Blog de consilier independent, blog de nu te vezi!
Au trecut mai bine de doua luni de cand nu am mai scris si mi-a lipsit acest lucru. Am avut mai multe motive pentru care nu am vrut sa o fac. Intai de toate pentru ca am considerat ca ultimul text este foarte potrivit pentru toata aceasta perioada si apoi pentru ca nici nu am avut foarte mult timp. Putinul timp liber pe care l-am avut, am preferat sa il dedic familiei mele. Revin insa astazi cu un comentariu dedicat din nou lui Mircea Geoana.
Unii vor spune ca am facut o obsesie pentru Mircea Geoana insa va asigur ca nu este asa. Ci pur si simplu cred ca unele lucruri de bun simt trebuie spuse. Si pentru ca cei care ar trebui sa o faca nu au curajul, ma ofer sa le spun eu. Si o sa incep direct: Mircea Geoana e cazul sa iti dai demisia!
Mi-am pierdut o ora, aseara, ca sa il urmaresc pe acest Geoana care nu stie sa piarda, care nu are demnitate si care este in stare sa sacrifice tot doar pentru a ramane el si gasca lui intr-o pozitie favorabila. A asteptat ca institutul de casa al Antenei, CCSB, sa livreze un nou sondaj aranjat probabil din condei, pentru a se urca din nou pe val. Din pacate este doar pe valul penibilului. Emisiunea a fost demna de comicii vestiti. Mai precis invitatul. Nu, nu a vorbit despre cum se pune un dop de sampanie la loc, despre cat tine noaptea la Polul Nord sau despre ce i-a pus Mos Nicolae in ghetute. Desi poate ar fi fost mult mai credibil. Nu imi aduc aminte de alt personaj in afara de Ceausescu care sa devina subiect de bancuri, asa cum a ajuns presedintele PSD. A, ba da…Bula. E trist ce se intampla astazi in PSD si ma incearca un sentiment de amaraciune cand deschid televizorul si ii vad pana la saturatie pe Liviu Dragnea, pe Marian Vanghelie, pe Dan Nica si din cand in cand pe cate un tanar ”yesman” al lui Hrebenciuc sau pe eternul Cozmin Gusa. Va dati seama unde s-a ajuns in acest partid? Ion Iliescu si Adrian Nastase tac si par sa astepte. Dar tot asteapta din 2005… L-au sustinut cu tarie pe Mircea Geoana in campanie pe principiul ca “pentru partid facem orice” dar acum cand partidul risca sa piarda tot din cauza unei gasti care nu se da dusa de la “putere”, nu vor face nimic?
De o saptamana gasca lui Hrebenciuc urla ca s-au fraudat alegerile. Asa o fi. Nu contest. S-au bucurat de decizia Curtii Constitutionale precum in seara de 6 decembrie. Si apoi, treptat, bucuria le-a disparut si totul s-a transformat intr-o “perdea de fum”. Pentru ca voturile valabile gasite pentru Traian Basescu erau mai multe decat pentru Mircea Geoana. Orice om de bun simt se gandeste ca cei de la PSD nu sunt straini de acest lucru. Ca doar nu le-or fi anulat cei de la PDL…Am putea spune ca musca e pe ambele caciuli. Si la PSD, si la PDL. Geoana insa forteaza nota si preia discursul lui Marian Vanghelie cu CNP-urile false. Dincolo de faptul ca nu stiu cum au avut ei acces la o baza de data cu CNP-uri ca sa se poata pronunta ca sunt false, mi se pare cel putin ciudat cat de siguri clameaza ei aceasta neregula. Sau nici de asta nu sunt straini? Dar Geoana merge mai departe…Spune cu nerusinare in emisiune la Antena 3 ca presedintele in exercitiu ar trebui sa dea dovada de corectitudine si daca nu se teme, sa vina sa spuna: “uite domnule, ca sa nu mai existe niciun dubiu, ii fac o placere lui Geoana si sugerez si eu sa se repete turul doi”. Poftimmmmmmm? Va dati seama ce este in mintea presedintelui PSD? Cat de simple sunt lucrurile? Dealtfel de ce sa ne miram? Ieri, in timp ce PSD contesta alegerile, unul din servitorii lui Mircea Geoana, Marius Lazar se grabeste sa dea o declaratie in care ii cere lui Basescu sa-i rezerve contracandidatului sau din 6 decembrie, postul de prim-ministru. Ca doar nu se stie niciodata…Ceva, ceva o iesi…
Si tot aseara, Geoana ii sare in aparare lui Catalin Voicu. Nu il cunosc pe acest om si nici nu stiu ce a facut dar mi se pare cel putin ciudat ca Geoana sa descopere dintr-o data ca exista implicatii politice. In cazul lui Adrian Nastase nu a spus nimic in acest sens. Ba dimpotriva.Vin si ma intreb insa cum il rabda inima pe Adrian Nastase sa asiste nepasator la aceste lucruri? Oare amicul Geoana s-a schimbat? Sincer, nu cred. Si cate si mai cate. Il urmaream aseara cum spunea ca cei de la PDL au cheltuit o suma uriasa pentru campanie si ca acum probabil sunt presati de sponsori. Cred ca pe domnul Geoana l-a luat gura pe dinainte si a vorbit singur…Ma intelegeti ce vreau sa spun. Dar va veni si timpul cand se va vorbi despe asta. Cert este ca Mircea Geoana nu are demnitate si nu stie sa piarda o batalie. Au fost cazuri in istorie cand s-a castigat batalia la doar cateva voturi. Ca fost ambasador in SUA ar fi trebuit sa stie… Oare ce se va intampla cu PSD? Se vor trezi oamenii din aceasta adormire distrugatoare…Vorba aceea, dormiti linistiti, Basescu vegheaza pentru voi, dragi pesedisti!
P.S. Si daca mai ai nevoie de inca un argument ca trebuie sa iti dai demisia (desi cred ca aveai destule), Mircea Geoana trebuie sa iti spun ca am vazut cu ochii mei filmarea cand cineva din partid iti dadea o suma de bani pentru campanie si ii bagai cu nonsalanta in buzunar. 5000 euro! Iti amintesti despre cine este vorba? Hai, contrazice-ma daca poti!
212 Comentarii la "Mircea, DEMISIA!"
Trist –
in continuare MG traieste sub efectul de bubble – pacat… ca el”cel care a fost educat in occident”, cum insusi spunea la dezbaterae din 4 decembrie, este exemplarul imposturii occidentale. Fibra sa profund corupta sta sub imperiul adn-ului de pischer – deveneit deja periculos de decuplat de realitate, aproape schizofrenoid. Valorile sunt doar sloganuri de recitat, nu si busola de viata.
Sper ca PSD sa se reformeze cu adevarat si sa scape de ambele tabere Geoana & the gang pe de o parte si Iliescu + Nastase & the gang pe de alta parte. Avem nevoie de cel putin 2 partide moderne si fara obiceiuri vechi, unul de dreapta (aici PD-L a luat deja start-ul) si unul de stanga (nu stiu care va fi in stare). Geoana se face de ras si face si Romania de ras prin atitudinea de copil caruia i s-a luat acadeaua.
Autoarea in schimb ma dezamageste pentru respectul acordat lui Iliescu, oare nu stie cine este acest monstru ? Cati ani avea la mineriada dumneaei ? Existenta acestui respect pentru monstrul acesta ma face sa fiu sceptic ca PSD se va moderniza …
@anca alexandrescu
consider ca postarea asta e un raspuns indirect la intrebarea pe care ti-am pus-o.
Mama da’ buna esti. Mai vrem poze!
Citez “După 5 ani de presă, am petrecut 13 ani în PSD. Şi mi-a ajuns! Am ales independenţa şi mă simt mai confortabil.”
Nici nu m-am obosit sa citesc ce scrieti aici, pentru ca autocaracterizarea Dvs. spune totul…
Oricum, va doresc Sarbatori Fericite si … alegeri bune in viata!
1. Oricine poate face o verificare a CNP-ului. Cauta dupa ‘verifica CNP’ si incearca la oricare dintre adresele sugerate.
2. Bagatul banilor in buzunar nu-mi spune nimic. Fara context, detalii suplimentare, schimb de replici etc imi pot imagina si scenarii favorabile lui Geoana.
N-am inteles cum un diplomat poate ajunge papusa unui analfabet de Ferentari. Vizita la Vantu la 12 noaptea m-a lamurit. Nu ma mai mira nimic la noul Bula. Nici ca apara un personaj sinistru, cel putin.
Sper ca PSD sa se reformeze. Sa scape gastile baronilor. Insa singura figura frecventabila de acolo e Cristian Diaconescu
Buna,
Imi pare rau ca asemenea articol e pus in on line.
Stiu ca ai experienta, ca ai schimbat macazul insa, nu cred ca doctoru stie altceva in afara de partea cu gine’…uita ca la partea cu primaria e pe spate.
Parearea mea ca tu aveai optiuni de a da filmuletzu in partid, …… rufele se spala in familie si mai e si chestiunea cu secretu de serviciu, confidentialitatea si celelalte…ce tari suntem noi….adica voi. Acuma ar fi meserias sa apara Nastase sa ne spuna ca nustiu cine se dadea la fundu tau..c.a sarcina de serviciu….banuiesc ca el nu ca se zice ca are preocupari in alte zone.
Felicitari, Anca! A trebuit sa sparga cineva gheata… si uite cine poarta pantalonii in tabara social-democrata! A trebuit sa vina o femeie curajoasa pentru a spune secretul lui Geonel-Polichinel asta, cel mai gaunos individ pe care l-am vazut vreodata. Restul domnilor social-democrati sunt prea lashi sa vorbeasca sau au si ei o tinichea de coada de abia o pot duce. Cu siguranta insa, mamaliga va exploda, cum zicea Topaila, si atunci sa vezi distractie.. There will be blood on the walls… Ne vom distra misto cu marii comici ai ecranului Marean si Geonel!
tot respectul, dar, sunteti pe dinafara, legat de problema cu cnp-urile de exemplu
Intrebare de ce banii i-au fost dati lui Mircea Geoana si nu staff-ului sau, doar nu dumnealui se ocupa cu cumparaturile in campanie ? Oricum putin conteaza, nici nu se merita sa comparam “evenimentul 5000 Euro” cu evenimetele celelalte din campanie, ma rog cele cunoscute si mediatizate, sunt convins ca mai sunt si alte lucruri deoarece numai un om disperat este capabil sa isi piarda gandirea logica in asemenea masura.
Ma alatur domnului care a postat mai devreme si va intreb si eu: cum puteti respecta o canalie, un criminal precum Iliescu? Chiar nu inteleg, fiindca ceea ce scrieti este de bun simt si corect. V-am vazut si la tv acum cateva zile si mi-a placut cum ati vorbit si ideile dumneavoastra au fost excelente.
Nu este o intrebare retorica. Chiar as vrea sa stiu.
Donaţiile de campanie nu se fac din mînă sau cu punga. E o lege şi ea trebuie respectată. Nu contează suma. Important e că aceste donaţii trebuie să se facă legal, în limita unei sume şi la vedere. E important de aflat şi cine e “filantropul”.
Interesant.
Saru’mana domna.
Headshot pentru Geoana. Daca mai respira… cumva i-ati dat lovitura de gratie.
Sa ma bucur… sau sa ma ingrijorez ca existati?
Ma pot bucura … ca exsita tineri… politicieni cu asemenea forta. Se pare ca si forta asta se dobandeste in timp. Intr-un fel … semanati cumva cu Traian Basescu (cel mai bun politician roman … de departe). Doar ca sunteti mai tanara.
In 5 ani puteti incerca… primaria bucurestiului…:)
O paranteza … Basescu este cel mai tanar presedinte pe care il are Romania … dupa revolutie. O fi remarcat cineva? In 2004 avea doar 53 de ani… (fata de 62 Iliescu in ‘90 sau 57 Constantinescu un ‘96 )
Ma ingrijorez… pentru ca nu stiu cum jucati.
