege o dată s-a terminat cu libertatea de expresie în România, ba chiar şi cu alte libertăţi.
Crezi ca va pot ajuta cu ceva pe aici? Am ceva “putirinte” in zona.
,,v-as condamna!!” Traian Basescu
depozitia lui Claudiu Saftoiu fost sef SIE in fata comisiei parlamentare unde recunoaste ascultarea telefoanelor
proces castigat in instanta de Dinu Patriciu impotriva SRI pe aceeasi tema
publicarea discutiilor private ale comisiei Udrea
,,sa aibe grija ministrii ce discuta ca se stie” Traian Basescu
sa continuam??? mai bine nu
oare toti avem fobii cu privire la presedintele Romaniei??? suntem manipulati si de rea credinta???
daca il ascultam sau citim pe dom profesor Catalin Avramescu consilier prezidential avem imaginea viziunii asupra statului si a institutiilor si a ,,reformei” preconizate. sunt acolo principii ale unui stat democratic membru UE???
Felicitari pentru curajul asumarii unei astfel de actiuni, deloc usoare. Sorin va avea de luptat nu doar cu Basescu, ci cu toti ceilalti candidati si in special cu masinaria de partid a PSD. Aveti mare grija la echipa pe care i-o formati. La posibilii tradatori din interior. La numele pe care le veti lansa pe piata, ca posibili coechipieri prezidentiali. Nu aveti in spate logistica unui partid. Dar puteti sa aduceti la urne oamenii care nu s-ar da jos din pat la 22 noiembrie pentru nici un alt candidat din partea unui partid. Mergeti pe ideeea de independent, de candidat care a demonstrat ca in tara asta exista viata si dincolo de partid. Spuneti oamenilor ce vor sa auda, lucruri simple, dar care sa le aduca putina liniste sufleteasca. Dincolo de manipularile din procentele referitoare la oamenii politici, sondajele de opinie din Romania arata lucruri destul de interesante despre societate. Aduceti oameni cu carte si creier sa le citeasca si descifreze. Pe baza acelei Romanii construiti campania. Adresati-va Romaniei scarbite, pentru ca aia nu e o Romanie tocmai idioata. Si, mai presus de orice, nu dispretuiti scoala si intelectualii care n-au ales partizanatul! Nu dispretuiti presa, desi majoritatea tinerilor jurnalisti sunt in afara oricaror norme profesionale. Nu aveti nevoie de razboaie cu presa, am vazut destule. Succes!
Bravo!Esti puternica cum te stiu.
am citit acest mesaj si sunt dezamagit. Credeam ca facand parte din PSD simti social democrat, PSD este singura noasta “casa”. Anca oare cat de multe are de reprosat Ion Iliescu lui Mircea Geoana, lui Adrian Nastase? oare nu SOrin Oprescu este opera lui Ion iliescu? nu Ion Iliescu l-a adus in PSD? Ion iliescu nu a plecat din PSD, nu a ales sa l sustina pe sorin oprescu “oparescu” pt ca este PSD ist indiferent de relatia pe care o are cu MIrcea Geoana, cu Adrian Nastase, cu Viorel Hrebenciuc si celilalti. PSD are pacatele lui , la fel si MIrcea Geoana si ADrian Nastase dar daca esti membru PSD ramai in PSD, daca esti social democrat votezi MIrcea Geoana. este o regula nescrisa, o regula de bun simt. sunt dezamagit sincer. sunt dezamagit de toti “PSD-istii” care acum il sustin pe sorin oparescu. aceia nu au fost si nu sunt social democrati, au stat la masa PSD au mancat, s-au infruptat din PSD si acum pt ei PSD este un cadavru???? ce fel de oameni sunt acestia? oameni de nimic Anca, oameni care nu au verticalitate, oameni care vor doar ciolan, cum PSD era bun si dintr o data au constatat ca nu mai e asa? avem o datorie suntem PSD isti. inca o data sunt dezamagit de atitudinea ta.
@toto
1. in 89 au murit oameni pt a ne putea spune nemultumirile
2. nici eu, la fel ca D-na Anca probabil, nu simt Vanghe-democrat
3. la mine in “casa” nu se folosesc cutitele pe la spate, asa cum se folosesc in Psd
4. ne-am saturat de reguli nescrise care trebuie respectate doar de altii
5. suntem apropiati doctrinei de stanga ceea ce ne impune sa votam Sorin Oprescu, deoarece PSD-ul nu reprezinta STANGA deja de cativa ani
6. PSD-ul nu este un cadavru, este un partid care nu te asculta, nu te intelege, caruia nu-i pasa de tine chiar membru daca esti
7. ne-am saturat sa ne tot spuneti ce sa facem, cum sa facem, cu cine sa votam, pe cine sa sustinem….. Votam cum vrem noi….. cu stanga autentica, nu cu stanga oportunista care nu mai are de mult un proiect de stanga
da Bogdab am inteles nu vedem padurea din cauza copacilor, nu vedem PSD din cauza lui Vanghelie….. halal gandire.
este foarte simplu si usor sa te delimitezi de ceva si apoi sa l poti critica, este insa foarte greu sa construiesti, sa fii intr o echipa si sa ti asumi cu bune si rele lucrurile, pacat ca vedem doar forma lucrurilor si nu fondul problemelor. strategia asta este gen basescu, crititi tot indiferent ca e bun sau rau.. criticam si tot criticam, dar nimeni nu pune umarul sa construim ……………….. daca mergem pe aceasta logica… oare cine l-a adus pe Mircea Geoana in guvernul Romaniei? oare cine l-a facut Ministru de Externe si l-a propus Prim ministru ? eu??? tata???? haideti sa nu mai criticam… oparescu ce visiune are??? ce program are???? critica clasa politica???? asta fac toti maimutoii dar nu pun umarul sa construiasca…. nu cumva oparescu era suparat pe toata lumea/.??? ba ca nu a iesit primar ba ca nu a fost ministru sanatatii… tot felul de .. oparescu este la fel ca basescu…. habar nu au ce inseamnas a construiesti. e mai greu sa construiesti si extrem de usor sa spui ca aiai multii sunt de vina, dinc auza lui Geoana din cauza lui Iliescu din cauza lui Nastase … si tot asa…. dece oparescu a fost in PSD? putea sa joace asa pe margine…. demagogie mult prea multa demagogie……
[...] bloguri In Cancan, azi: 1. Am ales – Anca Alexandrescu 2. Mailu’ lu’ Base – Simion Cristian 3. As vrea – Paul [...]
@toto
nu ai inteles nimic
era vorba de mecanismul decizional din cadrul Psd , sau de interese……. care si el a dus ca la organizatia din capitala Psd , sa aiba un asa presedinte ….. Si nu este vorba doar de Vanghelie ….. spune cate programe de stanga, cati oameni de stanga au fost promovati in ultimii ani
nu putem sa luptam pentru o idee in care nu credem si vreau sa iti repet inca odata : nu ai inteles nimic
@Bogdan
Care sunt acei oameni de stanga care meritau promovati si nu au fost promovati? daca esti un om de partid atunci stii ca oamenii care merita promovati sunt oamenii care aduc voturi… PSD are suficient de multi oameni care suficient de buni.. hai sa vedem… doamna ANdronescu este un om de stanga??? Victor Ponta???? Cristian Diaconescu???? daca ai observat ma refer la paleta de ministrii PSD, sa l lasam pe Vanghelie cu ale lui… sa ne uitam in profunzime… cred ca stii ca PSD e un partid mare, este un partid care trebuie “multumit” este greu sa multumesti pe toata lumea, referinte putem avea si la Marian oprisan de la vrancea, si la mazare de la constanta si la mitrea… la toti … este greu sa multumesti pe toata lumea… un PSD ist adevarat are acel echlibru ca al lui ion iliescu. si inidferent de cine conduce PSD ramane PSD ist… asta vreau sa spun… ca ne dam mari dizidenti…. este vrajeala de 2 lei. important este sa construim….. sa construim un PSD modern, social democrat… pentru oameni.. dar mi e teama ca nu se poate face asta foarte usor atata timp cat avem oameni care se infrupta din cadavrul PSD. am mai spus si o repet e greu sa construiesti e usor sa arunci cu noroi.. si sa distrugi
in rest toate cele bune si “succesuri” lui oparescu.
Felicitari, Anca. Si eu ma alatur echipei lui SO. Si eu sunt social democrat dar MG nu mai este credibil, pentru toti cei care isi amintesc cum a fost ales presedinte PSD, cum ii excludea pe I.Iliescu, A. Nastase si Teodorescu, cum se ducea noaptea la Cotroceni, pe ascuns s.a. Nu poate fi unitate in minciuna, iar SO este, in mod real, un om de stanga.
fratilor nu mai spuneti ca sunteti oameni de stanga, ne jigniti pe noi ceilalti, sunteti cu oparescu foarte bine, dar nu sunteti oameni de stanga…….. chiar ne credeti tampiti??? ce dracu.. aveti si voi putin bun simt!!! asa macar putin
“m-am autosuspendat din postura de consilier”…nemaipomenit doamna alexandrescu
ce fandare spre nicaieri…ce atitudine rebel-resemnat-intelectuala…superb. cata duplicitate…cat “cur in doua barci”, scuzati expresia triviala. ori plecati din partidul ala, ori nu-l sustineti pe oprescu. vorbiti de morala cand nu aveti nici macar un dram. trist.
P.S: oprescu om de stanga? hai nu zau..:)
P.P.S: intrebare. de ce candideaza oprescu? “il vrea lumea”? parca zicea ca sta nu stiu cati ani in primarie. sau si-a dat seama ca gata, fara el, unicul, nu se mai poate? imi vine sa rad. mai bine invata sa se trezeasca mai devreme de 12.
@Mihail
astia s social democratii puri…. care il sustin pe oparescu… si nu i mai zi oprescu… hahaha
Felicitari pentru TOT !
Chiar credem ca se poate.
V-ati gandit ca SO-ca si initiale vin de la SOLUTIE pentru Romania ??!!
Iata deci un alt mic motiv pe langa cele 22 milioane mari Motive pentru Doctor !
Suntem multi cei care va putem sprijini si veni alaturi-sper sa aveti Puterea si Deschiderea sa primiti TOT sprijinul !
Si inca ceva -aplecati-va catre DIASPORA Romaneasca !
Eu gestionez un program-vezi Site Ambasada Romaniei la Madrid-si va pot spune ca Diaspoar asteapta ??!! Si nu asteapta doar un concert cu manele si mici si bere…..asteapata un Mesaj adevarat si adanc -asteapta ceva concret catre ei…asteapta pe CINEVA care sa …merite ceva 10-20-30 000 voturi si de ce nu care “strangand” voturi …de pe la toti …ar face DIFERENTA !
Poate pe langa miliardele de euro trimise de Diaspora …a venit Timpul sa trimita si ceva zeci de mii de voturi care sa ne schimbe cu adevarat DESTINUL!
Suntem la dispozitie…daca se doreste si ne…doriti !
Cu respect,
Cristina G
am lasat adresa mail si pot da orice detalii si nr telefon
@ toto
mie mi se pare asa o treaba imputita…pleci dintr-un loc, scuipi unde ai pupat, te victimizezi, arunci cu noroi…doamna alexandrescu isi imagineaza ca este atat de importanta pentru tara asta si pentru cetateni in general incat ramanand in psd si ajutandu-l pe oprescu va face mai mult rau psd-ului. trist. notorietatea doamnei este zero. prea putin intereseaza pe cineva ce face dansa. cat despre efectul asupra membrilor/militantilor psd…nu pot decat sa zambesc. daca doamna alexandrescu a ajuns etalon de comportament pentru psd…iarasi trist. astept ca dl nastase sa aiba o pozitie in acest sens, pentru ca, pana una alta, este consiliera dansului. chiar daca e “autosuspendata”. oare exista notiunea asta in codul muncii? din nou…HAHA.