Insa … va urez succes.
Cu stima,
Eu
5000eu ?!?!?!?!
pune tzi neuronii aia doi la munca inainte sa faci asemenea afirmatzii. Un om politic la nivelul lui geoana ar primi mita 5000 eu? o suma care se poate apropia de un bacshis bun la un restaurant. 5000eu ash primi eu mita care cashtig 300 eu. nici 50000eu nu cred ca ar primi mita. poate de la 500.000 in sus ash crede duduie
ancuta,
vocativul e “contrazi-ma”, nu “contrazice-ma.
te rog, mai incerca, bine?
succesuri
Si unde vroiai sa-i bage. Poate la tine in buzunar? Sa intelegem ca e de bon ton acum sa umbli cu banii in mana, portofelul e desuet? Dupa o analiza a informatiei, in totalitatea sa, existenta in aceasta pagina, se poate desprinde o singura concluzie: stii sa faci copii, ai dovezi in acest sens.
Iliescu, Nastase & Co stau cu capul la cutie si il lasa pe MG sa se faca singur de rahat si apoi sa poata lua din nou conducerea PSD-ului. Just like that.
Ce creaturi sinistre sunt indivizii astia care dupa ce s-au infruptat cu tot ce le-a dorit sufletelul lor acum musca mana celor care i-a hranit. Vasazica, doamna cu pricina s-a saturat de stat 13 ani in PSD iar acum se bucura de libertate. Adicatelea, domnia sa se crede libera de toate marsaviile si porcariile pe care le-a invatat in PSD? Nu mamica, astea o sa te urmareasca o viata intreaga; n-o sa scapi de ele. Dovada? Uite cum reactionezi. Peste 2 ani o sa spui la fel si de Oprescu, samd. Esti pierduta stimata doamna! PSD-ista vei ramane pana la adanci batraneti. Macar doamna Nina e discreta!
Spuneti un lucru grav: daca ati vazut acea caseta trebuie sa o faceti publica pentru ca e spaga. E vorba de al doilea om in stat (presedintele Senatului). Altfel practicati un joc de tip SANTAJ — si e la fel de urit.
Mai sunt citeva zile cind ‘aniversam’ 20 de ani de la revolutia de stat din decembrie 89. Cite sperante am avut atunci si cum s-a ales praful de ele. Pacat de tinerii care au murit sperind sa traim intr-o alta Romanie. In ce tara traim azi?
La 20 de ani de la prabusirea lui Ceasusescu unde suntem? H.R. Patapievici spunea saptamina asta in presa ca lui Basescu i s-a oferit o caseta cu M. Geoana primind sex oral (Patapievici nu precizeaza daca primea sex oral de la un barbat — adica ” o lua”, sa folosim termenii de specialitate specifici galeriei Stelei — sau de la o femeie — adica “da”). Azi mai citesc ceva la fel de mizerabil despre Geoana.
Vorbim de al doilea om in stat: presedintele Senatului.
Primea sex oral, primea 5000 Euro… Ce naiba de tara mai e asta?
Se poate face o anumită verificare a CNPului astfel: se iau primele 12 cifre, se aplică o formulă care o găseşti pe internet şi obţii o cifră (prin aplicarea acestei formule) pe care o compari cu cea de-a 13 cifră din CNP. Dacă aceste se pupă atunci CNP-ul ar putea fi CORECT (ar putea … subliniez). Dacă cele două cifre nu sunt identice atunci sigur CNPul este eronat. În concluzie, dacă nu ai acces la baza de date a poliţiei nu poţi afirma cu CERTITUDINE că un CNP este valabil sau nu.
am auzit de la inca 3 persoane din PSD ca geoan a luat spaga.
pana acum nici unul nu a iesit sa o spuna in public.
felicitari.
Felicitari pentru curaj si pentru lucrurile cu sens spuse. Dar…totul o sa dureze pana luni seara. O sa mearga seara la spalatoria lui Gadea si o sa ii puna bigudiuri chiar
Totusi am o intrebare…pe Nica cine si unde l-a gasit ???
un fleac, l-ai ciuruit
)
Pentru un apocaliptic tur III >>> cine isi asuma corectitudinea lui si CUM ? Sunt si atunci ACELEASI legi si reguli ! Plus ca nu se pot modifica regulile fata de turul I. Gasca din jurul lui Geoana pierde 100 %. Poate altadata o sa aiba mai multe sanse [sau cum le zice ?
]
Nu vreau sa fiu in pielea lui Dragnea sau a lui Vanghele sau Ponta. Sa te sune sponsorii din 15′ in 15′ cerandu-ti sa iti onorezi promisiunile.
Nu, că ciuruit era.
L-a belit.
[...] Anca Alexandrescu cere demisia lui Geoana. Si ii reaminteste cand a luat 5.000 de euro pentru campanie si i-a bagat in buzunar nonsalant. [...]
Citind articolul tau si mai ales referirea la cei 5000 pe care Mircica ii baga in buzunar, nu pot sa nu ma gandesc ca asta NU dovedeste nimic, cel putin asa cum este povestit in acest articol, si adaugat la faptul ca eu nu am vazut filmul/caseta.
E perfect posibil ca Geoana a bagat banii aia in buzunar in momentul in care i-a primit, si ulterior i-a depus la banca in contul campaniei – cine poate dovedi ca nu s-a intamplat asa?
O simpla marturie ca omul a bagat niste bani in buzunar nu dovedeste absolut nimic. Daca exista alte detalii te rog sa le faci publice, altfel ramane o acuzatie nefondata.
PS Am votat cu Basescu, si cred ca Geoana este o catastrofa in politica romaneasca. Incerc doar sa fiu riguros si corect, bazat pe textul citit aici.
Pfoa, ce autoare draguta!
Serios, acum, asta e o postare curajoasa pentru PSD. A mai scris foarte fain azi si dl. Vasile Dancu. Pe multe bloguri se intalneste aceasta impresie.
Din 2000 in 2014 se fac 14 ani de cand PSD n-a mai sarbatorit victoria unui presedinte PSD !!!!! Asta ar trebui sa dea de gandit.
http://lacoltulstrazii.wordpress.com/2009/12/12/14-ani-de-la-ultima-victorie-psd/
Şi dacă e adevărat… de Marc Levy
“Jurnalistul Bogdan Chireac arata intr-o noua stenograma publicata de „Curentul” luni ca social-democratul Mircea Geoana a strans pentru
campania electorala mai multe zeci de milioane, pe care i-a dat soacrei sale. Ziaristul sustine ca liderul PSD ar deturna banii partidului si afirma ca formatiunea ar fi vandut locurile din Parlament si din ministere.”
pentru aia care inca nu stiu, baza de date cu evidenta persoanelor nu mai e demult administrata de Politie, ci e in curtea Primariilor. asa cum Pasapoartele tin acum de Prefecturi. Mai documentati-va si apoi aberati. a… traim tot mai bine, daca nu ati observat. hai cu guvernul Boc 4. Uraaaaaaa! aveti ce ati votat, meritati ce aveti, nu va mai plangeti
Anca, iti urmaresc blogul aproape de la inceput.
Fara sa il sustin pe Geoana, desi as fi vrut sa castige el in daun a lui Basescu,
Insa asemenea afirmatii cred ca se fac in cadru restrans, in partid. Ce ai facut tu se numeste tradare. Si o spalare oribila a rufelor in public. Dezamagitor si degradant!
@daniela
se numeste “tradare”????
iti reamintesc un amanunt nesemnificativ pentru politicieni:
ei sunt platiti si trebuie sa lucreze IN INTERES PUBLIC! si nu in interes de gasca, partid, SOV samd.
deci ar trebui sa vedem cat mai multe astfel de “tradari”, venind de la toate partidele, ca sa mai scapam de lichele.
Nu inteleg de atitea patimi! Un articol bun si corect scris. Timpul sau timpurile sunt decizia autorului nu a noastra care citim. A SE CITI CORECT: Articolul este un mesaj bine directionat. Articolul are subiect, predicat, continut si anagrame pe care cine ar trebui sa le citeasca le citeste. Subiectul sau subiectii articolului au citit corect din moment ce ofiterii de informatii din partid trecuti de la stat la privat (vezi comentariul lui 007cluj, n.n.) contra ataca si amentinta noalat cu o dezvaluire la o problema absolut personala a autoarei.
Anca, daca imi este permis sa spun asa, nici nu visezi unde sunt sforari păpusilor pe care ii cunoști!!!
Asta NU se numeste TRADARE. Asta se numeste “sa rupem pisica”. Pentru tanti aia care a scris mai sus si crede ca “rufele se spala in familie”, ii recomand sa fie mai rationala: o rufa murdara nu te impiedica la mers; comparatia mai buna ar fi cu pietricica din pantof – nu conteaza ca esti imbracata de gala, daca ti-a intrat o pietricica in opinca si constati ca orice evolutie devine nu doar chinuitoare ci si imposibila, in pofida manierelor, scoti opinca si inlaturi piatra! Ca altfel nici nu inaintezi, nici nu dansezi, nici macar conversatie nu poti face ca-ti sta mintea in pantof.
Geoana trebuie sa plece!
Si un post care nu are legatura cu articolul, dar nu ma pot abtine de aceia am vrut sa fie separat.
Nu inteleg prea bine sintagma ”sunt posesoarea” din prezentare personala. Poate ma lamuresti cu un msj.
redau ”Încă tânară, mama gemenilor Maria şi Radu şi posesoarea unei familii minunate!”
Ț:)) sotul stie ca e pus in posesie, sau ma rog s-a pus in posesie
)
Oricm felicitari pentru familie, dar nu o considera ca un drept de proprietate sau intelectual ci ca un element din dreptul familiei
Ca sa fiu foarte clar de la inceput. Este foarte frumos faptul ca demascati anumite dedesubturi mizere ale unor oameni care isi doresc a reprezenta Romania. Este trist insa faptul ca o faceti NUMAI dupa ce acestia au pierdut. Asta ma indeamna sa cred fara sa judec in nici un fel trecutul dumneavoastra in PSD, ca va asemanati oarecum…
Nu sunt simpatizantul niciunui partid, am ajuns chiar sa detest politica datorita “specimenelor” din peisaj. Considerati ca v-a transmis acest mesaj, un cetatean sincer al Romaniei!
Oare cei de la PSD au ceva de invatat de pe urma alegerilor???? Nu prea cred….Pe cand il vedem pe Voiculescu presedinte…:D
Tipa asa parca a urmat aceeasi scoala ca si Elena Basescu.
“contrazice-ma” != “contrazi-ma”
Anca Alexandrescu, esti cam neinformata: pentru a verifica CNP-urile nu ai nevoie de o enorma baza de date. Un CNP se verifica cu o formula de calcul. Introducand un astfel de CNP poti afla daca el este corect sau nu. Despre asta e vorba. Ca ziarist cu vechime, trebuia sa te informezi mai bine.
1. sper ca v-ati edificat deja in legatura cu verificarea CNP-urilor
2. @cristi: “contrazi-ma” e imperativ, nu vocativ
3. mi se pare foarte corect ceea ce ziceau loop si altii: daca demisia lui Geoana ar insemna intoarcerea lui iliescu si Nastase, atunci mai bine nu…
Geoana a avut o sansa istorica de a reforma PSD-ul, avand si sprijinul grupului de la Cluj. A ales insa sa tradeze si s-a dat cu Vanghelie. Momentan nu exista nici o grupare serioasa in PSD, care sa reformeze partidul si sa-l transforme intr-un adevarat partid de stanga, social-democrat modern.
faptul ca ai fost martora la o asemenea “intamplare” ca cea mentionata in PS si nu ai spus nimic pana acum te face COMPLICE. esti la fel de vinovata ca MG.