@ cristinag
“V-ati gandit ca SO-ca si initiale vin de la SOLUTIE pentru Romania ??!!” Nu. Dar, noi cei care gandim, ne-am gandi ca initialele, sau mai bine zis, abrevierea pentru Solutie pentru Romania, ar fi SR. Subliniez…SR. HAHA.
P.S: ca sa intelegeti si dvs, “initialele” sunt alea de sunt primele litere din numele de persoane. “Solutie pentru Romania” nu e nume de persoana. Cred eu.
Nu cred că îl voi vota pe Sorin Oprescu pentru că nu cred că este pregătit pentru funcţia de preşedinte… poate peste cinci ani ar putea căpăta maturitatea şi cunoştinţele necesare. Mă simt însă ceva mai în siguranţă relativ la un viitor preşedinte Oprescu în 2010 dacă se înconjoară de oameni capabili să-l sfătuiască corect.
Dacă îmi permiteţi un sfat şi dacă puteţi să-i transmiteţi acest sfat domnului Oprescu din partea mea… Toţi oamenii obişnuiţi visează la România descrisă în discursul domniei sale, ba chiar am recunoscut câteva idei pe care le tot pun pe bloguri de cei câţiva ani de când încerc să fiu activistul societăţii normale pentru o Românie normală, însă să nu confunde România normală cu România pe care o poate construi domnia sa. Preşedintele nu are căderea de a interveni în problemele Parlamentului sau a Guvernului, decât în domeniul respectării Constituţiei. Avantajul faptului că nu este candidatul unui partid dispare în momentul în care domnia sa încearcă să fie tot un preşedinte jucător, un preşedinte-premier, exact ca toţi preşedinţii României de până acum.
@ bibliotecaru
Eu sunt sigur ca nu il voi vota. Pentru ca, pe langa faptul ca este produsul aceleiasi clase politice, cred ca este mai mincinos ca basescu, la fel de lipsit de scrupule, si incapabil de altceva decat de “caterinca de dambovita”.
@cineva,
Multumesc mult!
oparescu asta trebuie sa demonstreze nu sa faca precum basescu, alt oparit, si parvenit al societatii noastre, a doemonstrat ca nu stie sa faca echipa, ca nu stie sa se supuna regulilor, ori romania nu e maidan, e o tara in europa unde trebuie vrand nevrand sa serpecte niste decizii, sa se supuna unor reguli ori find condusa de un , oparescu, la ce sa ne asteptam.???????????????? dragilor vedeti fondul problemei, stim ca in romania clasa politrica nu a ajuns la maturitate, stim ca mai avem nevoie de multi ani sa avem o clasa politica precum este in germania, anglia, statele unite, dar … trebuie sa o construim noi si constructia nu cuoameni ca oparescu, basescu, care nu stiu decat sa distruga…. ce a demonstrat oparescu????? ca are gura mare, s-a victimizat.. iar oamenii il cred, cred ca e un salvator…………… este………….. ca si basescu un mare “reformator” ………….. totul se face prin munca, nimic nu se face peste noapte alegand pe unul sau pe altul… ma uimesc acesti oameni care nu vad fondul acestor demagogi, mincinosi care sunt in stare sa jure ca , asa cum spune o vorba din popor, “nici ceapa nu au mancat nici gura nu le miroase” “calitatea” lor de oameni este indoielnica… nu va opariti dragilor cu oparesc…. destul ne am ars cu basescu… solutia este M.G.
@ancaf,
Multumesc mult pentru incurajari. Ai o reactie de om normal si echilibrat.Ma bucur ca mai exista inca astfel de oameni.
Salutari intregii familii!
@ anca alexandrescu
sa inteleg ca aceia ce avem o opinie diferita de a dumneavoastra, suntem…anormali si dezechilibrati?
@olimpiu,
Este foarte greu de spus pentru ca exista multe variabile. Probabil intr-o saptamana vom sti mai clar ce ia si de unde ia.
@Orange,
Chiar imi lipseau comentariile dumneavoastr. Bine ati revenit!
@Instalatorul,
Multumesc mult. I-am rugat pe cei de la Antena 3 sa rectifice.
@Codrin Scutaru,
Multumesc mult! Sigur, imi faceti un mare serviciu popularizand textul meu. Incerc sa fiu un om normal si echilibrat, nimic mai mult.
@Bogdan,
Stiu ca exista o multime de oameni care gandesc la fel ca noi. Ma bucur sa vad normalitate si echilibru in jurul meu.
@Mihai B,
Multumesc mult. Nu as fi atat de categorica. Sigur, este o problema ca nu avem un partid in spate dar credeti-ma ca sunt si mult avantaje…Dupa parerea mea se joaca inca cine va intra in turul doi. Putem comenta si mai devreme de 22 decembrie! Ma intereseaza opiniile tuturor.
@horya,
Va multumesc pentru comentariu dar va rog sa argumentati in ce consta falsitatea aricolului meu.Ce legatura are Simirad cu ce am spus eu?
@Cristian,
Multumim!
@ion adrian,
Asa cum il cunosc eu de 15 ani este exact aceeasi pesoana.Dar poate eu sunt subiectiva…
@ion cj,
Multumesc mult. Ma bucur din suflet ca va am alaturi. Conteaza foarte mult pentru mine!
@Gabriela Savitsky,
Inca un punct de vedere care ma face sa fiu si mai increzatoare. Multumesc mult si tinem legatura. Cred ca principalul ajutor ar putea veni din eventuale sfaturi, informatii, comentarii apropo de discurs etc. Va veni si sloganul in curand.
@Cetateanu’ Turmentat,
Asa cum am spus, imi place Crin si il apreciez. Dar s-ar putea sa fie si invers asa incat ma bazez pe faptul ca la un moment dat ne putem uni fortele. De acord?
@In memoriAM,
Vorbim…
@Mihaela,
Multumesc mult. Sfaturile dv sunt foarte corect. Exact asa am si imaginat campania. In privinta presei, nu va faceti griji! Cat voi fi eu in echipa presa va avea un loc special…Astept si alte comentarii cu mare interes.
@Catani,
Multumesc. Nu ma voi schimba niciodata!
@Doamna Alexandrescu,
Acelasi ucru l-am intrebat si pe Victor Ciutacu: exista vreo prosibilitate cat de mica ar fi ea ca domnul Iliescu sa aiba dreptate in ceea ce il priveste pe Oprescu (blat cu baselu’)? Pentru ca daca exista o firimitura de adevar in aceasta treaba nu-l votez, deoarece n-am chef sa-l vad prim-ministru din 7 decembrie. Ar fi tot aia: ca-i presedinte, ca-i prim-ministru. Poate chiar mai rau!
@toto,
Si eu sunt dezamagita de abordarea dv. Eu nu am o problema nici cu partidul, nici cu miile de oameni care chiar cred in PSD. Am insa o problema cu o mana de oameni care sunt la conducerea partidului acum si nu imi poate cere nimeni sa inghit aceste magarii. Nu fac parte din cei care s-au folosit de acest partid sau care au beneficiat de diverse lucruri. Si asta e foarte usor de verificat.
In alta ordine de idei, imi poti spune te rog ce a construit Mircea Geoana?
Oricum, multumesc pentru comentarii. Sunt un om al dialogului, nu ma deranjeaza criticile si ma intereseaza toate punctele de vedere.
@Neagu G.,
Total de acord cu dv. Ma bucur sa aud astfel de comentarii. Va multumesc!
deceptionant ,in ce ma priveste, ultima dv decizie.as putea spune halucinanta.
sper ca nu dv i-ati insuflat temele discursului de ieri.sunt neplacut surprins de aceasta decizie,si nu-mi pot raspunde la intrebarea pe care vreau sa vi-o pun,si totusi ,dv credeti in democratie?
dv uriti comunismul?s-au….pt ca dupa discursul de ieri am retrait momente de jena comparabile cu cele pe care le simteam cind eram scos in strada sa aplaud toate ineptiile comunismului si a comunistilor.
@Mihail,
De ce sunteti atat de nervos? Unde am spus eu ca sunt o persoana importanta, pe cine am scuipat si in cine am aruncat cu noroi? Este dreptul meu sa imi spun punctul de vedere si sa aleg ce doresc. Orice om de pe strada are acest drept. Si apoi daca nu contez, nu inteleg de ce va pierdeti vremea sa scrieti atatea mesaje pe blogul meu? Sa jignesti in spatele anonimatului este cel mai usor. Pana una alta eu mi-am asumat public aceste lucruri.
Iar povestea cu autosuspendarea va e greu probabil sa o intelegeti pentru ca nu stiti ce am spus de-a lungul timpului. Eu nu am fost angajata dlui Nastase si nu am fost platita de la partid sau de la Parlament. Am propria firma si daca va intereseaza va puteti uita si pe site: http://www.monitoring.ro Am facut aceasta munca de consiliere voluntar iar atunci cand toti din PSD s-au delimitat de Adrian Nastase am fost printre foarte putinii oameni care au ramas alaturi de dansul. Asadar, nu va asteptati ca domnul Nastase sa aiba vreo reactie asa cum va doriti dumneavoastra.
Iar in privinta ultimului dv comentariu va recomand sa cititi cu mai multa atentie ce i-am raspuns lui “toto”. Numai bine!
@frank zapa[king],
Imi pare rau ca sunteti dezamagit. Cu Traian Basescu nu voi lucra niciodata asa ca veti tot fi dezamagit. Vorbiti insa de ca si cum va obliga cineva sa votati cu Sorin Oprescu. Nu va place, ok, votati cu cine va face sa va simtiti liber. Cred ca intrebarea despre credinta in democratie nu trebuie sa mi-o puneti mie, ci celor care il sustin si il voteaza pe Traian Basescu.
Anca din respect pentru acele sute de mii de PSD isti cu carnet de partid, din repsect pt alesii locali ai PSD, cred ca trebuie sa ramanem alaturi de PSD indiferent cine conduce vremelnic PSD, si eu sunt un om al dialogului, dar nu mi se pare corect ceea ce faci, nu este moral, daca pentru binele poporului PSD, cum ar spune oprescu, trebuie sa sustinem pe Mircea Geoana il vom sustine, este o datorie fata de PSD, de alesii PSD de tot ce nseamna in Romania PSD, ma doare sincer sa vad oameni PSD isti care trec in barca lui oprescu, ce fel de oameni sunt aceia care parasesc barca????????????????? bun?? rau?? mircea geoana conduce acum PSD, este candidatul asumat de tot partidul inclusiv de domnul Adrian Nastase si de domnul Ion Iliescu. daca Adrian Nastase si Ion Iliescu si au asumat candidatura lui MIrcea Geoana, noi, POPORUL PSD, avem datoria de a l sprijini si a aduce la COtroceni un PSD ist.eu cred in PSD, poate e mult spus, dar RESPIR PSD, si ma doare sa vad ceea ce se intampla acum. sincer cea mai buna solutie si onorabila este ca cei ce sustin alt candidat decat Mircea Geoana sa plece din PSD.
in rest toate cele bune si sa auzim de bine.
buna ziua doamna alexandrescu-departe de mine gindul de a vota cu dl oprescu,ori de a va indemna sa votati T.B.
eu vorbeam de pricipii, de filozofia de viata a fiecaruia dintre noi,de felul in care ne alegem in viata sa ne alaturam unor grupuri.
personal nu ma vad niciodata stind in spatele unui domn ca SORIN OPRESCU,legat cu fire nevazute de o lumea greu de digerat.
OCTAV COZMINCA[DUPA PESEDISTUL BANICIOU UN COMUNIST FEROCE] alaturi de dl. BONDREA,fabricantul de diplome ilegale,deci un personaj cu metehne ramase din vremea PCRpile,cunostiinte,relatii]-in acest moment mare sponsor al dl. oprescu.
asa ca repet din nou,chestiune de optiune,de intelegere a vietii si a ceea ce iti doresti pt viitor.
ori eu doresc din tot sufletul meu ca strigoii comunisti sa ramina istorie,sa treaca in cartea de istorie pt a fi studiati atent de tinerele generatii de romani.nu mi-as permite sa le propun copiilor mei incremenerirea rom intr-o lume ticalosa-n-as vrea sa fiu blestemat tocmai de copii mei.
P.S.-repet stimata doamna,revedeti discursul de ieri al dl. oprescu.
este contradictoriu,este o fila dintr-un gen de discurs anacronic care vine din lumea partidului unic.
doamna ANCA-va fac o confidenta,daca prin absurd,rept prin absurd s-ar ajunge la situatia ca sa aleg presedinte intre GEOANA SI OPRESCU,va pot spune fara nici o retinere.
l-as vota pe GEOANA-fara a ma explica,ori argumenta.
mi-am asumat un mare risc,facind acest scenariu,stiind ca niciodata nu se va ajunge la asa ceva,dar am vrut sa punctez ceva.
si inca ceva,ar trebui sa incurajez gestul dl. OPRESCU,PT CA ii slabeste pozitia lui geoana,dar……parca deja e prea mult,parca lupta in undergraund a depasit orice limita.
sper ca dupa aceste alegeri adrian nastase si ion iliescu sa fie zburati din PSD.
@FRANK
cu bune si rele Adrian nastase si Ion iliescu fac parte din istoria noastra a Romaniei si a PSD, nu putem, nu este normal, moral, sa ii zburam din PSD, sunt niste oameni importanti ai PSD si ai Romaniei, avem nev oie de orice om, de orice idee, pentru a construi un PSD puternic, si pentru a da Romaniei o administratie puternica, coerenta, care sa puna in practica echitatea sociala, si tot ce inseamna SOCIAL DEMOCRATIE. insa asta nu se poate face cu “dizidenti”.
sa inteleg ca si nastase va fi pentru oprescu, domna dar cu devotamentul pentru partid cum ramane ?
or vreti sa ne aratati ca va pasa de oameni si tocma in ideea asta il sustineti pe oprescu?
s-a scindat psd in doua?
ideea e ca orice e mai bun decat basescu.
ma ajutati si pe mine?
eu nu stiu pe cine sa sustin, chiar nu imi vine sa ma duc la vot.
si atunci pe cine sa sustin?
@ Mihail
A fi mincinos nu înseamnă mare lucru în politică. Nici nu se spune mincinos unui politician ci… inconsecvent.
Pot să cred că anumiţi politicieni doresc binele României şi românilor, dar oricât aş fi de sigur de bunele intenţii ale cuiva, nu este îndeajuns. Pentru mine contează mai puţin ca un candidat să aibă păreri măreţe şi gânduri luminoase. Aş prefera oameni care au programe mici, mărunte, lipsite de strălucire, dar care sunt capabili să le ducă la bun sfârşit în orice condiţii colaterale. Degeaba ne propunem un viitor luminos, de fiecare dată, pentru ca apoi să spunem că nu nu se poate realiza nimic.
De aceea spun, chiar dacă domnul primar general este absolut sincer când descrie o Românie perfectă, democrată, echilibrată, ruptă de interesul politic, sunt absolut convins că domnia sa nu va putea face din România reală de astăzi acea România pe care o vede domnia sa (şi noi toţi de altfel) ca fiind ideală. Nimeni nu ar putea face o astfel de scamatorie, cu atât mai mult cineva care nu are în spate un partid politic care să-i asigure implementarea în teritoriu şi presiunea legislativă în Parlament.
Deficitul de putere al alesului independent s-a văzut şi la primărie unde domnul Oprescu stă la mâna consilierilor pedelişti.
corect Bibliotecarule foarte bine punctat in ultimul post… daca cineva se asteapta ca peste noapte sa transforme unul din candidati romania acela e nebun, nu are lagatura cu lumea reala, modernizare inseamana un lung proces de evolutie, de corectii ale greselilor trecutului, oprescu va face ce a facut si basescu… haos
@toto,
Cum iti explici faptul ca Mircea Geoana nu reuseste sub nicio forma sa ajunga la scorul partidului? De ce oamenii aceia nu il vor? Chiar toti gandesc gresit? Nu suntem la partidul comunist. Nu imi poate impune nimeni cum sa gandesc si pe cine trebuie sa plac si pe cine nu. Imi pare rau dar cu o astfel de retorica ma pierdeti. Nu pot discuta in acesti termeni.
@frank zapa[king],
M-ati facut sa zambesc. Sunteti de o naivitate incredibila. Ceea ce nu e un lucru rau. Numai bine!
@bogdan barbieru,
Sa inteleg ca imi luati un interogatriu, sau ce? Ori nu ati citit ce am scris, ori sunteti rauvoitor. Ce treaba are Adrian Nastase cu decizia mea?
Este problema dumneavoastra cu cine votati. Nu va asteptati din partea mea la o pledoarie pentru o persoana anume. Nici macar pentru Oprescu. As fi subiectiva, evident.Eu doar mi-am anuntat decizia de a-l ajuta in acesta campanie.Si nu vad de ce trebuie sa dau cuiva socoteala pentru aceasta decizie. Traim intr-o tara libera. Sau cel putin asa sper!
Anca nu sunt in masura sa dau lectii nimanui, faptul ca MIrcea Geoana nu ajunge la scorul partidului??? simplu, pt ca sunt acei “dizidenti” care nu l sprijina total pe MIrcea Geoana, mai este un mazare care face ce i trece lui prin cap, mai e un mitrea care sta cu dintii in beregata lui geoana, ami este un oprisan care face ce vrea el, si asa mai departe, stii foarte bine ce spun, si sunt convins, mai sunt si alte motive, imi doresc sa invat dintoate cate ceva ANca, dar nu pot fi de acord cu aceste “miscari” sunt deschis oricaror discutii de orice fel insa toate in slujba PSD a ideii de social democratie. sa ti spun un secret, de cand ti ai facut blog nu a trecut saptamana sa nu vin aici sa citesc ce postezi tu, cred ca esti un om bun, o persoana intelgenta, dar nu imi place ca “parasesti” barca PSD. este parerea mea. sincer am fost furios ca ai plecat la oprescu/oparescu
in rest toate cele bune, si daca vrei putem avea si o discutie pe mes pe acest subiect.
P.S. inca ceva:
nu lua lucrurile personal cel putin eu vorbesc de un principiu, nu critic omul Anca, critic doar un prinipiu.
Anca,
Nu pot sa spun decat ca este o pierdere pentru PSD.
Ar fi trebuit ca oamenii Presedintelui sa ii stranga pe toti membrii alaturi si sa ii uneasca, nu sa ii dea de o parte, cum povestesti ca ti s-a intamplat, si te cred. Pacat!
Cum frumos spui tu, “prietenia ramane”.
Cu drag,
Cristiana
@toto,
Am inteles perfect ce ai vrut sa spui. Dar vin si te intreb: de ce au ajuns Mazare, Oprisan etc sa faca asa ceva? Nu cumva din cauza atitudinii si deciziilor luate de actuala conducere? As vrea sa imi raspunzi sincer cine este mai incorect:
1.Cel care il sustine pe un om care nu are nicio sansa si care a batut palma cu Basescu si s-a lasat “sedus” de marinar conform propriilor declaratii?
2. Sau cel care alege sa sustina un om care a fost obligat pana la urma sa plece din PSD si sa candideze independent din cauza aranjamentelor cu Basescu ale altora?
P.S. Ma bucur ca putem discuta cu argumente. Eu nu plec din PSD pentru ca sper ca se va schimba ceva la un moment dat. Si chiar daca ma vor da afara (pentru ca am auzit ca se agita diverse personaje de la organizatia de Bucuresti), va veni ziua cand am sa ma reinscriu in PSD. Atentie! Eu nu plec la alt partid!
@Cristiana Uzuna,
Asta e viata! Sunt momente cand trebuie sa faci niste alegeri clare!
as avea argumente pt tot dar…. nu mai am timp, daca vrei Anca putem sa mai vorbim in alte zile, acum vreau sa merg acasa, daca vrei putem vorbi pe mes. desi stiu ca… probabil nu vei accepta,
sa auzim de bine
JALNIC! CE NU FACE OMUL PENTRU BANI…. E CRIZA LA TELEFONIA MOBILA SI OBLIGATIILE AU TRECUT PE UMERII DIAFANI AI SOTIEI? MAI BINE CEREAU AJUTOR PUBLIC, DECT PROSTITUTIE IN PUBLIC… JALNIC SI FOARTE SCARBOS…
AUZI IPOCRIZIE… SUNT MAMA SI VAD LUCRURILE ALTFEL! CE MICI SUNTETI!
Ce parere ai, sau cat e de adevarat zvonistica blaturilor?! Oprescu blat cu Basescu, dar si Geoana blat cu Basescu!!!
(un membru foarte vechi PSD care nu mai stie incotro s-o ia! si nu suntem putini!)
Cu cine votam pana la urma?!
@toto,
Ba vom continua sa vorbim! Dar de ce pe mess? Eu nu am de ce sa ma feresc. Asa ca te astept, oricand poti, sa discutam cat doresti.
Seara placuta!
@alina,
Ce tragedie sa fii frustrat si obsedat! Il ajut pe Sorin in calitate de prietena, nu pe bani! Dar asta este o problema de caracter pe care cu siguranta nu o intelegi! Ce legatura are sotul meu cu asta?
@Costin Tanasescu,
Daca Mircea Geoana nu a facut blat cu Basescu de ce a acceptat sa intre la guvernare, sa inghita toate marlaniile lui, toate deciziile impuse de la Cotroceni etc? Un om inteligent stia clar ca finalul relatiei cu Basescu nu poate fi decat unul singur!
Cat despre blatul lui Oprescu cu Basescu…Iti dai seama ca nu as fi decis sa lucrez cu el daca aveam cel mai mic semn ca ar fi asa. Sunt scenarii lansate de Hrebenciuc si Cozmin Gusa. Le este teama de Sorin!
@alina,
Ai scris de la ip -ul 193.230.228.41 care intamplator este de la Evenimentul Zilei. Daca ati ajuns sa faceti astfel de mizerii nu am ce sa mai comentez…
Sa inteleg de la tine ca PSD-ul e tradat de Geoana? Si batranul Iliescu sa nu stie asta?! Adrian Nastase tine si el cu Geoana, cel putin asa l-am auzit la Congres! M-ai lasat in ceata!
Nu stiu ce se va alege pana la urma de acest partid ar carui membru sunt de la infiintare! Sunt foarte ingrijorat, am muncit foarte mult in zeci de campanii electorale si astazi nu stiu incotro s-o iau! Sunt ferm convins ca ceva este putred dar, scuza-ma, nu te pot crede in intregime. Ori este un joc diabolic al PSD-ului si mi-ar parea foarte bine, ori acest partid, daca este adevarat ceea ce spui tu si ceea ce stiu si eu, se va rupe sigur dupa alegerile prezidentiale. Astept totusi si parea domnului Nastase vis-a-vis de aceste blaturi.