[...] a şi rămas , o citez : Mircea Geoana trebuie sa iti spun ca am vazut cu ochii mei filmarea cand cineva din partid iti dadea o suma de bani pentru campanie si ii bagai cu nonsalanta in buzunar. 500… Iti amintesti despre cine este vorba ? Hai, contrazice-ma daca poti [...]
[...] nu prea cred să fie acolo vorba de 400.000 de euro. Mai degrabă de acei 5000 de euro de care vorbeşte Anca Alexandrescu (se şi aude amintindu-se filmul). Or fi fiind mai multe [...]
[...] Anca Alexandrescu: http://www.ancaalexandrescu.ro/blog/mircea-demisia [...]
2 obs.
1. Ma insel sau vocea din inregistrare e a Anei Birchall (payback pentru incidentul din 2008?)?
3. Ma insel sau efectul difuzarii acestei inregistrari e mult atentuat fata de asteptari?
Oare suma face parte din banii de campanie pe care,conform spuselor lui Bogdan Chireac,Geoana ii lua si ii dadea lui soacra-sa?
Fatuco,te-ai facut de tot C.A.C.A.T.U.L cu aceasta asazisa dezvaluire.Limba romana de unde a-i invatato,de la dr.agramat oprescu sau de la taticul tau care se crede mare ziarist dar pe care nu-l citeste nimeni niciodata???
@Anca,
ATENTIE
S-a bulibasit firul anterior. Este trunchiat foarte tare.
Le-au mai ramas PDL-istilor ceva bani sa-ti dea si tie, Anca ? Nu credeam ca le-a mai ramas ceva dupa campania electorala. Sau esti si pe aceeasi lungime de unda cu Adriana Saftoiu care il considera pe Basescu “seducator”, dupa ce a scuipat-o in ochi de atatea ori virtual vorbind ? Daca as fi fost in locul tau si mi-ar fi pasat catusi de putin de PSD, as fi pastrat aceasta fumigena (pentru ca nu stii ce a facut cu banii dupa ce i-a luat, poate i-a depus la PSD) pentru dupa ce se limpezesc apele. Chiar bruma de sansa pe care o mai are Geoana sa castige alegerile ar trebui respectata. Pentru ca, asa ajutat cum a fost si prostanac, a castigat alegerile.
Dar se pare ca ai mirosit faptul ca 5 ani in opozitie nu te-ar avantaja. Probabil o sa te vedem consiliera la Cotroceni cat de curand.
Succesuri !
“… trebuie sa iti spun ca am vazut cu ochii mei filmarea cand cineva din partid iti dadea o suma de bani pentru campanie si ii bagai cu nonsalanta in buzunar”.
Cu Nastase, in rol principal, n-ati vazut nici o ecranizare ?
Domnişoară/Doamnă, sunt curios dacă nu aţi beneficiat de niscaiva sponsorizări din partea clanului Băsescu.
dupa 13 ani de psd esti independenta
) cu oprescu.
inspiri mila nu altceva.. succes in continuare!
Privesti lucrurile prea personal. Si pe cine ai vrea tu in fruntea PSD? Pe Nastase sa lupte mai bine cu Basescu? De bine, de rau, Geoana a reformat partidul, fara a pierde voturi asa cum il acuzati toti astia din vechea garda (a se compara rezultatele in voturi – nu in procente – obtinute de Geoana si Nastase, precum si rezultatele de la parlamentare). In plus, il vezi tu pe Crin colaborand cu Nastase? Hai sa fim seriosi! A trecut vremea vechiului PSD, cu mitri, opresti, nastasi etc Geoana nu e perfect, dar a devenit un lider. Aproape… Trebuie ajutat in continuare, pentru ca impreuna cu PNL sa construiasca o alternativa la Basescu. Altfel, daca veti continua cu atacurile astea la care ati recurs mereu, nu ajungeti nicaieri. Perioada 2001-2004 nu se va mai repeta. Si nici nu trebuie.
@loop,
Sunt de acord cu prima parte a comentariului dv dar trebuie sa stiti ca eu nu mai sunt membra PSD. M-au dat afara din partid in urma cu doua luni. In privinta presedintelui Iliescu respectul meu se refera strict la varsta domniei sale si la faptul ca intr-o anumita perioada a reusit sa pastreze un echilibru.In rest, fiecare raspunde pentru faptele sale.
@ancaf,
@ Anca Alexandrescu

După “calitatea” discursului se pare că aţi intrat cu adevărat în politica românească de astăzi. Vă doresc mult succes!
Am citit niste comentarii aiurea si total pe langa subiect.
Unii ii zic “tradatoare” ,ceea ce nu prea pare,pentru daca ar incepe sa toarne ar fi vai de mafia psd-ista.
Traim intr-o tara libera unde fiecare poate sa-si formeze sau sa-si schimbe optiunile ( chiar si politice) dupa bunul plac. Dar putini oameni care au fost in politica au si curaj de a demasca mizeriile care se fac.
Felicitari pentru articol !
În spatele oricărui demers “independent” se ascund interesele celui care te ţine de lesă. Eu mă pronunţ fără echivoc: Oprescu este un alt Băsescu, un şmecheraş de Dâmboviţa.
Ferocitatea cu care îl atacaţi pe Geoană se explică doar prin interesul pe care îl aveţi să preluaţi partidul. Din fericire pentru noi (în fond Oprescu e chiar mai rău decât Băsescu) alegerile au demonstrat că dom’ Primar nu prea are vizibilitate. Cu 3% nu prea poţi să negociezi.
Dar voi continuaţi să vă băgaţi în seamă!!!
@anca alexandrescu
vin vesti noi de la psd-isti vechi
1. sa tinem partidul unit
2. sa ne pozitionam ideologic
de la 3 incolo ti le poti imagina singura
ps
imi cer scuze daca suna cam “de pe surse”. as putea adauga doar “sigure”.
DECI ati fost o buna perioada in PSD si acuma faceti pe omul cinstit si onest .Ma intreb ce pregatire aveti.
@Walter,
Multumesc la fel! De ce cand esti sincer nu prezinti incredere? Oamenii mai si gresesc in viata.
http://zaraovidiu.blogspot.com/2009/12/cati-bani-primit-pentru-campania-din.html
Uite aici un CNP care e valid si totusi … nu e valid
2660230090051
cind scapa PSD de oameni ca Vanghelie ?
@Cip,
Nu ma intereseaza sincer povestea CNP-urilor. Problema trebuie rezolvata de autoritatile statului. Amanunte nu cred ca mai sunt necesare. Inteleg ca au aparut deja.
ce mizerie mai e si politica asta
pot sa spun a mi-e sila?
pot pot?
link la caseta: http://cristiangrosu.ro/?p=1824
sa fie ana birchall?
[...] în 2012 ce înregistrări mai dăm? Scrie Anca Alexandrescu pe blogul personal aşa (ultimul paragraf, citat desprins din articolul mult mai [...]
iti dau dreptate, bine ai facut ca ai ales independenta, oprescu te plateste bine, nu prea ai ce sa-i mai sugi ca nu i se mai scoala si asa sta si barbatul tau mai linistit, dupa atata supt in psd acum te exprimi ca vaca, exact ca o romanca sugatoare nu ca as ava ceva cu tine sau politica, asa sunteti toate, o tara de tarfe si de escroci, ca femeie as sta potolita sub birou cu capul intre picioarele bosorogilor sa le molfaiti pieile dintre picioare ca doar pentru asta traiti, si daca tot ti-ai facut blogul asta nu poti fi altcumva decat cum este politica acestei minunate tari …o tarfa si toata lumea stie de care …stricata.
iti dau dreptate, bine ai facut ca ai ales independenta, oprescu te plateste bine, nu prea ai ce sa-i mai sugi ca nu i se mai scoala si asa sta si barbatul tau mai linistit, dupa atata supt in psd acum te exprimi ca vaca, exact ca o romanca sugatoare nu ca as ava ceva cu tine sau politica, asa sunteti toate, o tara de tarfe si de escroci, ca femeie as sta potolita sub birou cu capul intre picioarele bosorogilor sa le molfaiti pieile dintre picioare ca doar pentru asta traiti, si daca tot ti-ai facut blogul asta nu poti fi altcumva decat cum este politica acestei minunate tari …o tarfa si toata lumea stie de care …stricata.
Inainte sa jigniti (’tanti’) si alte apelative de …toata jena…recititi mesajul meu.
Daca ne-ar fi spus acest lucru imediat dupa ce se intampla evenimentul, da, as fi apreciat enorm, ca o persoana care vrea sa iasa din mizeria politicii romanesti.
Sa dai acest mesaj acum suna a razbunare ca a fost data din partid.
Nu sustin nevinovatia sau vinovatia lui Geoana. Daca e vinovat sa plateasca, daca nu, nu. Ca orice alt om care incalca legea.
Dar o apreciam pe proprietara acestui blog. Si s-a coborat in mocirla lui Vanghelie, Boureanu si altii ca ei. Si e pacat! Tocmai pentru ca e un politician tanar.
@Daniela (#72)
Aveti dreptate.
CNP-urile se pot verifica usor la http://www.validare.ro/validare-cnp.html
Iata validarea pentru cel de mai sus:
Codul numeric personal validat
2660230090051
Detalii cod numeric personal validat
Data nasterii
30 Februarie 1966
Sexul
Feminin
Numar ordine
005
Judet
Braila
@Anca
Ocupandu-ma cu firul anterior am uitat sa-ti spun Felicitari!
Sper ca o faci din principiu si nu numai din spirit de solidaritate de una din echipele PSD iste care mai alae daca il include si PE Cristi Diaconescu este evident superioara celei a lui Hrebenciuc-Nica-Dragnea.
Si ca sa fiu mai clar in ciuda slabiciunilor tale in noua echipa AN sa stea mai in spate si macar ptr ca acenzurat acesta postare a mea de acum 2 ore:
ion adrian spune: Comentariul tău aşteaptă să fie aprobat.
decembrie 14, 2009 la 11:47 am
Buna credinta ceva care lipseste cu desavarsire:
Citez cu aproximatie cele spuse acum jumate de ora de dl AN la o intrebari de presa:
1.Spune referitor la filmuletul referitor la mituirea lui Geoana, ca asemenea filme nu ar mai trebui sa apara, imoralitate, deontologie, anormalitate bla bla bla, dar in orice caz ca nu ar trebui sa mai fie vehiculate
2. Si intr-o fraza imediat ulterioara tot A.N cu seninatate spune ca conteaza care este majoratitatea de guvernare, cumparata sau nu la bucata.
Exceptionala buna credinta, onestitatea si noncontradictia.
PS Sa vedem cat timp mia asteapta sau daca nu dispare pur si simplu, desi AN poate si sa-i dea drumul, mai ales daca citeste ce am scris aici, ca sa dovedeasca ca ma insel, dar e cam tarziu, caci deja au aparut postari valide la 11:55 si 12:04, si nici postarea mea nu e lunga sau dificil de inteles si nu se minte in ea nici cat un bob de orez.
de ce nu ati iesit inainte de alegeri cu materialul asta ??
“5 ani in presa” -Fail
“13 ani pesede”- e mult,mult prea mult…cu asa background eu mi-as suspecta nevasta de fake orgasm
deci validatorul ala de cnp e de 2 lei (vechi)
1966 a fost un an super bisect si februarie avea 30 de zile
Anca, ma bucur ca vorbesc cu o PSD-ista faina. Recunosc, nu cunosc PSD-isti. Lucrez intr-un mediu multinational fara apetenta la politica. Deloc chiar.
Intrebarea mea. De ce D-zeu nu se delimiteaza PSD de Ion Iliescu? De ce nu scapa de acest “presedinte de onoare”. Sa-l faca membru simplu.