@Costin Tanasescu,
Nu cred ca se va rupe. Ci pur si simplu trebuie sa schimbe conducerea.Asta este parerea mea. Domnul Nastase s-a pronuntat inca din decembrie anul trecut in legatura cu alianta PSD-PD-L. Va iesi probabil foarte curand la emisiuni si va comenta si situatia actuala.
Nici nu iti cer sa ma crezi. Mi-ai cerut doar un punct de vedere. Fiecare isi aduna informatiile si isi trage propriile concluzii. Faptul ca eu am ales sa il ajut pe Sorin Oprescu nu inseamna ca eu voi incerca sa conving alti oameni din PSD sa faca acest lucru. Sunt totusi un om cu caracter. Imi fac doar jobul meu legat de presa si atat.
Daca-i adevarat ce a zis cineva aseara ca Sorin are rau de inaltime, se teme de zborul cu avionu`, ce ne facem daca, presedinte fiind, il invita Obama?
Se duce pan-la Giurgiu sa ia vaporul?
@ PLANO
il duce amicul Basescu in calitate de comandant de vas, jobul ,,visat” de Chavez de Romania
@Olimpiu
Ar fi mai in siguranta daca ar zbura, decat sa inoate alaturi de Cha-che- vez de Romania,
Astept cu nerabdare parerea domnului Adrian Nastase, vis-a-vis de zvonistica blaturilor, care pentru mine conteaza foarte mult si nu numai pentru mine. Sper ca acest lucru sa se clarifice foarte curand, cu cat mai repede, cu atat mai bine pentru partidul din care facem parte amandoi. Multumesc pentru amabilitate. Voi reflecta.
Dupa discursul de ieri al lui Oprescu… doi candidati au fost trimisi la plimbare: Basescu si Vadim !
Unde dai si unde crapa!
Toti ziceau ca Oprescu intra pe culoarul lui Mircea Geoana si-i canibalizeaza electoratul.
Uite ca nu e asa! A trantit un discurs antisistem, impotriva partidelor politice si a clasei politice…. ca i-a lasat cu gura cascata pe Basescu si pe Vadim si, mai mult, i-a dus in extaz pe fostii lor simpatizanti.
Basescu a ramas mic copil cu oligarhii si mogulii sai pe langa cat a vituperat Oprescu gastile partinice!
Batranul Iliescu a parat excelent “atacul” lui Oprescu la PSD!
Rezultatul se va vedea in sondajele din saptamanile viitoare.
Ma tot uit de vreun an si ceva pe blogul asta. M-am gandit de nu stiu cate ori sa scriu, sa nu scriu, da de ce, da pentru ce…m-a pocnit o pneumonie, stau de 3 zile in pat si ma uit pe teveu la toti indrugatorii de de toate si te-am vazut pe-acolo prin jurul lui Oprescu la lansare si mi-am adus aminte de blog.
Si iar citesc, si ma uit si pe comentarii, unele pertinente, unele imbecile complet, mai ales cele gen “telefonia mobila in impas”, ce-are d-na sulitza cu prefectura?? Da ma rog…fiecare cu ce-l misca, doare, arde, mananca, etc.
Singura mea legatura cu ce se intampla e presa. Mai mult sau mai putin. Nu il iubesc nici be Base, nici pe Geoana, nici pe Nastase, nici pe Oprescu, de Crin nu stiu mai nimic, dar sincer, nu iubesc nici presa.
NU exista nici cea mai mica urma de bun simt, de acoperire cu date clare a informatiei, totul e o zeama, un zvon crescut la rang de certitudine indiscutabila, imbatabila, in care ei, cea de-a x-a putere in stat au dreptate, iar restul trebuie sa dea socoteala. Si imi rad in barba…Presa e precum femeia…te ridica, te doboara, te naste, te omoara…
Vorbind de nastere…avem copii, si eu si tu, iar tu ai de crescut un candidat, deci ai trei acum! Si in final, Candidatul Doctor ce va aduce ca schimbare? Cineva imi spunea acum vreo 5 ani, eram undeva departe de tara, “bai, baga-te si tu si prietenii tai, ca altfel va mananca astia si pe voi, si pe generatiile nepotilor vostri”.
Anca, pe cuvant daca nu avea dreptate. Sunt optimist de fel, si traiesc o viata frumoasa, departe de stresul zilnic in care se zbat multi de acasa, insa spune-mi tu, ce aduce nou Oprescu?
Ai lasat stabilitatea pe o manevra riscanta, si te apreciez!
Of, of, of, puterea asta…de-am stii ce sa facem cu ea…deocamdata vad o chestie urata, cu masini scumpe, declaratii gen ” va dau 20k sa va faceti ferme acasa”, si alte aberatii de genul asta, vad 128 de km sau pe acolo de autostrada, vad un pasaj care blocheaza un intreg oras la care de fiecare data cand zbor acasa astept sa intru pret de jumate de pachet de tigari, vad batalii acerbe pe subiecte care nu au nici o legatura cu nevoile, si niste jocuri gen “ba pe-a ma-tii” din toate directiile catre toate directiile din care eu, un biet cetatean, cu pretentii de om educat, ma simt exact ca in Caragiale….”io cu cine votez?”
Am zis de toate si nimic, insa ai meritul sa ma fii tezit din adormeala antibioticelor…Si in final, de-aia e blog, fiecare sa zica ce vrea…
Cineva, a avut un comentariu interesant…daca Doctorul are sustinere din aripa din “outside” a psd-ului, atunci poate are o sansa. Insa asta nu schimba cu nimic dezamagirile unei intregi categorii de oameni (din pacate din ce in ce mai multi) care deocamdata aleg ca mine sa isi traiasca viata in alta parte…
Iti doresc sa nu fii foarte dezamagita curand!
voi reveni Anca ori de cate ori voi considera ca am ceva de spus sau de comentat in legatura cu ceea ce postezi tu pe acest blog. intamplator sunt de acord cu foarte multe din punctele tale de vedere, dar ……. aici la sustinerea lui nenea doctoru’ ne “despartim”
sa auzim de bine si fie ca cel ami bun sa castige
@Plano,
Toti asteptam urmatoarele masuratori cu mare interes. Dar cele adevarate, nu cele care se publica dupa ce sunt lucrate cifrele. Pentru ca am auzit ca INSOMAR pregateste un sondaj cu cifre total nerealiste.
Multumesc ptr explicatiile de aseara de la A 2. Erau absolut necesare. succes.
@anca
Pe piata sondajelor exista concurenta.
Nu cred ca vreun institut isi va permite, acum, sa se compromita in asa hal incat sa-si piarda credibilitatea pentru urmatorii ani, mai ales ca “produsele” lor vor putea fi comparate cu exit-poll-urile si rezultatele alegerilor din 22 nov si 6 dec.
Vor putea manipula, dar nu dincolo de marja de eroare.
Succes candidatilor Oprescu si Geoana!
Felicitari si la treaba !
Si mie imi plac oamenii de stanga.Il prefer pe dl. Oprescu in locul d-lui Geoana.Sunt prea multe motive pro dl.
Sorin Oprescu si prea multe anti dl. Geoana.
Cred insa, ca este o lovitura data in plin d-lui Presedinte Iliescu de catre dl. Nastase.
Daca dl. Iliescu a spus tare si raspicat ca-l sustine pe dl. Geoana, eu unul , prim consilier al lui Nastase nu faceam acesta mutare din respect pentru dl. Iliescu .
Consideratie pentru dl. Nastase , va inteleg de ce nu mai aveti demult….
Dl Iliescu insa, este singurul politician roman pentru care merita chiar sa te sacrifici la propriu si figurat..Asa cred eu.Asta simt de ani buni.
Distinsa Anca Alexandrescu, va respect obtiunea si va felicit inca odata pentru curaj, sper sa nu fiti suparata pentru ca nu toti sunt de acord cu aceasta decizie.
Si in final, va dau dreptate, trebui sa ne mai gandim si la copii nostrii……
Bafta !
p.s- Florentin Scaletzchi, tipul de la OADO nu are ce cauta in preajma d-lui Oprescu, atentie la toti cercetatii penal care isi cauta un loc caldutz…ca sa scape de Justitie.
Doamna anca ma bucur ca reluam dialogurile politice,poate cu o umbra de regret,va vad inconjurata de prea multe fantome ale trecutului,dv o floare cu MIROS DE TRANDAFIRI,v-ati amestecat printre simbolurile binecunoscute ale stingii extremiste-SECERA SI CIOCANUL.
aveti dreptate sunt NAIV,lux pe care mi-l permit foarte rar si doar in cazul unor oameni speciali,in care investesc printre altele si naivitate.
aseara am vazut trei tineri,trei juniori care fac politica si mi-am adus aminte de dv.si imediat mi-a venit pe buze intrebarea,DE CE?
ce chimie interioara il poate impinge pe un om tinar printre ,CATANE BATRINE’hirsite,mincinoase,decripte si iresponsabile.minati in lupta pt putere doar de un singur scop-DUMNEZEUL IDIOTILOR,BANUL.
credeti-ma stricati tabloul de familie,,DOCTOR GARGARA’ sorin oprescu,cadristul comunist OCTAV COZMINCA,tot felul de generali si trepadusi de prin servicii,care de-a lungul vietii au servit cauza[MINERIADE,TELEFOANE ASCULTATE,SANTAJE,INREGISTRARI VIDEO,ETC] au tinut romania incremenita.
ma intreb cum puteti privi spre viitor prin ochii comunistilor cu care v-ati insotit?
oare ce lume vedeti?o lume cu cirnati si torturi asezate in cartea recordurilor ,ispravi ale DOCTORULUI ,GARGARA’care singur si-a lipit eticheta de PINOCHIO.
„… si inca nu mi-a trecut…“?
Am înţeles bine, de 12 ani, şi încă nu ţi-a trecut?
Cam frustrant, nu? Se pare că nu eşti chiar atât de „Tanara, frumoasa, ambitioasa…“ Sau, mai ştii, o fi „obstacolul“ prea greu de trecut?
În fine…
Apropo, să înţeleg că la cele cinci colţuri ale stelei pe care o arborezi pe umăr, doctorul a mai adăugat o… pereche?
Încă ceva, n-ar strica să foloseşti ceva mai multe virgule. Nu de alta, dar criza ortografică în care se pare că te-ai adâncit de vreo treizeci şi ceva minus şapte ani, se răsfrânge şi asupra site-ului doctorului, pe care, din prieteşug, te-ai apucat să-l ajuţi.
Ca lopata pe mort, n‘est pas?
Asa este inca se joaca cine intra in turul doi cu Basescu, insa calculele hartiei arata ca Geoana este favorit la turul doi.Oprescu are notorietate in Bucuresti insa in tara acesta lipseste, nu mai pun la socoteala mediul rural.
Din capitala lucrurile arata intr-un mod , insa in teren treaba e total diferita.
Mai comentam.Sa vedem ce e cu anticipatele saptamana viitoare.
Succes in campanie, si asteptam un e-mail, la adresa data cu ceva date de contact, ca sa discutam despre o eventuala colaborare.
@Mihai B
Esti chiar asa de sigur ca Base va fi pe primele doua locuri in turul I?
Nu vor fi alegeri anticipate si de cade Sfertobocul!
@Anca Alexandrescu,
Nu va fi invers, dar ne unim in turul 2.
Anca ,daca vreisa il ajuti cu adevarat , roaga-l sa iasa pe sticla si sa vorbeasca clar si rapicat. Acum sta si pierde timpul
Vreau sa dau si eu o mana de ajutor..dar nu vad nicaieri vreun formular de contact pe aici..
@krudus,
Inainte sa iau aceasta decizie, tocmai din respect, i-am facut o vizita domnului presedinte Iliescu si i-am explicat care este optiunea mea. Sunteti multumit?
@frank zapa[king],
Nu sunteti drept. Daca vom continua sa privim numai spre trecut si sa le gasim o vina celor care au un “trecut”, nu vom progresa. In loc sa priviti si partea buna a lucrurilor, adica faptul ca ma aflu si eu in echipa aia, vedeti totul in negru.
Eu chiar cred in ce poate sa faca Sorin. As vrea sa va intreb un singur lucru. Cand ati fost ultima oara la Spitalul universitar?
@Mihai B,
Depinde cine face aceste calcule!
P.S. Nu pot fi alegeri anticipate cu 6 luni inainte de alegerile prezidentiale.
@vlad_c,
Multumesc mult! O sa va contacteze cineva din partea mea maine.
@Klaus Steinberg,
Maine seara e la Mihai Gadea.
@madalin,
Gasiti pe http://www.sorinoprescu.ro
foarte interesanta emisiunea cu adrian nastase.
foarte bun premierul.
Asa este dar spre asta se tinde pentru saptamana viitoare.
Uite am primit leapsa asta de la Mihai Voicu si te invit la joc si pe tine’
“M-a prins si mi-a dat leapsa ca tatarii alearga repede si calare si pe jos. Sa gasesc motive pentru care as vota cu Basescu, Geoana, Antonescu sau Oprescu. Let’s play!”
Bonsoir Ma Biche,
” Il n’y a que les imbéciles qui ne changent pas d’avis.”
Contactati-ma pe e mail, interesant
Cordialement
anca, mutam pt raspuns.daa il vezi cerei sa le explice bucurestenilor de ce pleaca de la primarie.sper sa fie mai combativ cu adresa precisa.Va doresc succes!
scuze, am mancat “l” de la multzam si am scris gresit cere-i.e tarziu si nu sunt suficient de atent.
D-na Anca,asa stau lucrurile ,si e dureros, insa eu am convingerea mea: unde este ION ILIESCU SI ADRIAN NASTASE ,acolo sint si eu .Ma zbat sa fac tot ce pot eu de aici pentru idolii mei in care cred nu ma mint.
Sunt un jurnalist din Craiova. Am trecut, de-a lungul celor 10 ani – de cand exercit acestă “meserie”, prin numeroase campanii electorale, am ascultat sute de promisiuni rostite, fără nici o urma de bun simţ, de sute de candidaţi – de la PSD, PNL, PD (PLD, PDL) şi alte multe, multe partide care acum, în 2009, au dispărut. Candidaţi, care după ce au fost aleşi – fie ca este vorba de un consilier local, în cea mai săracă localitate a Doljului, pâna la senatorul cel mai titrat de aici, din judeţ – au uitat instantaneu pentru ce au primit votul. Sinceră să fie, acum toţi sunt demni de dispret. Ca forma personală de protet, din decembrie am refuzat să mai particip la conferinte de presă sau actiuni initiate de politicieni. Doresc să ajut echipa doctorului Oprescu, in speranţa ca putem schimba ceva, deşi stiu că aici în Dolj, este foarte greu. Aici, de un an de zile judeţul este condus de cei care….au pierdut alegerile. Daca credeţi ca va pot sprijini, contactaţi-mă.
raspuns pt doamna anca-nu vad deloc in negru,ba dimpotriva sunt un optimist.
spitalul universitar nu l-am vazut niciodata si sincer nici nu as dori sa-l vad vreodata-NU E BINE SA FII BOLNAV SI NICI CEI DRAGI.
textul pe care intentionez sa-l postez imediat stiu ca va tulbura linistea gazdei-dar asta e,nu-mi face placere dar….LA GUERRE…..
ASALTUL FIILOR DE GENERALI-nu pot sa nu remarc ca sistemul botezat de traian basescu ca fiind SISTEMUL TICALOSIT,in anul 2009 spre deosebire de anul 2004 cind a jucat totul pe o carte -ADRIAN NASTASE-si-a diversificat oferta si a scos in fata mai multi ,BAIETI DIN PRIMAVERII’crescuti in IEPOCA LUI CEAUSESCU,PRINTRE PICIORUTELE FIRAVE ALE UNOR GENERALI COMUNISTI,dar ingrijiti de cite O BONA,ca nu-i asa, tot romanul in comunism si-a crescut copii cu bone.
sigur, nu in caminele pt copii dusi inca de la 4 luni prin frig si ploaie dis de dimineata de parinti obositi apasati de griji de lipsuri si indoctrinati peste poate.
deci daca tot ne-am occidentalizat,ar trebui sa se si vada,MARKETING POLITIC DUPA RETETE COMERCIALE-M.L.M. in toata regula,adica RETEA DOMNILOR SI DOAMNELOR.
pe retea se bazeaza comertul modern,si tot pe RETEA[INFORMATIVA] se bazeaza si politica in romania.
si uite asa sistemul a considerat sa diversifice oferta de ,TOAMNA, IARNA’la tirgul de presedinti.
asa se face ca din palariuta de ACTIVIST CU VECHI STATE DE PLATA ,cu scoala la MOSCOVA,dl ion iliescu a scos trei iepurasi,coconasi ,doi VITEJI FECIORI DE GENERALI,si un baietas,un provincial din braila pripasit pe inaltele porti din primaveri,dorinc sa intre in lumea buna.
si uite asa apetitul romanilor pt exotic poate fi satisfacut,in acceptiunea sistemului ticalosit-printr-o oferta mai variata dar de aceiasi proasta calitate.
bucurestenii sunt obisnuiti cu primari care ii parasesc. au deja trei(in cazul in care dom doctor se va muta cu jobul la Cotroceni)
dar electoratul din regiunile istorice o fi si el asa maleabil si ingaduitor cu cineva care promitea ca sta nu stiu cate mandate in care va face multe lucruri marete inclusiv o autostrada suspendata??? sau se vor distra pe seama nestatorniciei de tip ,,mitici” si realizarilor din Guiness Book torturi, carnati si mai stiu eu ce alte frumuseti demne de urmasii celor a caror lozinca era panem et circenses
dupa mica introducere care facea trimitere la ofeta bogata a sistemului pt ca suntem un popor bolnav de scenarita imi voi permite sa va propun un joc al minti,al imaginatiei.
iata in ce consta acest joc al minti ,dar si al ratiunii:
cum credeti ca ar arata guvernul romaniei daca:
1.-ar cistiga alegerile MIRCEA GEOANA-vi-l imaginati pe ADRIAN NASTASE DIN NOU P.M.?va imaginati ce emotie ar fi in U.E.?va imaginati reactivarea a tot ce milioane de roamani au detestat?cenzura,aroganta,coruptia,dispretul si nu in ultimul rind TAXE IMPOVARATOARE-TIPIC PT SOCIAL DEMOCRATI.
2.-daca ar cistga CRIN ANTONESCU?banuiesc ca memoria va este proaspata-asa ca nu-i mare lucru sa va reamintesc ca la INTERENE L-AM AVEA PE CRISTIAN DAVID-ANCHETAT IN 95 PT TRAFIC DE DROGURI SI CONSUM DE DROGURI.
la agricultura l-am avea pe remes un indragostit de CALTABOSUL MARAMURESAN SI PALINCA DE PRUNE-primite pe post de mita in NATURA.
dar cel mai interesant ministru din punctul meu de vedere ar fi PAUL PACURARU-ACEST MACHO PENELIST-IDOLUL femeilor internaut care se dau in vint dupa o sendita amoroasa cu acest domn cam ofilit dar foarte priceput la MUNCA….
ar mai fi destule ex. dar ma opresc.
3.-dar daca cistiga SORIN OPRESCU-cine ar putea fi p.m.?din punctul meu de vedere in acest caz lucrurile sunt simple si foarte clare-JUNTA MILITARA-S-AU UN GUVERN DIN GENERALI.
sper sa prindeti in acest joc nevinovat si care sigur este doar ipotetic,dar ar oferi multe lucruri interesante si foarte instructiva.
sper sa nu fi atins prea brutal sensibilitatile unor domni si doamne ,pt ca aceasta a fost intentia mea,dar cred eu ca e impoortant sa ne proiectam viitorul,sa prevenim pe cit posibil calamitatile politice care ar putea sa se abata asupra noastra.
Ma bucur macar ca in turul doi, in eventualitatea foarte probabila ca Antonescu sa intre in turul doi, veti face o alegere cu cap.
despre caracterul lui Geoana vorbeste scrisoarea trimisa lui Constantinescu. ma mir ca atzi avut naivitatea sa steptati ceva fair-play de la Dabuleni .Intre Geoana si Basescu il aleg pe Basescu.
trebuia sa-ti dai demisia din psd, daca te-ai dus la oprescu… chestie de onoare, deh… cine se duce la pinochio nu are cum sa aiba onoare, ca doar el ii iubeste mult pe bucuresteni si sta 3 mandate si face si autostrazi suspendate si scoate scheletele lui basescu si videanu din dulap de la primarie…cinste, virtute si onoare, deh
@ancaf,
Putea fi altfel?
@Mihai B,
Multumesc pentru leapsa dar nu pot intra. As fi subiectiva.
@Klaus Steinberg,
Astept comentariile dv dupa emisiunea din seara aceasta. Eu voi fi la Gabriela Vranceanu Firea de la ora 20 si Sorin la Mihai Gadea.
@viorica buda,
Sa stiti ca si idolii sunt oameni si mai gresesc uneori!
@Mihaela Ghita, Craiova,
Va multumesc pentru acest mesaj. Cu siguranta o sa va contactez. Va rog insa sa va uitati si in aceasta seara la emisiunea Gabrielei Firea. Voi avea un dialog cu doamna Lia Olguta Vasilescu.
@olimpiu,
Sunteti rautacios. Sorin va vorbi si despre ceea ce a facut la primarie. Ati cazut in capcana celor care incearca sa arunce totul in derizoriu.
@El Ciu,
Imi place Crin dar cred ca mai are nevoie de putina experienta ca sa ajunga presedinte.
@Klaus steinberg,
Nu este vorba doar de mine aici. Ca mine sunt mii de pesedisti pe care domnul Geoana i-a pacalit sa il accepte pe Basescu si acum i-a lasat pe drumuri.
@DNY,
Ca sa vorbesti despre onoare ar trebui sa iti asumi ce scrii. Sub anonimat oricine are curaj. Sunteti jalnici. Uite pentru unii ca tine nu imi dau demisia din PSD! Nu aveti decat sa ma dati afara! Oricum, doctorul are mai multi ani in PSD decat Gusa si Geoana la un loc. Si chiar a facut ceva pentru partidul asta. Geoana ce a facut? A trait pe munca altora!
@ doamna Anca
zau ca nu-s rautacios mai ales la capitolul Sorin Oprescu. dupa cum probabil stiti din postarile mele sunt sustinatorul lui Crin Antonescu si dintre contracandidati dom doctor e ultimul despre care m-as exprima negativ. dumneavoastra stiti mai bine ca mine la ce trebuie sa va asteptati in campanie si la ce sa raspundeti. ce sa mai zic de acuzele lui Gusa??? sau cele care vor veni din zona Traian Basescu. va amintiti campania de la primarie si incercarea de al lega pe dom doctor de mineriade???