Prin aceasta lipire a lui Iliescu de PSD, o multime de corporatisti care in mod normal ar trebui sa voteze stanga, se cred de dreapta. Si e fals. Toti tinerii din multinationale ar trebui sa voteze un partid socialist. Numai ca PSD are o oferta sinistra. Si se limiteaza strict la tarani, necalificati si babe, scuza-ma dar asa e.
Sau poate ca solutia e un nou partid de stanga, unul cool, pentru oameni misto gen Remus Cernea sau Costi Rogozanu. Iti zic sigur ca un astfel de partid ar castiga in sfarsit tineret intelectual spre stanga.
Astept o parere, cand ai timp.
nu pot,sincer nu pot sa nu-mi aduc aminte de primele noastre dialoguri virtuale,dialoguri in care imi exprimam nedumerirea sincera ,conform careia sunteti pesedista.
ceva din interiorul meu imi spunea ca e o mare contradictie intre conduita dv morala si acest partid.
dupa ce am citit ultima dv. postare ,m-am gindit la celebrul film TITANIC,atit de sugestiv.
intr-o situatie limita,de viata si de moarte s-au vazut caracterele urite,excrabile ale celor care erau considerate V.I.P..
acest lucru il descoperitii dv in acest moment,il las deoparte pe Mircea Geoana,dar nu-i pot lasa pe ADRIAN NASTASE SI ION ILIESCU.
cum ati putut fi atit de naiva?sunteti o femie extrem de inteligenta,trebuie sa intelegeti ca acesti indivizi sunt din acelasi aluat,trebuie sa intelegeti ca tinerii care se vintura acum pe sticla sunt si ei facuti din acelasi material.
doar nu va imaginati ca ticalosia a fost inventata de geoana,nastase ori iliescu?
nu,stimata doamna,ea se mosteneste si se transmite-CELEBRA BINECUVINTARE SI STAFETA ILIESCIANA.
sper din tot sufletul,ca o persoana cu potentialul dv sa fie in grija ,ZINEI CELE BUNE’ca ingerasii sa va ocroteasca si sa va indrume pasii pe drumul cel bun.
nimeni nu pretinde politicienilor sa fie icoane,sfinti,dar e exact ca in cazul betivilor care isi motiveaza viciul.
adica vezi si medicul bea,dar uita sa spuna ca medicul bea un paharel,pe cind el bea cu sticla.
voi urmarii cu mare atentie ce veti face pe viitor,stiti ca am o slabiciune pt dv.
Mai, nu pot sa zic doamna, sau altfel, fac eforturi supraomenesti sa nu folosesc cuvinte urate….inteleg ca dupa ce te-ai multiplicat, te pregatesti sa dai educatie progeniturilor…copiii tai vor fi sefii copiiloir nostri? Gresit! Copii mei nu vor slugari niciodata la vlastare de tiganca tradatoare! sa-ti fie rusine! Macar acuma ca te-ai multiplicat….
Am avut destula rabdare sa-ti urmaresc jalnica evolutie…esti imunda , mai!ca si tatal tau , tigan, ca si neamul tau care a ajuns sa hotarasca alegeri in Romania!
Pana la urma , nu esti vinovata, vinovati sunt cei 7.000000 de romani care au stat acasa.Acuma, sa rabde tiganul ajuns imparat, care omoara pe tat’su si fute pe ma’sa.
Inca o data, poate nu ti-a fost clar: ESTI JEG ROMALES! Florareasa mea este o doamna, si a votat Geoana!
Imi este o nesfarsita scarba de asa aratare…ce draku ai castigat?merita? Hai sictir!
P.S.-imi mai permit si un post scriptum,stiu ce greu este sa fii privita cu multa rautate de fostii prieteni,sa-ti pierzi vechii amici,dar….asa e in viata,vine si vremea schimbarilor,bafta frumoasa doamna.
Mai, nu pot sa zic doamna, sau altfel, fac eforturi supraomenesti sa nu folosesc cuvinte urate….inteleg ca dupa ce te-ai multiplicat, te pregatesti sa dai educatie progeniturilor…copiii tai vor fi sefii copiiloir nostri? Gresit! Copii mei nu vor slugari niciodata la vlastare de tiganca tradatoare! sa-ti fie rusine! Macar acuma ca te-ai multiplicat….
Am avut destula rabdare sa-ti urmaresc jalnica evolutie…esti imunda , mai!ca si tatal tau , tigan, ca si neamul tau care a ajuns sa hotarasca alegeri in Romania!
Pana la urma , nu esti vinovata, vinovati sunt cei 7.000000 de romani care au stat acasa.Acuma, sa rabde tiganul ajuns imparat, care omoara pe tat’su si fute pe ma’sa.
Inca o data, poate nu ti-a fost clar: ESTI JEG ROMALES! Florareasa mea este o doamna, si a votat Geoana!
Imi este o nesfarsita scarba de asa aratare…ce draku ai castigat?merita? Hai sictir
Mximmouse-ticalosule,cum tit permiti sarpe sa-i vorbesti in felul acesta unei doamne-
esti un sarpe mizerbil ,un comunist ordinar.
mars jigodie la stapinii tai,lacheu mizerabil.
te-au trimis stapinii tai sa-ti versi ficatii,bila,ordinar batrin.
te legi acum de etnii?esti sigur ca tu nu te tragi dintr-o famile de jegosi?
fa proasto, te dai independenta si-i faci jocurile lui Basescu. Chiar crezi ca tara asta-i plina de prosti ca tine? Poti sa scrii cat vrei pe “blegul” tau anonim, dar nu iesi sa manipulezi lumea la ordinul marinarului.
Ai belito
IP-ul lui Maximmouse ?
@Pentru toti cei care ma jignesc
Nu ma veti intimida cu astfel de postari. Ca si pana acum le voi lasa pentru ca toata lumea sa vada de fapt cine se afla in spatele lui Mircea Geoana. Va rog insa respectuos sa imi lasati familia in pace! Multumesc anticipat!
Anca, este pentru prima oara cand scriu pe acest blog…dar il citesc de ceva timp
Cred ca ar trebui sa-i dezvalui ip-ul “stimabilului” maxi sobolan… de altfel reactia lui este similara celor care posteaza pe blogul AN-ului… cred ca este un fel de aya undercover
Toata stima din partea noastra!
@cristi (nr 16)
) se numeste imperativ, vocativul e pt substantive.
mda, dar ai grija cind corectezi pe cineva sa nu faci greseli si tu
succesuri si tie!
@Daniela,
Stimata doamna,
Nu aveti niciun motiv sa fiti dezamagita. Daca as fi vazut filmul in timpul campaniei as fi vorbit despre el atunci. Asa cum am vorbit despre alte lucruri atat aici pe blog, cat si in emisiunile la care am participat. Filmul l-am vizionat sambata, 12 decembrie a.c. Nu as fi vrut sa fac referire la el dar sincer nu am putut sa mai inghit mizeria pe care Mircea Geoana isi construieste discursul. Am decis sa vorbesc despre el dupa ce am vazut emisiunea de aseara de la Antena 3!
@007 a la CLUJ,
Trec peste limbajul folosit de dv si va fac doar cateva precizari. Am fost data afara din PSD, deci nu aveam cum sa vorbesc despre film in interiorul partidului. Nu sunt in posesia filmului ci doar l-am vizionat si in niciun caz nu l-as fi publicat eu. Nu in ultimul rand nu inteleg despre ce secret de serviciu vorbiti dv. Nu am fost anagajata la PSD, nu am vizionat acest film in calitate de membru al PSD si nu lucrez intr-o alta institutie publica pentru a avea astfel de conditii de confidentialitate. O zi buna!
Mami care vrea sa devina celebra cu 5000 de euro. Pai cu ce bani crezi ca a facut Geonel campanie? Cu bani falsi? Normal ca cu bani primiti de la unu’ si de la altu’. Extraordinara dezvaluire facusi mami.
@Pentru cei care imi solicita ip lui Maximmouse,
Nu fac astfel de lucruri. Nu merita. Simpla publicare a textului sau arata caracterul oamenilor care il sustin pe Mircea Geoana. Cred ca este suficient!
Traim intr-o tara de hoti, spagari, mincinosi. Furam voturi, suntem avizi de putere.
Probabil, nu se vrea sa se faca ceva in tara aceasta.
N-am facut niciodata politica, dar sunt dezgustata de Geoana. Nu gaseau un alt candidat? Probabil ca nu.
Daca este murdar, santajabil ai succes in politica.
@cristi,
Mea culpa! M-am consultat cu mai multe persoane si am cautat si pe internet si aveti dreptate. Suntem oameni si toti suntem supusi greselii…:))
1. caesta e total irelevanta
2. bine ziceau vocile alea, ca Sorin Oprescu e omul lui base. consilierii domniei sale sunt cea mai buna dovada.
1. caseta e total irelevanta
2. bine ziceau vocile alea, ca Sorin Oprescu e omul lui base. consilierii domniei sale sunt cea mai buna dovada.
Draga Anca,
Tu chiar esti atat de naiva incat sa crezi ca numai Geoana a luat bani din campania electorala?Nu cred!Mai ales ca singura recunosti ca ai fost atatia ani intr-un partid.Numai ca pe mine ma contrariaza altceva;cum se face ca atata timp cat ai fost in partid nu stiai ca se fura bani din campaniile electorale,mai ales ca ai fost destul de apropiata de oameni importanti ai PSD-ului, iar acum ca ai fost data la o parte din PSD si ai intrat sub aripa lui Oprescu,brusc(!)faci dezvaluiri?! Sa fim seriosi!Stii bine ca si Oprescu a luat o gramada de bani din donatiile facute in campania lui(pe care probabil le vei dezvalui cand nu o sa mai aiba nevoie de tine)!Mai mult, eu nu prea am auzit de tine ca ziarista pana sa intri in campania lui Oprescu!(desi ai o varsta si ai fi putut face ceva,totusi,in domeniul tau de activitate).Esti doar draguta dar …atat, restul …Sa vedem cat timp se foloseste Oprescu de tine, pentru ca fii sigura,cand o sa vrea sa se debaraseze de tine,o sa o faca fara sa clipeasca!Te pup!(Ce ti-am scris nu este nimic personal cu tine;am fost doar sincera.Fizic,chiar esti o tipa draguta!)
@cameraman,
Ceva mai penibil chiar ca nu puteati spune…Adica cum? Daca nu esti cu Geoana esti omul lui Basescu? Nu imi vine sa cred ca ati ajuns sa spuneti astfel de lucruri. Cei care nu au venit la vot pe 6 decembrie cu cine sunt?
Bravo, Anca… Te felicit pentru articolele tale, care intr-adevar supara o anumita tabara. Fii tare tata, “nu mor caii, cand vor cainii”.
Te rog sa-mi permiti cateva versuri :
Aveam odata, intr-o glastra
Dintr-un cristal sensibil, fin,
Pe un pervaz, la o fereastra,
Trei rosii trandafiri si-un crin.
Ce stranie alaturare,
Total opusa legii firii,
Asa o delicata floare,
Intr-un pocal cu trandafirii!?
I-a luat aseara bunicuta,
C-asa e dansa, grijulie,
Si le-a dat apa cu canuta,
Si un banut, asa… sa fie!
Afara-n stratul din gradina,
In frigul aspru si zbanghiu,
Se ridica, langa-o sulfina,
Un trandafir portocaliu.
Avea pe varf, cumva, lasate,
Un numar mare de petale
Dar si suvite adunate
Pe zonele occipitale.
Crestea cu spini si cu prestanta,
Asa cum trandafirii cresc,
Imprastiind in ambianta,
Un damf de rom marinaresc.
Din vaza chicotea buchetul,
Ca-n casa-i cald si este bine,
Si-afara,-ncetul cu incetul,
Te uita, iarna crunta vine…
Dar, vai, nenorocita faza:
Numai un pic batut-a vantul,
Ca geamul s-a izbit de vaza
Facand-o una cu pamantul.