”Sa stiti ca si idolii sunt oameni si mai gresesc uneori !”.
Bechtel, Bae Systems, Matusa Tamara, Sidex, Petrom, EADS, mineriadele, Rodica Stanoiu, Lidia Barbulescu, Maria Huza, Vacaroiu, ”proprietatea e un moft”..etc…etc..
ps: a se observa ca, din exagerat de mult bun simt, NU
am adus in discutie Iliescu-KGB si nici Nastase-poponet.
@olimpiu,
Suntem pregatiti. Despre acuzele lui Gusa ce sa va spun? Sunt intoxicari. L-am provocat la o emisiune fata in fata dar deocamdata nu are curaj sa vina. Oricum, diseara, la Gabi Firea voi vorbi si despre asta.
a inceput sa ma enerveze chestiunea cu presupusul blat dintre oprescu si geoana.
pentru cei care au tupeul sa spuna asa ceva am sa la reamintesc, pentru ca au memoria scurta, ca, dupa pierderea alegerilor din 2004, oprescu era singurul care a avut curajul sa se bata cu basescu.
unde erau psd si domnul geoana cand oprescu era dat afara de la spitalul universitar si de la spitalul elias pe care le transformase in spitale de inalt nivel?
domnul geoana se lupta sa ajunga la conducerea psd si sa-si consolideze pozitia.
cum puteti crede ca oprescu va uita vreodata ce a patit atunci din partea lui basescu ca sa ajungeti sa il acuzati de blat?
va tin pumnii la emisiune.
si imi mai permit o parere: aceasta campanie va fi un razboi cum societatea romaneasca nu a vazut inca si sunt convins ca manusile de catifea nu-si vor avea rostul, ba chiar cred ca de la institutii ale statului pana la umilul cetatean doua tabere se vor infrunta teribil
@orange
completeaza te rog lista cu ALRO, RAFO si amazoanele Ridzi Udrea Anastase EBA Ioana Basescu si … e lunga
Din ultima parte a dezbaterii de la Firea s-a vazut clar ca s-au creat doua tabere:
-pe de-o parte, Oprescu si Basescu merg pe acelasi culoar, cu un discurs antisistem, antipartinic, anti, anti….
- pe de alta parte, Antonescu si Geoana merg pe drumuri diferite doctrinar, dar respecta cadrul institutional si principiul democratic al pluralismului politic.
Victoria de anul acesta va surade unui moderat, opus modelului Basescu.
Doamna ANCA-pt moment doar atit pot spune,prestatia dv din aceasta seara de la VRINCEANU FIREA se incadreaza perfect in superlativul ,EXCELENTA’
ati fost o surpriza neasteptat de placuta pt mine.
voi mai reveni cu un comentariu mai amplu,m-ati sedus.
Anca ,felicitari ptr prestatia tv. succes in ceea ce face ti.
Anca , ai punctat foarte bine . Sa facem publice declaratiile politice ale traseistei ce nu lipseste de la nici un post tv trimisa de geoana .Unde era geoana cind ne hartuia Conventia ? Ce merit a avut de l-a numit Nastase secretar executiv si apoi vicepresedinte? Mult a gresit si Nastase cu promovarea unor astfel de specimene si ca a acceptat darea in franciza a unor organizatii. Dar una e sa gresesti alta sa tradezi si sa furi .Asta a facut mg .Daca era Cozmanca la congres in 2005 nu se trecea pe ordinea de zi punctul cu alegeri ci adoptarea rezolutiei (sau hotaririi ) congresului din august 2004
Felicitari Anca.
Ai facut-o zdrente pe traseista politica Olguta.
Felicitări pentru alegere! E momentul ca toti care simt de stanga sa se grupeze in jurul lui Oprescu. Si nici macar nu e nevoie sa fii de stanga pentru asta. E suficient sa fii moral si cu bun simt. Cei din PSD au doar un motiv suplimentar, pentru ca la ei se adauga si motivul ideologic.
succes azi la 21.30 , la a3 , ptr S O.
Credeti ca atunci d-nii Nastase sau Iliescu conduceau partidul toti membrii erau multumiti? Diferenta dintre ei si dvs este ca ei nu au atacat niciodata candidatii asa cum procedati dvs acum. Cu tot respectul, cei ca dumneavoastra se numesc, in opinia mea, TRADATORI. Asta nu inseamna ca nu sunteti o femeie inteligenta. Din pacate pt domnia voastra piesa in care jucati acum este o piesa proasta.
De ce faceti jocul marinarului?
din pacate nu am putut urmari toata emisiunea, dar din cat de putin am vazut sunt sigura ca alegerea ta e corecta si, mai ales, ca e facuta cu buna credinta, in respectul drumului tau de pana acum, al convingerilor tale si ca vei face o treaba excelenta alaturi de oprescu si de echipa sa.
te felicit! si bafta!
suntem aproape si sper sa va putem da si o mana de ajutor.
ps
offtopic
arati excelent ca mamica de gemeni. sa va traiasca si sa fie sanatosi si fericiti intr-o Romanie NORMALA.
V-am urmarit la Gabi Firea si va zic: zece cu + . Nu e un compliment:jalnica Olgutza !L-am urmarit si Sorin la Gadea. A fost bun dar destul de incisiv,Sa aibe grija sa nu aibe semnaturi duble ,special strecurate pe lista si pe urma sa nu vina unii (montatzi ) sa sustina ca ei nu au semnat.
corectie : l-am urmarit si (pe) Sorin.A fost bun (dar nu destul de incisiv )
Corina CRETU paraseste grupul gEOANA si se alatura PD L
Se vorbeste ca lista plecarilor este lunga sisurprinzatoare de numele pe care le vom cunoaste.
Oprescu si Basescu au un blat. S’au intalnit acum 2 yile la un restaurant de langa palatul cotroceni’CASA COTROCENI si au discutat un fel de armistitiu. Basescu nu il ataca pe Oprescu pina la turul 2 iar Oprescu nu iese cu dosarele de la primarie0ciordelile lui base si nici nu le da la pnl si psd
Ah, mi-e ciuda ca am pierdut emisiunea Gabrielei Firea, dar macar am prins mare parte din emisiunea lui Gadea. Destul de bun domn’ Doctor, cu o singura exceptie, iar aia se numeste politica externa, lucru pe care l-am anticipat si de care ma temeam. Pe locul doi pe lista se afla numele unui posibil premier. Dar aici s-a descurcat bine. Atentie mare, totusi, la capitolul politica externa. Cu toate ca pentru omul de rand nu este o tema majora de campanie, ea este o tema majora pentru viata noastra politica si nu numai. In plus, va fi cu siguranta o tema majora transformata in atu pentru Mircea Geoana. In fond, ce are Mircea Geoana si nu au toti ceilalti: experienta in diplomatie. A beneficiat de expunere internationala, s-a descurcat bine in lumea asta aparte a diplomatiei, va sti sa pedaleze intens pe partea asta in campanie, pentru ca alt atu in fata contracandidatilor nu are. Un presedinte nu trebuie sa fie zeu. Un presedinte bun este acela care este capabil sa-si faca o echipa buna. Un presedinte bun este cel care recunoaste valoarea altora si si-i ia in jurul sau, pentru a putea conduce tara. Un presedinte bun este cel care are consilieri buni. Traian Basescu, dupa mine, merita sa piarda aceste alegeri tocmai pentru ca si-a pierdut, pe parcurs, si putinii oameni buni pe care-i avea in jur si pentru ca a fost incapabil sa-si inchege de la inceput, cand avea toate posibilitatile din lume, fiind “pe val”, o echipa de consilieri de prima mana.
Deci domnul Doctor, daca isi doreste cu adevarat sa ajunga la Cotroceni (as vrea sa fiu convinsa de asta. si multi ar vrea sa fie convinsi ca Doctorul are vointa si puterea de a duce la final aceasta campanie) trebuie sa se gandeasca de pe acum la cei mai buni consilieri. De acolo trebuie sa-si traga forta.
Nu stiu daca e cineva cu adevarat constient de imensitatea acestui santier numit candidatura prezidentiala. Trebuie sa-ti doresti foarte mult sa ajungi in finala pentru a te angaja in asa ceva. Caci un esec amar aici se traduce in ingroparea carierei politice.
Succes inca o data!
P.S: Si multumesc pentru raspuns.
Olgutza saracuta a crezut ca in PSD sunt toti membrii ai unui cor de ode inchinate conducatorului iubit cum a avut parte in PRM si de aici dileme si neputinta unei confruntari
PSD are probleme si Geoana inspira compasiune. e greu sa alergi de unul singur si sa iesi al doilea
abia astept turul intai si sper sa fie cu surprize placute.
@ Anca Alexandrescu (mesaj 69)
Liderul unui partid trebuie sa fie cel mai bun produs al acestuia, la un moment dat. Asta inseamna ca simplul fapt de a se afla in sondaje in mod constant sub scorul partidului trebuie sa duca la demisia acestuia, urmata de alegerea unui alt lider… Dar acest lucru trebuie facut din timp, nu in pripa.
Repet…….SUCCES si BAFTA !
Multumit nu voi fi decat dupa ce castiga dl. doctor……
Corina CRETU, renunta la functia de euro… si se aplica femme de menage la ion iLIESCU, care in ultimul timp are probleme de pipi.
In timpuri bune nelutul se juca ziziul si Corina aprecia gestul lui nelutu
@Anca
Se pare ca este o fractura intre strategia aleasa de staful de campanie si instinctul politic al candidatului Oprescu!
S-a vazut aseara diferenta intre artagul tau antipesedist si naturaletea discursului lui Sorin.
Tine minte ca Iliescu nu va compromite, cat va trai, sansele partidului pe care l-a construit alaturi de Adrian Nastase. Geoana este un episod de care partidul se va desparti… si de va castiga… si de va pierde in aceste alegeri.
Inteleapta decizia de a-l ajuta pe Sorin Oprescu! Buna alegere. Felicitari! Este printre putinii oameni de anvergura din zilele noastre care au inteles ca a sprijini educatia, copiii si tinerii prin actiuni concrete inseamna a da o sansa viitorului Romaniei. Pentru tot ce a facut de cand e Primar General al Capitalei la capitolul educatie – tineret, eu ii acord nota zece si ii sunt recunoscator. Tot inainte!
Nu e nimeni antipesedist in PSD; exista doar antiProstanaci, antiMareani, etc.
Lasati gargara aiurea, ca pierdeti timpul degeaba si Prostanacu’ o sa castige doar la Olguta in coledzi.
PLANO-nu prea te inteleg,ce ai cu doamna ANCA.lasa-ma pe mine ,eventual sa am ceva,pt ca eu sunt un basescian declarat.
tu ce ii reprosezi?ca s-a pozitionat intr-un anume fel in PSD?
parca va luadati cu democratia care s-a instalat in viata de partid odata cu instalarea lui geoana?
adica democratia e buna pina cind sta la usa nostra,cind intra in casa e deranjanta.
Portretul lui Traian BASESCU viitorul Presedinte al Romanilor,
« Traian BASESCU prefera riscul indrazniand decat sa regrete ca nu a profitat de ocazia oferita in sine. »
« Traian BASESCU sa fie un candidat pentru prestigiul functiei nu-l intereseaza. »
« Un proiect prezidential, nu poate si nu ar trebui sa fie un catalog de masuri. »
« PSD ul propune sa se lucreze mai putin. Traian BASESCU propune sa se castige mai mult.»
« Trebuie facut ca munca sa raporteze mai mult decat asistarea sociala, sustine Traian BASESCU contrar dumpingului social a lui GEOANA. »
« Traian BASESCU este contra egalitarismului, asistatilor, nivelarii ; este pentru merit, justa recompensare a eforturilor si a pomovarii sociale. »
Cine are frica de Traian BASESCU Presedintele ROMANIEI, va avea FRICA si Traian BASESCU viitorul Presedinte a ROMANIEI
Cordialement
A propos de PATRICIU,
Hello Patriciu,
“Connaître, ce n’est point démontrer, ni expliquer. C’est accéder à la vision”, care este visiunea Dvs ? Va rog lasati-o mai incet sau cum spun Elvetieni, atentie velo, sunteti la golf si aveti ameteli daca trebuie sa va distribuiti altfel.
Mama mia, ati devenit lord peste noapte trisând cu bursa si inselând Statul si NATIUNEA . “Connaître, ce n’est point démontrer, ni expliquer. C’est accéder à la vision”, nu este cazul Dvs sunteti un arivist in aceasta lume asimetrica din ROMANIA.
Hello Patriciu, Trebuie sa stiti, ” Il faut que l’idée naisse de la vision comme l’étincelle du caillou” nu este cazul Patriciu. Patriciu este un accident nefericit in ROMANIA .
Si fiind vorba de guvernele precedente, “Les gouvernements ont une vision très sommaire de l’économie. Si ça bouge, ajoute des taxes. Si ça bouge toujours, impose des lois. Si ça s’arrête de bouger, donne des subventions”.
Pentru Dvs putem spune, ” Une vision sans action n’est qu’une hallucination” sunteti un halucinant.
In ROMANIA nu este lipsa de capital, guvernele precedente, au fost caracterizate, “Le capital ne manque pas. Ce qui manque, c’est la vision”
Guvernul Emil BOC, “La politique, c’est cela : avoir une vision et agir pour qu’elle se réalise”, iata asumarea celor trei legi, urmeaza pensiile si se va continua concurenta, mandatele publice, Bugetul si inca multe alte REGLEMENTARI.
ROMANIA are nevoie de ORDINE, DISCIPLINA, MODERNIZARE si REFORMA. OCCIDENTALIZAREA SI NU ORIENTALIZAREA.
Hello Patriciu,
NABUCCO,
Nabucco est un projet de gazoduc reliant l’Iran et les pays de la Transcaucasie à l’Europe centrale. Soutenu par l’uniion européenne (UE), ce tube permettrait, dès 2014, de diversifier les sources d’approvisionnement énergétique de l’Europe, notamment d’un pays comme la Hongrie, qui dépend à 80 % du gaz russe.
D’une longueur de 3300 km, il aurait une capacité maximale de 31 milliards de m3 de gaz.
Son coût planifié s’éléverait à 7,9 milliards d’euro. Sa position au cœur de la Turquie permet au gazoduc d’être éventuellement relié, à terme, aux réseaux de transport syrien et surtout irakien.
Un accord intergouvernemental entre la Turquie et la Bulgarie, la Roumanie, la Hongrie et l’Autriche a été signé le 13 juillet 2009.
Nabucco est en concurrence directe avec le projet South Stream, un gazoduc qui devrait être construit par le consortium de Gazprom (Russie) et ENI (Italie) en 2015. South Stream est également soutenu par la Turquie.
Hello Patriciu,
La bonne politique n’est pas de s’opposer à ce qui est inévitablle ; la bonne politique est d’y servir et de s’en servir.
Cordialement
@FranK Zapa
De cand nu te-am mai citit constat ca doar la gramatica ai facut unele progrese…!
Oprescu are marea sansa sa rupa in turul I cat mai multi votanti de pe partea portocalie si din randul indecisilor, indiferentilor si scarbitilor de politica.
Cu conditia sa nu se concentreze numai pe un discurs anti Geoana… cum a facut Anca Alexandrescu.
@ancaf,
Se vor convinge toti ca nu e vorba decat de intoxicarile unor tradatori care si-au gasit un loc foarte cald lannga Mircea Geoana. Multumim pentru cuvintele frumoase!
@olimpiu,
Cred ca ati vazut ca nu am purtat manusi de catifea…:))
@Plano,
Sper ca dupa emisiunea de la Gadea nu mai aveti niciun dubiu ca Sorin Oprescu respecta institutiile fundamentale ale statului dar si pluralismul politic, ca esenta a democratiei. Nu va mai grabiti sa trageti concluzii incorecte.
@frank zapa[king],
Multumesc mult! Ma bucur sincer ca v-a placut emisiunea.
@ion cj,
Multumesc mult!
@elena,
Zilele urmatoare am sa revin cu un text care sunt sigura ca iti va placea.
)
@Cristian,
Asa merita toti cei care au venit in partid parasutati si peste noapte s-au cocotat pe munca celor care au fondat PSD. Si acum, culmea, le dau si lectii!
@diogenecainele,
Ma bucur sa va avem alaturi!
@Popa Ionel,
Sunteti membru PSD? Daca da, de cati ani? Sper ca veti reusi sa depasiti aceste intoxicari mizerabile cum ca am face jocul lui Basescu. Zilele urmatoare am sa postez un text in care voi explica in amanunt motivele deciziei mele. Sper ca atunci cand il veti citi sa mutati cuvantul tradator in dreptul lui Mircea Geoana. Pe curand! Oricum, multumesc pentru comentariul dumneavoastra.
@Klaus steinberg,
Multumesc mult! Va dati seama ca suntem pregatiti pentru orice, mai ales dupa exeprienta cu semnaturile de la alegerile locale. In privinta incisivitatii, stiti cum este, orice campanie are un tempo.
@yahoo@yahoo.com,
Sunteti jalnici. Asta este tot ce puteti sa faceti?
@Mihaela,
Multumim pentru sfaturi. Deja am corectat ceea ce ne-ai sesizat. Astept si alte comentarii la fel de folositoare.
@alphas,
Ei cum, in sondajele domnului Hrebeciuc va castiga primul tur. Ce demisie? Chiar crezi ca va fi lasat de grupul sau sa faca asa ceva? Pai ei din ce mai traiesc.
@Plano,
Geoana nu are nicio sansa sa castige. De luni de zile este sub scorul partidului. Ce ar putea sa se mai intample ca sa recupereze acest handicap? Poate doar daca Ionut Costea, cumnatul sau, demisioneaza de la Eximbank.:))
In privinta mesajului meu de la emisiunea Gabrielei Firea iti dai seama ca a avut o anumita logica. Intr-o campanie, fiecare are bucatica lui. Iar candidatul le acopera pe toate.
@Florin Diaconescu,
Ma bucur sa citesc asemenea mesaje. Pentru ca tot se intreaba unii ce a facut Sorin Oprescu de cand este primar. Multumim!
@Cristian,
Multumesc si pentru al doilea comentariu. Pesedistii adevarati stiu la ce m-am referit.
)
„Intr-o campanie, fiecare are bucatica lui…“?
Perfect de acord, ce păcat, însă, că mătăluţă nu (mai) eşti o bucăţică bună!
În ceea ce-l priveşte pe „candidatul (care) le acopera pe toate“, ştiu şi eu? Sper să nu-şi piardă vremea & vrerea acoperindu-te pe d-ta.
Oricum, decât să stârneşti trafic pe acest blog, mai bine pune mâna şi asezonează site-ul de campanie, care a încremenit în data de 6 ale lunii curente, deşi, de atunci, s-au mai întâmplat unele treburi cu doctorul. Bunăoară, astăzi a fost prin Timişoara.
Or, te pomeneşti, încă nu au fost suficient linse rănile provocate de scatoalcele date de L.O.V.
Din partea mea, LOVE!
Dintr-a altora, LOVELE!
felicitari inca odata pt emisiune. sunt convis ca echipa domnului doctor va face o figura buna. ce remarc eu este faptul ca PD-L si PSD au tot felul de… e greu de caracterizat.. care apar pe sticla si debiteaza tot felul de stupizenii. cativa din ambele partide nu au cum sa nu capteze atentia: Hoara, Popoviciu, Visan, Spanu, Branza la PD_L Rizea, Vanghelie, Gusa, PSD
La pdl premiu pt stupizenii de departe Hoara si la PSD cu greu poate fi intrecut Vanghelie
Nr Tara Populatie Camera Superioara Camera Inferioara Parlamentari/100.000 loc
1 Austria 8.340.000 62 183 2.937
2 Belgia 10.666.000 71 150 2.072
3 Bulgaria 7.640.000 NU 240 3.141
4 Cehia 10.403.000 81 200 2.701
5 Danemarca 5.511.000 NU 179 3.248
6 Estonia 1.340.000 NU 101 7.537
7 Finlanda 5.312.000 NU 201 3.784
8 Franta 64.473.000 343 577 1.426
9 Germania 82.218.000 69 622 0.840
10 Grecia 11.125.000 NU 300 2.696
11 Ungaria 10.036.000 NU 386 3.846
12 Irlanda 4.501.000 60 166 2.799
13 Italia 59.619.000 322 630 1.597
14 Letonia 2.266.000 NU 100 4.413
15 Lituania 3.357.000 NU 141 4.201
16 Luxemburg 483.000 NU 60 12.422
17 Malta 407.000 NU 69 16.953
18 Olanda 16.471.000 75 150 1.366
19 Polonia 38.115.000 100 460 1.469
20 Portugalia 10.599.000 NU 230 2.171
21 Romania 21.498.000 137 334 2.191
22 Slovacia 5.400.000 NU 150 2.777
23 Slovenia 2.025.000 40 90 6.419
24 Spania 46.661.000 263 350 1.313
25 Suedia 9.253.000 NU 349 3.771
26 Marea Britanie 61.003.000 732 646 2.259
27 Cipru 778.000 NU 80 10.282
mi-am permis un copy paste de pe blogul unui fruntas liberal aceatsa statistica. si e bine s-o vad in special gargaragii demgogi vopsiti porrtocaliu
@
A NASTASE
Merci pour les deux messages, reste encore deux a l’accepter
1. A propos de PATRICIU,
2. MASURA ANTI CRIZA
Un mic detaliu, am studiat legea pensiilor, va asigur am facut scenariul a mai multor amicii din IASI, profesori, ingineri, avocati iesiti la pensie in urma cu câtiva ani am constatat ca recalcularea in functie de contributate si reasezare vor iesi câstigatori cu 15 %.
De ce nu ati candidat la presidentie, PROSTANACUL va coboara mult prea jos in rezultate, partid si presedinte, max 17 %
Bonne soirée
ROMANIA post decembrista :
1. dec 89 – dec 1996 condusa de un presedinte fara cap si fara muschi,suboronat unei ideologii in putrefactie
2. 1996 – 2000 condusa de un presedinte cu creer si fara muschi.
3. 2000 – 2004 condusa de un presedinte cu un creer sclerozat si cu muschi atrofiati,sclav la aceiasi ideologie, fara viziune si optimism politic
4. 2004 – 2009 condusa de un PRESEDINTE cu CREER si MUSCHI si in DEZVOLTARE
5. 2009 – 2014 ROMANIA viitorului, un PRESEDINTE si o NATIUNE pentru VIITORUL COPIILOR NEAMULUI
Ce isi doreste Traian BASESCU,
« Gândurile sale se îndreaptă către toti ROMANI care nu si-au fixat a vota pentru el. Vrea să le spuna că, dincolo de lupta politică, dincolo de diferenţele de opinie, pentru el nu există decât o ROMANIE. »
« Va fi un Preşedinte al tuturor Românilor. »
« Doreste a reabilita munca, autoritatea, morala, respectul si meritul.
Vrea sa readuca onoarea natiunii si indentitatea nationala.