Iar trandafirul din poiata,
Udat si adapat de ploi,
A inflorit a doua data,
Iar cei cu crinul… la gunoi!
Rezulta-nvataturi morale:
Cand pierd contactul cu pamantu’,
Buchetele-artificiale
Le-mprastie pe data vantu’!
STIMATA DOAMNA ANCA ALEXANDRESCU AMI FACE PLACERE SA CITESC TOT CE SCRII. TE-AM VAZUT MAI DE MULT L NASUL SI AM RAMAS FOARTE IMPRESIONAT.DE CARACTERUL DUMITALE.NOI ROMANII AVEM NEVOIE DE POLITICENI CA D-TA CA V DANCU CA PUSCAS CA I RUS SI CA OPRESCU. TE ROG SA MA CREZI CA EU NU SANT PESEDIST.
[...] Azi-noapte apare un articol pe blogul Ancai Alexandrescu cu titlul “Mircea, Demisia!” cu urmatorul [...]
Dupa ce lasii fug incep sa muste si sa arunce flacari precum balaurii pentru un pumn de galbeni.Stiu ca atat dvs. cat si domnul doctor de mult sunteti in tolba domnului presedinte.Pacat ca indiferent de pozitii si probleme nu reusiti sa va rezolvati aceste situatii in sanul partidului in care ati crescut si care va dat o imagine politica.Probabil ca asa faceti si in familie ,divortati si incepeti sa va aruncati si sa va expuneti rufele murdare.Nu aveti caracter si sunteti un lacheu de joasa speta,va dispretuiesc si imi repugna fiecare aparitie a dvs..
@Tudor,
Posibil, nu m-am declarat o experta in cnp-uri…Am exprimat doar o parere. Oricum, nu asta este problema de fond.
@pargo,
Va multumesc pentru aprecieri. In legatura cu Ion Iliescu ma raspuns mai sus. Daca veti considera ca nu este suficient ce am spus, va stau la dispozitie.
@localhost,
Puteti sta linistit. Nu fac niciun joc. Daca va uitati pe textele scrise de mine am spus aceste lucruri inca de cand mi-am facut acest blog. Nu am menajat pe nimeni…
@chiar el,
Conteaza suma sau gestul?
@miticosul,
E, atunci sa mai stea inca 5 ani sa astepte…
@fane tugurlan,
Stimate domn,
Va aflati intr-o grava eroare. Am fost simpla membra in PSD, nu am ocupat nicio functie si nu am fost platita. Nu aveti decat sa ma jigniti cat doriti. Aratati de fapt cine se afla in spatele lui Mircea Geoana.
Fato draga,te comporti ca o muierusca de doi bani:iti place barfa de nu mai poti,Nu e de mare mirare ca semeni cu taticu.
@Bogdan,
E adevarat, lipsesc ghilimele…Familia este un dar pentru mine si sunt o persoana foarte norocoasa.
@Diegis,
Am scris aceste lucruri despre Mircea Geoana si inainte de campanie. Daca cititi postul anterior veti vedea. Cand aveti vreme cititi ce am scris de cand am deschis acest blog si veti constata ca nu este o chestiune de moment.
@marius,
Nu stiu de unde ati tras concluzia ca eu am fost martora! Am vazut filmarea abia sambata, 12 decembrie a.c.
@ mos craciun,
Oricum am invatat mult mai bine decat tine. Mai bine te ocupi sa imparti daruri. Job-ul asta nu ti se potriveste deloc. Mai incearca…
@ion adrian,
Nu fac decat sa repet ce spun de trei ani pe acest blog. Nu sustin pe nimeni. Nici macar pe Adrian Nastase…
@Catalin,
Stimate domn,
Am fost data afara din partid mult inainte de turul 1 pentru ca am spus o serie de lucruri despre Mircea Geoana! Deci nu inteleg ce legatura am cu PD-L? E penibil ce incercati sa insinuati. Sunt la primarie de aproape o luna, nu ma duc in alta parte. Eu, spre deosebire de altii, am stat 13 ani in PSD si mai ales in perioadele de opozitie asa ca nu tine ceea ce incercati sa lansati! Si nu am plecat eu! Ci repet, m-au dat afara…
@Valentin – Corneliu Clejan,
Nu!
@gigibutic,
Repet, am vazut filmul abia sambata, 12 decembrie a.c.!
@anonim,
Ce-mi plac mie anonimii astia curajosi…
@LOL,
Sa o iau ca pe o amenintare?
@carmen,
Multumesc pentru complimente. Cand vin de la o femeie sunt cu atat mai importante. In rest, cine trebuie sa stie, stie ce am facut eu ca ziarista. Vezi Ion Cristoiu, Rosca Stanescu etc. Nu vad legatura cu Sorin Oprescu????
Tu .. De unde naiba ai mai aparut mah ? Vrei sa te afirmi ca vedeta sau … ce ?
Presupun ca erai incapabila de te-au dat astia afara .. la fel ca si ceilalti , mancati niste bani de la stat , asa aiurea..
Hai ca am inceput sa ma enervez. Asta e a doua oara azi cand intru pe blogul doamnei Alexandrescu si sunt stupefiat de felul josnic in care niste postaci nesimtiti o ataca. Nu va e rusine, derbedei ai internetului? Aveti macar respectul minim pentru cineva care nu se ascunde dupa un pseudonim de oligofren atunci cand isi exprima o opinie. Eu inteleg ca va castigati banii in halul asta, dar am credinta ca va veti ineca cu ei…
Gazda!
te rog sa ma scuzi…am fost inadmisibil de bosorog jegos, asa dupa cum bine spune frank.
Actiunea ta, mi-a starnit cea mai josnica reactie…
Scuza-ma!nu se va mai repeta…
Prin scrierea de mai sus, ai demonstrat i(a)nca odata ca esti prinsa de o sfoara trasa de Mitrea, Oprescu…. si mai urmeaza si altii. Te-am vazut la un post tv(la b 1) unde ai avut o evolutie jalnica! Pacat!
Fata
Ramai la d-ale fetelor!! Ce nu vrei sa votezi e parerea ta! Nu tin cu Geoana!! Da nici cu marinaru!! Si nici cu pesedeul!!
Politica te depaseste, e un joc murdar plin de compromisuri. E grea. Nu poate oricine sa faca plolitica.Interesul national, chestii d-astea sunt texte de campanie. Diferenta dintre pooliticieni este ca unii mai arunca boabe si prin curte. De dat cu parerea poate oricine.
Cu stima
AI MINTEA INTUNECATA DE URA SI SETE DE RAZBUNARE.DIN PERIPLUL PE CARE L-AI AVUT LA TV-URILE CARE TE-AU PRIMIT AVIND CA SINGUR SI MARET SCOP DISCREDITAREA LUI MIRCEA GEOANA,ASTA E TOT CE AM INTELES.E RUSINOS CA EXISTA ASTFEL DE ROMANI,DESI AM VAZUT CA EXISTA ,SI SINT CAM VREO 5 MILIOANE.AVETI MINTI INGUSTE SI SCOPURI OBSCURE ,DELA CAZ LA CAZ.DIN CAUZA VOASTRA NE VA PASTORII BASESCU SI PARTIDUL UNIC IMPREUNA CU UN PARLAMENT DIN CE IN CE MAI MIC INCA 5 ANI.RUSINE!!!RUSINE!!! RUSINE!!!
Uite cum cu o fapta demna de Magda Ciumac (recunosc ca si fizic semeni mult cu ea) ajungi cunoscuta dintr-o condamnata la anonimat. Te-am vazut la tv, nu stiu de unde exista la tine cultul asta ca esti ziarista, sa nu-mi spui ca si una de succes. Dar tradarea ta e o mizerie si o porcarie imensa, atunci cand musti din mana (mai degraba curul) celor care te-au hranit. Suntem in preajma Craciunului iar tu te dedai la asa fapte, ar trebui sa fim asa de buni unii cu altii, dar la tine am vazut o ura asa de mare impotriva lui M Geoana… Am fost votant al lui Antonescu, nu am treaba cu Geoana, dar ai fost lamentabila, sa nu mai zic de caseta unde era o voce de femeie si o mana de barbat. Dar sper sa fi plecat de la ei din vreo frustrare nu sa te fi dat ei afara din cauza incompetentei.
Felicitarile mele Anca. imi place ca le zici pe bune…..te-am urmarit la nasul si mi-a placut…..
sper k o sa ta-ti placa banc-ul cu actualul bula….e din seria un banc cu si despre prostanac`….
Celebrul profesor Grigore Moisil la ora de matematica. Dupa ce a citit prostiile pe care le-a debitat Geoana intr-o lucrare, il cheama la el, il pupa pe frunte si ii zice:
-Tu poti sa te duci sa te lauzi la toata lumea ca Grigore Moisil te-a pupat in c*r, ca asta nu-i cap…..
[...] Alexandrescu, actual consilier al lui Sorin Oprescu si fost consilier al lui Adrian Nastase, scrie pe blogul sau ca a vazut o filmare in care Mircea Geoana ar aparea intr-o postura jenanta. "Mircea Geoana [...]
Celebrul profesor Grigore Moisil la ora de matematica. Dupa ce a citit prostiile pe care le-a debitat Geoana intr-o lucrare, il cheama la el, il pupa pe frunte si ii zice:
-Tu poti sa te duci sa te lauzi la toata lumea ca Grigore Moisil te-a pupat in c*r, ca asta nu-i cap…..
Nu ma mira ca sintem aici dupa 20 de ani. Cu traseisti ametiti de mirosul ciolanului care nu se dau in laturi de la nici o abjectie. Cum ar fi sa vada copii dvs. o filmare pe YouTube cu dvs si Oprescu in masina? Cine ridica sabia, de sabie va pieri. Haules Baules, madam.
FELICITARI !Sunteti o femeie frumoasa si curajoasa.Am o mare admiratie si pentru tatal dvs.Sunt indignata de comentariile pline de venin ,de la cei saraci cu duhul ,care nu inteleg nimic din existenta lor si va insulta ,ca atat ii duce mintea .
Sa speram ca Basescu va reusi sa fie un presedinte pentru toti romanii si sa infirme toate aberatiile care i s-au pus in spinare .
Nu am votat niciodata PSD si nu imi pare rau .In afara de C. Diaconescu nu am nici o stima pentru nici un psd-ist .
SArbatori fericite !
Feb 7, 2008 Author: Anca Alexandrescu | Filed under: Viata de consilier ******************** Despre tradari, lipsa de caracter si diversiuni…………………………………………………………………………………………..”Sa isi ofere serviciile, sa isi declare dragoste eterna si sa tradeze. Sa il tradeze pe cel langa care au stat pana de curand. Si uite asa, o data la patru ani istoria se repeta. Cand sunt pe val nu mai au timp sa discute nici macar cu cei din echipa lor, cand nu mai sunt, nu le mai raspunde nimeni la telefon! Unii, ca sa isi justifice tradarile spun ca in politica trebuie sa te asezi la masa si cu cei mai mari dusmani ca sa iti atingi scopul. Astfel, oameni care pareau ca nu isi vor mai vorbi niciodata sunt uniti de interese comune. Interesele lor, nu ale alegatorilor. Pai altfel cum ar fi dispusi cei care spun ca fac politica sa puna la bataie sute de mii sau chiar milioane de euro pentru a ajunge intr-un post (la partid, in administratia locala, in Guvern sau in Parlament). Ca doar nu dau bani ca sa faca ceva pentru comunitate! Sa fim seriosi! Urmeaza doi ani in care cu siguranta vom asista la tradari spectaculoase, presa va fi plina de diversiuni si oamenii fara caracter vor invinge, probabil, din nou! Sau nu… ” **************************La tine te refereai cand scriai articolul asta cu mult timp in urma? Asa de bine ti se potriveste… Sper ca sa fii mandra de tine, tu si toti prietenii tai.
Buna, As dori sa iau legatura cu Anca Alexandrescu.
Daca puteti, vas ruga sa-mi lasati un mesaj la email: nataprof2004@yahoo.fr Va multumesc!
In sfarsit un curent de aer proaspat . Felicitari pentru verticalitate si curaj . Se pare ca acestea nu poarta intotdeauna pantaloni ( un ante scriitor dixit ).
Daca reforma care trebuie sa se petreaca in PSD va aduce astfel de oameni “la suprafata”iar partidul va deveni ceea ce multi asteapta , aveti votul meu la urmatoarele alegeri .
Nu pot totusi sa nu fiu un pic pesimist si sa ma intreb daca voi apuca momentul ( dupa cum se deruleaza evenimentele se pare ca va dura ceva timp ).
Imbucurator este faptul ca exista inca oameni cu bun simt ( si nu sunteti singura exPSD sau inca in PSD ).
Sarbatori fericite si inca o data felicitari pentru curajul de a incalca omerta .
bunaziua. nu va cunosc, dar ieri seara a-tzi dat un interviu care l-am urmarit. sa ma prezint: pensionar, ies foarte rar din casa, fara prieteni, cu un televizor foarte bun…dar scos din priza de aproape un an (deschis la confruntarea finala televizata si acum cind s-a terminat in sfarsit campania electorala), nu citesc ziare, am un calculator si stiu sa-l folosesc binisor, am o pensie cotata mare,,100 ron” (dar sint ajutat sa rezist de fiica). in concluzie: sint izolat in masura in care nu ma intereseaza partidele politice, ci oamenii care umeaza sa fie votatzi. locuiesc in un oras din moldova, cu primar din psd, ajuns primar pentru ca este gospodar, orasul e curat si in masura in care poate, incearca se pare sa conduca corect, chiar daca uneori da impresia ca ajuta intai cartierele, care l-au votat masiv. prezentarea am facut-o pentru ca nu ma intreseaza partidul, ci omul. de ce nu l-am votat pe domnul geoana?? am permanent in ochi imaginea unui ,,mic domn goe”(caragiale), care oricind ar bate din picioare cu furie, ca nu i s-a dat ceva ce el vrea cu orice pretz. discursurile lui, contzineau texte, care parca trebuia sa le spuna contracandidatul ca sa fie credibile. el a vorbit (de fapt a citit) de fraude de la inceputul campaniei, de atacuri la familie si persoane din anturajul candidatzilor, de coruptzie si mita. avea o biografie fabricata pe aspect exterior (imbracaminte), pe merite ,,deosebite” ca ministru de externe si ambasador in sua. nu-mi spunea nimic, mie, virtual votant. acum gafele care m-au suparat cel mai tare: 1-nu stia numarul de locuitori ai romaniei (de 2 ori parca a pronuntzat 80 milioane locuitori) 2-nu avea ce sa caute la timisoara cu simpatizantzi imbracatzi in rosu, in zile de mare doliu acolo 3-romanii sint inca ,,alergici”la cuvintul moscova si e ceva care cei ce au trait sub rusi nu accepta cu usurintza. fiind copil se tzineau lectzii de existentza cuvintelor slave, in vocabularul romanesc, iar acasa parintzii ne explicau cu teama ca majoritatea cuvintelor au radacini latine. literatura si muzica lor e foarte buna si frumoasa, au avut si au oameni deosebitzi, dar politica lor nu-mi place. cam asta ar fi. ma bucur ca unii din,,noua generatzie” incep sa vada realitatea si au curaj sa o spuna. cu urari de zi buna
@Din nou pentru toti cei care ma jignesc,
Asa cum spuneam si mai sus ii apreciez in mod deosebit pe cei care se ascund sub un nick name si au satisfactia sa arunce cu diverse cuvinte. Nu ma descurajati cu astfel de postari, ba dimpotriva. Va recomand sa consultati dictionarul si sa vedeti ce inseamna traseist si tradator. Cum as putea fi traseist cand am fost data afara din PSD dupa 13 de stat in partid si nu m-am dus si nici nu ma voi duce la un alt partid? Ci la Sorin Oprescu, si el plecat tot din PSD. Poate imi explicati unde este tradarea. Pe cine am tradat? Pe Mircea Geoana? Pe oamenii din PSD care au muncit din greu pentru acest farseur al politicii romanesti si de fiecare data au fost calcati in picioare si parerea lor nu a contat? Este trist ca dupa 20 de ani ganditi la fel ca inainte de 1989: daca nu esti cu noi, esti impotriva noastra. Cert este ca disperarea e mare…Este jenant ce faceti pentru un banut. Nu imi veti inchide gura, puteti spune orice!
Nu sunt membru PSD.
Cred insa D-na , ca nu procedati corect. Discutati intai in partid si rezolvati-va problemele.
Cu prea multe orgolii si frustari, riscati sa nu mai reprezentati nimic.
Sunt surprins de ardoarea Dvs . Am constatat pe fata Dvs rautate . Analizati bine ,comportamentul celor din PD si poate va hotarati sa va schimbati.
Desbinarea ,in felul pe care o propovaduiti impreuna cu Doctorul Oprescu si cei apropiati ,nu aduce nimic bun. Intamplarea de la primaria Capitalei ,cred ca nu se va mai repeta. O prima dovada, voturile preluate de la Bucuresteni de D-ul Oprescu. Sunt printre cei care au votat atunci. Sigur nu o voi mai face.
Sper sa reflectati mai mult inainte de a exterioriza cea ce rautatea va face sa o transmiteti in exterior.
Dece nu recunoasteti ca nu ati stiut sa va faceti sustinatori in Partid cand a fost ales D-ul M.Gioana ? Prietenii /aliatii nu se tin aproape doar prin ironii ?
Nu considerati ca fiind aproape de D-ul Nastase,ati contribuit si Dvs la situatia de azi ?
Cu speranta, ca veti reflecta inainte de a fi prea tarziu,
cu deosebita stima,
C.Rizescu
Felicitari pentru emisiunile de ieri…mesajele transmise din intelepciunea d-voastra ..
As fi incantat ,k tineri de azi sa gandeasca pozitiv ..real k si d-voastra ..fi-ti puternica ..o sa invinge-ti …bafta in viitor ,an bun cu sanatate ..sa fiti iubita ,cu amicitie ,Doar Eu.
Mi-a placut aseara ca l-ai pus la punct pe badaranul Dinescu. Oricum, eu cred ca trebuia sa fii mai ferma, ca altadata sa-si tina pentru el glumele alea de neam-prost.
Romania in era POST DEMOCRATIE!!!
Cine pleaca ultimul sa nu uite sa stinga lumina… in Romania post democratie!
Oare asa se vor fi simtit si parintii nostri dupa alegerile din 1946 “castigate” de Blocul Partidelor Democrate(BPD)?
Atentie la ce scrieti pe NET si la ce vorbiti pe telefon.
Ciocu` mic, mic…mic!
Ne mai auzim dupa era Basescu!
[...] despre care dna Anca Alexandrescu nu va scrie fiindca , nu-i asa , nici iarna nu-i ca vara, nici 1,25 milioane de euro nu-s 5 mii . Si iata cum spaga devine “donatie ” si , mai mult ca sigur , munca distinsei [...]
Felicitari Anca ptr ce faci in sensul reformarii PSD . Sper sa reusesti . Eu il vad pe Cristi Diaconescu un posibil presedinte .Are o singura bila neagra de la mine.
S-a inchis blogul cred ca de frica adica exact cum si tu ieri spuneai ca nu vrei sa numesti persoane de valoare ca sa nu le faci fara voie rau, si si-a suspendat blogul din timpul campaniei ptr Bucuresti, ca nu l-a facut sa dispara, dar nu a mai permis sa apara texte si nici el nu a scris, dar desigur ca a citit ce i s-a scris, tot din aceiasi teama caci el a trebuit sa evolueze pe o sarma subire si sa-si tina echilibrul. desigur ca ptr un maine.
Nastase daca se leapada de uri viscerale, daca infrunta barbateste acuzele penale si daca invinge este recuperail politic desi nu si ptr stima mea
Apropo de AN iti multumesc, caci cred ca si datorita discutiei telefonice cu dlui, a dat drumul de la moderare postarii mele, pe care am transcris-o ieri si la tine.
AYA care-l apreciaza enorm si neconditionat si pe care cred ca tu o cunosti, cu care am schimbat si mailuri, a incercat sa ma convinga ca AN nu merita acesta proasta parere pe care o am despre el, si nereusind m-a parasit, dar eu o stimez in continuare.
Si acum spre stiinta ta postez si aici ce am postat pe un blog liberal ca o pentru o vacanta de Craciun:
Buna dimineata,
Azi am intrat in concediul de Craciun si pe un blog liberal unde am combatut doar in ultima luna incercand sa mai trezesc la realitate cati liberali voi fi reusit asa ca am postat un mesaj de Craciun pe care il postez spre stiinta camarazilor de lupta si aici.
Cred ca voi posta si la AN ca sa-i fac placere un asemenea mesaj dar cred ca acolo va fi cenzurat.
Meritul acestui blog liberal este la fel cu acesta nu este deloc cenzurat, nici la exprimari licentioase ceea ce este o greseala dar scuzabila ca este moderat doar de titular.
Asadar mesajul:
ion adrian A spus:
15 Decembrie 2009 la 10:02 am
Asa este, Mosu nu a asteptat victoria deplina a lui Basescu si a mea pe langa el, odata ce i-am livrat lozinca castigatoare.
Vreau sa spun ca daca in Piata Universitatii nu am putut castiga deplin cu lozinca Mai bine mort decat comunist(care nu-mi apartine), care din pacate nici acum nu e in functie, cu o lozinca inventata de mine:
“Mai bine presedinte jucator decat presedinte jucarie”,
dl Basecu a castigat, desigur ca nu din cauza lozincii, dar pot spune fara sa gresesc : si cu lozinca.
Asa ca nu vad cum ar accepta pozitia de presedinte spectator pe care se chinuie PNL sa i-o indese pe gat ca de convins nu vad cum l-ar convinge.
Acestea fiind spuse, va urez fie succes in opozitie , fie la guvernare, daca deveniti cumintei, cu grija interesului national si nu a averii sau imunitatii lui Patriciu, care in final s-a dovedit, dlui a fi un scelerat.
Poate ca voi reveni sa va felicit la noul an, ultimul al primului deceniu al mileniului trei, dar pana atunci, cum Mosul nu mai are rabdare, ma grabesc si eu sa-mi iau, desigur ca multumit de munca depusa, o binevenita vacanta de Craciun.
CRACIUN FERICIT! , tuturor crestinilor de pe blog, indiferent de culoarea lor politica actuala! ”
Anca, cred ca voi mai intra dar daca nu iti urez CRACIUN FERICIT alaturi de cei dragi tie, stima mea dlui Horia Alexandrescu si aceleasi urari ca si tie desi cu dsa nu am schimbat niciodata vre-o vorba.
PS Un excelent articol ptr remember campania 2009.
h..p:..equidistant2009.wordpress.com/2009/12/06/de-ce-il-votez-pe-basescu-pe-6-decembrie-2009/#comment-12
ai dreptatein totalitate. M.G. a cistigat sefia PSD stim cum, dar nedovedind nimic trebuie sa plece. dar trebuie sa plece si aservitii lui din teritoriu , unii din ei facind adevatate dovezi de haiducie. cred ca sint oameni de valoare in PSD care pot duce in spate opozitia decent si demn.
Aveti dreptate. Da. Mircea Geoana ar trebui sa-si dea demisia. Mircea Geoana ar trebui sa aiba demnitatea de a se da la dreptate. Si da, Mircea Geoana este singurul vinovat pentru rezultatul acestor alegeri. Dar, haideti sa va intreb si eu ceva, daca imi permiteti.