Vreaa a da ROMANILOR MANDRIA de a fi ROMANI. »
« Prioritatea lui este de a face toate eforturile pentru a se asigura că Români au dorit întotdeauna să vorbească, să înţeleagă, să lucreze împreună. »
« Face apel la toţi Români indiferent de partidele lor, convingerile lor, originile lor, să se alăture cu el pentru ca ROMANIA sa intre in lumea moderna. »
« Vrea să fie prietenul tau, aliatul tău, partenerul tau. Dar vreau să fie un prieten drept, un aliat independent, un partener de drum liber.»
« Traian BASESCU stie cel mai bine bogatia resurselor humane din social democratia din Romania. »
« Crede că cea mai mare provocare a timpului nostru este de a găsi un echilibru corect între protecţia şi de risc. »
« Ce este un om care crede acest lucru este un om care speră? »
« Omul nu este un produs ca oricare altul »
« Traian BASESCU nu va merge înapoi, deoarece ROMANIA a scăzut prea mult timp. »
« Solidaritatea, pentru el, acest lucru nu este caritate, nu este chiar asistare, este un sentiment nobil al natiunii in conditii de insecuritate si criza »
« ROMANIA nu este o etnie, nu este o rasa ; ROMANIA este o comunitate de valori. »
@Anca
Asa a rezultat din primul discurs al lui Oprescu. Nu poti sa ataci la gramada conducerile tuturor partidelor si sa afirmi, in acelasi timp, ca esti un adept al pluralismului politic.
Dupa cum… a fost legitima si intrebarea daca nu cumva Oprescu candideaza doar pentru a scoate din lupta un contracandidat al lui Basescu, mizand pe impartirea electoratului social-democrat. La Sinteza Zilei si, astazi, la Timisoara…parca a mai echilibrat situatia.
In conditiile in care PSD iesise de la guvernare, atacul, fie si voalat, la adresa lui Iliescu, a avut darul sa-i readuca langa Geoana pe votantii social-democrati care se hotarasera sa voteze cu Antonescu sau Oprescu. Si eu ma numar printre ei.
Asa cum am mai aratat, profilul electoral al lui Oprescu este asemanator cu cel al lui Basescu si m-as bucura daca ar reusi sa atraga cat mai multi votanti din randul portocaliilor, indecisilor si scarbitilor de politica.
Staful lui Oprescu trebuie sa inteleaga ca ar fi bine sa lase loc de buna ziua in PSD pentru ca… nu se stie daca nu, cumva, Oprescu nu are nevoie de acest partid in turul II si , de ce nu, ulterior, in guvernarea tarii.
Cuvantul tradator este prea neavenit intre oameni civilizati… si nu se cuvine a fi spus nici la adresa dvs., nici la adresa lui Geoana si nici la adresa oricarui lider important al PSD.
@
ANCA, Plano
Ce isi doreste Traian BASESCU,
« Gândurile sale se îndreaptă către toti ROMANI care nu si-au fixat a vota pentru el. Vrea să le spuna că, dincolo de lupta politică, dincolo de diferenţele de opinie, pentru el nu există decât o ROMANIE. »
« Va fi un Preşedinte al tuturor Românilor. »
« Doreste a reabilita munca, autoritatea, morala, respectul si meritul.
Vrea sa readuca onoarea natiunii si indentitatea nationala.
Vrea a da ROMANILOR MANDRIA de a fi ROMANI. »
« Prioritatea lui este de a face toate eforturile pentru a se asigura că Români au dorit întotdeauna să vorbească, să înţeleagă, să lucreze împreună. »
« Face apel la toţi Români indiferent de partidele lor, convingerile lor, originile lor, să se alăture cu el pentru ca ROMANIA sa intre in lumea moderna. »
« Vrea să fie prietenul tau, aliatul tău, partenerul tau. Dar vreau să fie un prieten drept, un aliat independent, un partener de drum liber.»
« Traian BASESCU stie cel mai bine bogatia resurselor humane din social democratia din Romania. »
« Crede că cea mai mare provocare a timpului nostru este de a găsi un echilibru corect între protecţia şi de risc. »
« Ce este un om care crede acest lucru este un om care speră? »
« Omul nu este un produs ca oricare altul »
« Traian BASESCU nu va merge înapoi, deoarece ROMANIA a scăzut prea mult timp. »
« Solidaritatea, pentru el, acest lucru nu este caritate, nu este chiar asistare, este un sentiment nobil al natiunii in conditii de insecuritate si criza »
« ROMANIA nu este o etnie, nu este o rasa ; ROMANIA este o comunitate de valori. »
[...] ambitioasa… uneori mult prea orgolioasa” domniţă. Asta până nu demult căci, aflăm oleacă mai încolo că Anca Alexandrescu l-a ales pe Sorin Oprescu. Şi că îl cunoaşte pe subiectul alegerii de 15 [...]
@Nea Alecu,
Sunteti la fel de penibili. Credeti ca ma veti opri cu astfel de comentarii? De ce va pierdeti vremea aici? Este adevarat, cu Geoana nu mai aveti ce sa faceti…
@olimpiu,
Pai la PD-L cred ca ministrii sunt ocupati cu afacerile iar ceilalti care mai au putin bun simt nu mai apar demult la televizor sa il laude pe Baselu. Il asteapta la cotitura sa piarda alegerile. Iar la PSD cine sa iasa sa il sustina pe Mircea Geoana? Numai javrele pe care le-a recuperat de la altii ca sa se lupte cu oamenii din interiorul partidului.
@Plano,
Daca ati urmarit emisiunea de la Gadea, ati observat probabil comentariul pe care Sorin l-a facut despre dl presedinte Iliescu. Va asigur ca a indreptat ce s-a inteles gresit in discurul sau de lansare. Daca este asa cum spuneti, nu pot sa cred ca veti da votul dv lui Mircea Geoana. Ati uitat cumva cum s-a purtat Geoana cu dl Iliescu? Credeti ca se va schimba? Cel care a tradat o data, va trada si a doua si a treia oara. Imi asum acest cuvant si in curand voi aduce suficiente argumente in acest sens. Oricum, va multumesc pentru comentariile dv.
@Pe Mircea îl lasă toate / European Customs Tarif,
Nu va mai pierdeti vremea! Ocupati-va cu altceva. Cand voi avea nevoie de publicitate voi apela la cineva priceput, nu la un amator de prost gust ca dv. Numai bine!
@Anca
Da! Voi vota cu Mircea Geoana si cred ca asa vor vota peste 90% dintre votantii social-democratii.
Faceti o mare confuzie intre activul PSD, care poate sa fie si nemultumit de unul sau altul dintre lideri, si electoratul social-democrat, care voteaza din convingere si nu pentru functii sau sinecuri!
Dincolo de convingeri politice, Mircea Geona are si cea mai competenta expertiza, daca se poate spune asa, … comparativ cu fisa postului de presedinte, asa cum e definita prin Constitutie. Mai ales in probleme de politica externa unde Romania trebuie sa termine cu improvizatiile.
Cei din PSD, care au o problema cu Mircea Geoana, pentru a nu compromite sansele partidului ar trebui sa-l sprijine pe Geoana sa ajunga Presedinte si, astfel, sa scape de el din partid.
Dvs. credeti ca Iliescu il iubeste? Nu! Si totusi… stie care sunt interesele de moment ale PSD!
Eu ii doresc succes d-lui Sorin Oprescu! Sa ia cat mai multe voturi din fostul si actualul bazin electoral al lui Basescu si sa se califice in turul 2 cu unul din cei doi: Geoana sau Antonescu!
@Plano,
Iertati-ma dar nu stiti multe lucruri din interior. Credeti ca daca iese Mircea Geoana presedinte se rezolva toate problemele si PSD scapa de el? Sunteti un om mult prea inteligent ca sa afisati atata naivitate…
Are Sorin Oprescu un program politic, ce propune el cetatenilor pentru a-l alege? Cu ce se prezinta el in fata alegatorilor?
Pe site-ul dumnealui de campanie, am observat ca nu trateaza anumite teme concrete, nu propune ceva anume ce va face daca va fi ales Presedinte al Romaniei?
Ce zici dupa alegeri intri in vreun partid???
Am ales sa nu aleg.
Uite ca pot infine sa-l laud aici pe Oprescu:
Nota mea: Anca, nu-i asa ca uneori si Oprescu le zice bine:
Eu nu votez:
Asa se numeste diversiunea lui Geoana sau Crinuletz
PS Vad ca nu a intrat zicerea care-mi place la Oprescu:
Cine-l iubeşte pe Guşă, pe Vanghelie şi pe Hrebenciuc, să le voteze produsul. Am convingerea că românii sunt inteligenţi şi acest lucru nu se va întâmpla. Românii sunt inteligenţi şi îşi vor da seama că Geoană nu poate reprezenta bărbatul de stat de care e nevoie în fruntea ţării
Am revazut emisiunea de ieri pe basescu.ro:
Praf a fost facut Crin Antonescu incepand de la pronuntarea numelui filmului cu Al Pacino, “Parfum de femeie” si pana la sfarsit(si ultima impresie esentiala), mai ales si prin enumerarea celor facute de dl Presedinte pe puncte, gesturile sale de a face multe ptr care a trebuit sa aibe curaj si multe de maxima utilitate ptr tara, si astea 12 puncte trebuie transcrise si repetate tot timpul.
Dl Basescu, fiind un politician care are ce spune romanilor la sfarsit de mandat si acestea toate, trebuie sa fie cele transmise de toti cei care-l sprijinim pe Basescu, cat mai mult si mai amplu.
Si atunci revenind la ce am spus deja, cum se pot lipi la cele 12 realizari de nivelul celor facute de oameni de stat care binemerita de la tara lor, la un om care prin diversiune mediatica este indicat drept inamicul fundamental al tarii sale ?
Cum???
PS. Interpretarile cum ca Basescu ar fi atacat familia Antonescu sunt facute de cei care chiar considera ca Antonescu ar fi facut lucruri nu tocmai frumoase in prima relatie conjugala, caci daca nu ai o astfel de presupozitie atunci interpretezi exact in sensul in care a declarat si Basescu care a explicat ca referirea a fost la el si chiar asa si era.
PPS. Tot ce se spune pe canale media ca Basescu nu spune nimic decat ca ataca Grivco si moguliieste fals cai cele 12 puncte subliniate de mine vorbesc de cu totul altceva.
Va felicit pentru alegere. Am 23 de ani, sunt din bistritza, de curand am terminat o facultate si ma gandesc foarte serios la viitorul meu. Statul la ora actuala e format dintr-o gasca de mafioti, smecheri, betivi ETC. Sunt apolitic, dar cred ca acest partid psd a facut cel mai mare rau romaniei si romanilor, ei au fost cei care si-au permis sa inchida un post de televiziune. PDL si PNL nu sunt departe la hotii si mizerii, dar din pacate pe astia ii avem si nu prea avem de ales pentru ca sunt inradacinati din toate punctele de vedere. Ceausescu nu a furat pentru familia lui cred ca nici 1% din cat au furat aceste partide. Se lauda ca ne-au bagat in uniunea europeana, dar cu ce pret :importam 70% din produsele agricole, ;De ce produsele noastre sunt oprite la intrarea in piatza. Acesta era doar un exemplu. Nu vreau sa o mai lungesc, SUNT ALATURI DE SORIN OPRESCU . CHIAR DACA NU ARE SANSE ANUL ACESTA < VREAU SA STIE ca sunt alaturi de el si vom fi tot mai multi.
SORIN OPRESCU nu esti singur.
Lasa un raspuns