Cum mai aveti curajul sa apareti la TV si sa va dati cu pararea. Cum de mai aveti curajul sa vorbiti despre demnitate, moralitate si alte lucruri care va lipsesc (fara suparare).
Imi aduc aminte, cum, in noaptea primului tur, dupa ce au aparut exit-pollurile, dvs erati la antena3 si explicati cum sta treaba cu alegerile. Dvs sau candidatul dvs, Sorin Oprescu ati stiut sa pierdeti. In locul dvs, ma duceam acasa, ma culcam si-mi vedeam de treaba.
Ati injurat toate casele de sondare cum ca au ceva cu Oprescu. Cum ca nu dau adevaratele cifre. Unele insitute au inceput la un moment dat sa-l ridice pe Oprescu doar de gura lui. Sau poate pentru cei 4000 de euro/ procent. Nu stiu. Ceea ce pot spune sigur este ca a existat un institut, Avangarde, care l-a dat pe Oprescu in 5% – 6%. Si dvs personal ati spus ca astia fura. Ati uitat, sau poate nu stiati, dar Avangarde a fost institutul care l-a dat pe Oprescu primar inaintea tutuor. Si atunci ne-au injurat toti.
Doamna Alexandrescu, nu va cunosc, dar va privesc si chiar consider ca sunteti o doamna. Va spun din inima. Adrian Nastase merita tot respectul pentru ce a fost si pentru ce este. Dar nu mai reprezinta o solutie pentru acest partid. Chiar nu. Din punctul meu de vedere, ca simpatizant si votant PSD, partidul are nevoie de ceva nou. Are nevoie de o intinerire. In niciun caz nu-l vad pe Mitrea ca o solutie. Nici pe Dragnea. Din pacate nici pe Ponta. Sunt multe de spus si nu cred ca este loc aici.
Sa nu uit. Nu-mi place expresia de Yesman al lui Hrebenciuc. Adica, daca un om iti intinde o mana iar tu apoi ii esti alaturi inseamna ca esti un fel de sclav? Sincer….dvs sunteti un Yeslady pentru Adrian Nastase???
Doamna va admir pentru curaj.Aveti perfecta dreptate.Chiar ar trebui sa isi dea demisia,poate i-ar mai salva ceva din onoare un asemenea gest;desi,privind la reactiile de pana acum m-as mira sa aiba vreo tangenta cu ceea ce se numeste onoare.
draga Anca, eu recuzez intreaga clasa politica, deoarece nu s-au folosit de SOFTUL pentru electorale, care ar fii blocat informatic, toate tentindele de fraudare-, de multi[plicare a votului- nu avem oare buni informaticieni- pai stiam ca 60 din softistii de la Microsoft sunt romani- in toate tarile civilizate functioneaza acest SOFT- de ce nu s-a vrut, intrebare retorica- exista un raspuns: sa ne juram caciula la greu, dar iata pedeapsa divina- asa s-a procedat si cu CONSTITUTIA, s-a elaborat ca pentru un partid, un om, dorit nemuritorsi iarasi pedeapsa divina- e o vorba veche” ce tie nu-ti place, altuia nu-i face”- vom invata oare din greseli?
O vina imensa are si Media- jurnalisti, analisti politici, ONG-uri, care nu au dezbatut acest aspect, lasand poporul in confuzie- pai daca se desteapta poporul, nu-i bine!
Am o veste proasta, a inceput “dezghetul” romanului!
draga Anca, eu recuzez intreaga clasa politica, deoarece nu s-au folosit de SOFTUL pentru electorale, care ar fii blocat informatic, toate tentindele de fraudare-, de multi[plicare a votului- nu avem oare buni informaticieni- pai stiam ca 60 din softistii de la Microsoft sunt romani- in toate tarile civilizate functioneaza acest SOFT- de ce nu s-a vrut, intrebare retorica- exista un raspuns: sa ne furam caciula la greu, dar iata pedeapsa divina- asa s-a procedat si cu CONSTITUTIA, s-a elaborat ca pentru un partid, un om, dorit nemuritorsi iarasi pedeapsa divina- e o vorba veche” ce tie nu-ti place, altuia nu-i face”- vom invata oare din greseli?
O vina imensa are si Media- jurnalisti, analisti politici, ONG-uri, care nu au dezbatut acest aspect, lasand poporul in confuzie- pai daca se desteapta poporul, nu-i bine!
Am o veste proasta, a inceput “dezghetul” romanului!
draga Anca, eu recuzez intreaga clasa politica, deoarece nu s-au folosit de SOFTUL pentru electorale, care ar fii blocat informatic, toate tentindele de fraudare-, de multiplicare a votului- nu avem oare buni informaticieni- pai stiam ca 60% din softistii de la Microsoft sunt romani- in toate tarile civilizate functioneaza acest SOFT- de ce nu s-a vrut, intrebare retorica- exista un raspuns: sa ne furam caciula la greu, dar iata pedeapsa divina- asa s-a procedat si cu CONSTITUTIA, s-a elaborat ca pentru un partid, un om, dorit nemuritorsi iarasi pedeapsa divina- e o vorba veche” ce tie nu-ti place, altuia nu-i face”- vom invata oare din greseli?
O vina imensa are si Media- jurnalisti, analisti politici, ONG-uri, care nu au dezbatut acest aspect, lasand poporul in confuzie- pai daca se desteapta poporul, nu-i bine!
Am o veste proasta, a inceput “dezghetul” romanului!
Ce a-ti facut se numeste TRADARE.
Si o spalare ORIBILA a rufelor in public.
DEZAMAGITOR si DEGRADANT!
La revedere!
Buna ziua doamna ANCA,desi nu mi-ati trimis niciun semn de viata,fiind din cei care nu v-au acuzat de nimic,deci cu toate ca m-ati tratat cu o indiferenta simpatica voi mai scrie citeva rinduri pe bloggul dv pt ca atitidinea dv de fronda impotriva celei mai periculoase aliante,de fapt un paienjenis de interese absconse,incarcate de iliegaslitate mi se pare de bon ton.
E “contrazi-ma”, nu “contrazice-ma”…;)
Draga Anca, Esti corecta in toate justificarile pe care le propui. Insa, demisia lui Geoana nu va schimba nimic. PSD-ul ramine un partid de culoare “rosu aprins” cu un trecut greu de sters. Realitatea trista ca a fost infiintat de Ion Iliescu, un personaj cu un trecut comunist profund, instigator a unor activitati criminale pe strazile Bucurestiului, propune acest partid intr-o postura negativa.
Cei mai multi tineri din PSD, Corlatean, Pop, Ponta , Serban Nicolae, imi aduc aminte de tinerii politruci comsomilisti UTC-isti care ar manca orice pentru putere. Te contrazic in cazul Ponta, este un tip hiper-coleric, mediocru ca inteligenta, cu maniere de maidanist. Daca un asemenea perosonaj ciudat ar ajunge sa ma conduca pe mine, atunci cred ca mi-ar sta mai bine sa ma duc la cules capsuni in Republica Malgasha…dupa ce am lucrat ca intelectual 30 de ani in SUA.
Sunt impresionat de modul tau inteligent si sincer de a evalua evenimentele actuale din Romania.
pt ca in primul rind sunteti ziarista,voi spune asa:din razboiul inedit,ca o premiera in democratie razboiul s-a dat intre Democratie si Presa,presa aservita,umila servila si care si-a deturnat activitatea de la menirea ei,si a devenit un tavalug puternic,hotarit sa distruga bruma de democratie instalata in cei 20 de ani de cautari.
nu voi analiza acum motivele-toate se aduna in final in calitatea morala a acestor jurnalisti-de doi bani.
faptul ca v-ati detasat curajos de breasla jurnalistilor lachei,faptul ca v-ati detasat de grupurile de politicieni de paie este de acum un fapt.
un fapt care va onoreaza,va face cinste si va asigura un viitor atit in presa[AVETI PROFILUL MORAL DE OM CU COLOANA VERTEBRALA] dar si in politica ,dovedind ca ,imi cer scuze pt exprimarea deloc academica,NU ATI PUS BOTUL’
atacurile la persoana care curg in acest moment pe bloggul dv.venite de la pesedisti,sustinatorii lui GEOANA,cred ca va intaresc convingerea ca nu aveati ce cauta linga acesti oameni.
concluzia nu poate fi decit una,stimata doamna,V-ati salvat sufletul,in primul rind,la timp.v-ati salvat viitorul din toate punctele de vedere.
permiteti-mi o metafora ceva mai dura:
,ati fost la poarta iadului,in ceasul al 12-lea ati avut o revelatie,multumi-ti cerului ca v-a data gindul cel bun.
ce sa cautati dv linga vanghelie?linga hrebenciuc,voiculescu,linga…..miile de domni si doamne ,care uitati in ce hal vi se adreseaza pt ca a-ti avut curajul sa spuneti ce?.pina la urma adevarul gol,golut,nud,dar care adevar doare atit de tare si pe atit de multi trepadusi si lachei pesedisti.
cu permisiunea dv voi mai face o constatare:
in opinia mea,faptul ca ati devenit ,MAMA’faptul ca ati dat viata la doua mogildete frumoase v-a facut mult mai lucida,pina la urma v-a obligat la rigoare-de data aceasta nu a fost vorba doar de dv. de data aceasta a fost vorba de…..VOI.
gindul la viitorul copiilor dv sunt convins ca v-a dat fiori cind ati inceput sa faceti inventarul tuturor lucrurilor pe care le stiati despre fostii dv colegi de partid.
v-ati dat seama ca ei sunt pericolul cel mare…
iata v-am mai descoperit o calitate-,SUNTETI O MAMA BUNA’care isi apara puiusorii de om.
nu gresesc cind spun ca sunteti precum o felina-o frumoasa PANTERA NEAGRA’cu ochii scaparatori care taie ca niste lame.
va rog sa-mi scuzati imaginatia si comparatiile,suntem la inceput de iarna,in timpul zilelor scurte si a noptilor…..lungi….
P.S.-mai trebuie sa adaug ceva,nu-mi permit sa va dau sfaturi pt viitor,pot insa sa va atrag respectuos atentia asupra unei realitati de care trebuie sa tineti cont.
paradoxal,desi nu ati candidat pt nimic,ati reusit sa adunati un imens capital de simpatie si incredere.
de ieri sunteti mult mai bogata-aveti o zestre considerabila de incredere,respect si asteptari.
aveti grija cum va veti gestiona aceasta avere-ati cistigat-o prin munca,riscul si efortul dv,asadar cu truda.
nu dati cu piciorul in ea si intr-o secunda fatidica sa o risipiti.
si inca ceva-probabil in sfirsit sunteti pe aceiasi lungime de unde[politic cel putin] cu dl HORIA ALEXANDRESCU-cred ca e foarte fericit,i-ati daruit gemeni si …..
tot respectul meu pentru o persoana ca tine!
ei si acum pt toti cei care varsa jigniri si rautati la adresa doamnei anca.
domnilor fac efortul sa va reamintesc citeva lucruri peste care vad ca treceti si refuzati sa tineti cont de aceste realitati.
SEFUL A.N.I.-in 3 ori 4 decembrie,invitat la antena3,a furnizat o informatie halucinanta-Mircea Geoana prin intermediul unui consilier a incercat sa-l santajeze si sa-l intimideze,incercind sa traficheze influenta sa ca PRES. AL SENATULUI,cerindu-i sefului ANI,sa inchida ancheta care il privea pe dl geoana.
dl CATALIN MACOVEI,sustine ca are inregistrarea momentului in care era amenintat-si ca organilii…
ei aici ce mai spuneti dragi ticalosii pesedisti?
P.S.-las deoparte afirmatiile off the records,ale lui BOGDAN CHIRIAC,care spunea cum duce geoana banii pt campania electorala soacrei sale,doamnei costea.
in conditiile in care dl CHIRIAC,este unul din amicii din presa a dl geoana,care lunii de zile i-a facut campanie electorala la realitatea lui vintu dl geoana.
Orice om care a lucrat vreodata cu un program de salarii, stie ca CNP contine o cifra de control (ultima). Daca descarci de pe internet un program gratuit pentru redactarea declaratiilor ce trebuiesc depuse la Casele de Pensii, Somaj sau Sanatate, vei vedea ca trebuiesc introduse CNP-urile angajatilor. Daca CNP-ul este gresit esti avertizat si nu poti sa treci mai departe.
In plus, algoritmul de atribuire al CNP-ului este unul binar, orice calculatorist mai rasarit il cunoaste.
Nu este o mare scofala sa vezi daca un CNP este valid sau nu.
O alta intrebare am eu. Daca spui ca esti independenta, de ce te mai agiti pentru a cere demisia cuiva din PSD?
E doar o curiozitate. Si eu am plecat dintr-un partid, nu m-am inscris in altul dar nu ma mai intereaseaza ce fac oamenii pe care i-am lasat in urma.
@victor si echipa de corporatisti care ar vota cu PSD dar au o jena :
Votati mai cu altii pentru ca PSD este creatia lui Iliescu. Si asa o sa ramana indiferent cat se delimiteaza sau nu lideri trecatori de Iliescu. Daca sunteti mai capabili decat Iliescu si asa de atasati ideologiei stangii de ce nu infiintati voi partidul corporatistilor de stanga???
Anca Alex.,
Ce facem cu zapada? ce zice sefu’, o deszapezire ceva???
PS. Ce au astia cu tine, nu mai are loc Prostanacul de tine?
Stimata Doamna, v-am urmarit la tv ultimele aparitii si recunosc ca le-am apreciat. Pareti o persoana echilibrata si mai ales cerebrala, lucru pe care rar il pot vedea la tv.
In alta ordine de idei, cred ca nu ar mai trebui sa pierdem vremea comentand despre MG, fiindca nu mai are rost… Eticheta de “Prostanac” atribuita chiar de partid, va atarna intotdeauna greu pe umerii sai…
Stiti care e diferenta intre un betiv si un prostanac? Betia e o stare de moment, pe cand prostia e permanenta.
Toate reactiile sale se incadreaza in opinia mea in aceasta eticheta.
Mai vorbim…
Anca, te-am aprobat in afirmatia ca dl. Geoana nu merita calitatea de presedinte PSD. Nu pot fi de acord, insa, cu acuze privind acel film, chiar daca asa ar fi fost. Ai incercat sa dai credibilitate filmului, apoi insa, afirmand ca ai aflat de el pe 12.12.09. Oricum, ura ta fata de MG ti-a intunecat gandirea si te lansezi in acuzatii nedemne. Te apreciam ca pe o doamna onorabila, dar te-ai descalificat prin aceasta postare. E rusinos sa dai cu piciorul si sa scuipi in urma ta. E ultima mea aparitie pe acest blog detestabil.
Anca,…exista un filmulet si cu traseista Lia Olguta Vasilescu !Pe cand pe micul ecran ?
Mircea Prostanacu ….DEMISIA !!! URGENT !!!
Anca.Nu pot intelege bucuria ta.Asa tare il urasti pe Mircea Geoana?
Doamna Anca Alexandrescu,
“Doua lucruri umplu sufletul
cu mereu noua si crescanda
admiratie si veneratie,
cu cat mai des si mai staruitor
gandirea se ocupa cu ele:
cerul instelat deasupra mea
si Legea morala din mine.
Immanuel Kant”
Al dvs., Valeriu Mangu
Succes dle actual si viitor PRIM MINISTRU BOC!
SUCCES DOMNULE PRESEDINTE TRAIAN BASESCU!
Si SARBATORI FERICITE DVS SI NOUA ROMANILOR!
ar trebui sa iasa din viatza politica
FANTASTIC! Senzational.
Cautam acest termen de nu stiu cand , ii ilustram semnificatiile , ce inseamna, dar nu-l gaseam ca atare in toata sintetica sa stralucire si pertinenta:
Evrika: GUVERN SECURIZAT
Dupa atatea experiente paguboase, Presedintele castigator, nu-si poate permite altceva si cred ca lacatul maxim pe care-l are la dispozitie se numeste PM si nu oricare, ci BOC sau BLAGA sau ce stie dansul mai bine.
CHAPEAU dle Presedinte Basescu(in romana : jos palaria) si intradevar dle Basescu la mitingul din 4 decembrie ati anticipat, scotandu-va palaria in fata romanilor.
Nu pot emite nici un “indemn” in c e-l priveste pe Mirciulica asta, nu sunt politician. Dar eu, ca un om ce urmeaza a fi condus sau care urmeaza sa-mi reprezinte drepturile nu mi-am putut da votul unui INFANTIL, unui tip lacom de putere si dispus sa faca orice pt el. Si daca ma mai gandesc inca o data cred ca i-as cere totusi demisia pt ca nu trebuie sa existe astfel de personaje pe scena politicii romanesti. Multumesc ca exista oameni c a tine care incearca sa creeze o opinie generala potrivita. Mult succes is toate bune
Va felicit pentru atitudinea d-voastra!sunt printre romanii ce au convingeri de centru -stanga insa nu am votat niciodata cu psdul datorita oamenilor pe care i-a promovat.Refuzul de a se reforma si a merge la inaintare cu fantomele istoriei recente (gen nastase,iliescu,geoana,hrebenciuc)m-au facut sa refuz categoric aceasta stanga si sa ma indrept spre dreapta.Sper ca d-voastra si ceiltiati din psd mai tineri sa realizeze aceste aspecte si sa reformeze in temelii partidul!daca domnii din psd nu o sa realiezee asta o sa dispara ca partid!au un deficit enorm de credibiltate inca din 90 !!formati un partid de stanga autentic si va promit ca osa aveti votul meu!trebuie sa primeze interesul natiunii nu interesele personale si de partid!asta trebuie sa se opresca!salut atitudinea d-voastra si a altor senatori psd ce au realizat necesitatea schimbarii psd !!daca va dau afara di psd o consider o alta greseala imensa !nu numaia domni risca sa dispara din scena politica dar risca sa fie crucificatide istorie!!va doresc mult succes si va urez sarbatori fericite
salutari din diaspora
Ptr cei ca Anca de mai sus, care nu pot vota cu psdul lui Ion Iliescu:
Foarte interesant : ofiterul GRU , care era generalul Militaru a creat scenariul teroristilor prin ordine deliberate date de acesta atat catre trupele de securitate care intrasera in subordinea sa, cat si catre trupele MAPN,
desigur conform unui scenariu destinat sa instaleze la putere pe agentii sovietici care au realizat lovitura de stat si din care inca si azi se afla unii pe pozitii respectabile in puterea poitica din Romania.
Unul din studile de caz pe langa asasinarea gen Nuta, a oribilului asasinat al col Trosca si care a demonstrat asta este masacrul de la Otopeni, instrumentat la Nasul de Grigore Cartianu si un istoric specializat, dl Stoenescu.
In final Cartianu exasperat de marsavia acestui masacru , stiind ca cel care-l rechemase din rezerva pe Militaru a fost Ion Iliescu, la numit pe acesta pe un post national de televiziune: Teroristule!.
Ce credeti, a gresit oare dl Cartianu?
De altfel nu l-a contrazis nimeni din studio.
PS. De aceea era nevoie de liniste ca sa nu se afle si oficial si public acestea?
Pentru Bombo:
“se presupune ca “, ” Eventual”, “cred insa ca este timpul”, “Cred ca trebuie sa avem insa”, “cum putem sa ne”, “de la care trebuie sa”,
“Probabil”, “Simt ca se putea”, “trebuie sa ne aplecam”, “trebuie sa o”,
“Trebuie sa vedem”, “Nu sa folosim”, “Nu sa ne”, “pe care trebuie sa il analizam”, ” Cum vom face ca”, “Care este proiectul pe care”, “si in care sa vedem daca”, “va trebui sa reinceapa sa”……
Comentariu 1: ati pus punctul (.) pe I.
Comentariu 2: era momentul/cazul ca cineva sa ia atitudine.
Comentariu 3: asa se da cu pumnul in masa.
Comentariu 4: Basescu si-a gasit nasu’ !
Cenzura pe blogul lui AN unde am revenit acum dupa victorie sa-l consolez, respectiv doua postari care tot stau la moderare, de fapt doar prima mai sta ca a doua a fost complet eliminata.
Ce crezi, s-a speriat AN de ele sau vrea sa ma protejeze stiind el ce stie si eu nimerind tinta atat de bine? :
ion adrian spune: Comentariul tău aşteaptă să fie aprobat.
decembrie 17, 2009 la 10:23 am
Iliescu acum la Rfm este trist si amarat , are si de ce caci acum dupa 20 de ani, se gandeste la ucigasul general Militaru si la complicii acestuia.
Inca nu s-au prescris respectivele asasinate facute cu intentie murdara si ca o tradare fata de tara .
ion adrian spune: Comentariul tău aşteaptă să fie aprobat.
decembrie 17, 2009 la 6:21 pm
Scandal facut just de Dinca la intrunirea comemorativa. Desigur ca Iliescu a evitat sa vorbeasca de 21 decembrie caci ce-i care au omorat acolo la miez de noapte sunt in libertate si promovati probabil ca tot ei au fost folosit in scenariul terosrist ca sa fie iertati de crimele in sprijinul lui Ceausescu.
Bravo lui Dinca, este jignit pe buna dreptate, dar saracul nu intelege ce spun eu, Auzi intrebare : ce interes a avut Iliescu sa se faca ca a uitat ziua de 21 decembrie 89.
Bravo lui Dinca, fiindca a torpilat mascarada de la Palatul Parlamentului organizata de asasini, cu eroi si manipulati prezenti dar pe post de recuzita.
Dinca nu a acceptat acest rol.
Catalin Voicu-Mircea Geoana! dar Adrian Nastase-Gabriel Bivolaru???
o diferenta??? a.. da unul e doar invinuit celalalt a fost gasit vinovat de justitie si inchis
sunteti singura contestatara deschisa a lui Geoana pe care o respect pt pozitiile publice si munca depusa, dar nu-mi cereti sa achiesez pozitiilor unor Mitrea, Oprisan etc!!!!
si de fapt imi pasa de PSD doar atat cat ramane o contrapondere ca si PNL la dictatura nesimtiirii marca Traian Basescu… in rest in sufletul meu il doresc pe Iliescu judecat pt revolutie si mineriade pe Nastase pt Tamara si si tanti de la Constructii si multe altele pe Mitrea pt CFR pe Oprisan pt ale lui din Vrancea si-n general cam pe toti baronii PSD de care mi-e mai mare sila decat de Basescu
@Anca,
Nu reclam ca acest post nu a fost scos de la moderare caci abia l-am postat. Daca va fi scos si se va putea citi si la AN va fi bine si voi spune si aici.
Dar eu vreau sa vezi si tu acest film caci s-ar putea ca si tu sa ai niscaiva apetente ptr marxism pe care nu-l consideri tot atat de nociv ca bolsevismul de exemplu.
Asadar ii spun asta lui AN:
ion adrian spune: Comentariul tău aşteaptă să fie aprobat.
decembrie 20, 2009 la 10:44 pm
Decat sa ma uit eu la RTv, la ceva desigur lipsit de valoare, mai bine te uiti tu la acest film, caci nu stiu sa fi declarat public ca ai renuntat la marxism:
http://www.jurnaltv.ro/video/The_Soviet_Story_Povestea_sovietelor_incredibil
Poate o faci acum!
@ion adrian
Mai Ionica, ’se-si ca te duci in vacanta de sarbatori. Ne-ai si urat pe chestia asta.
Cred ca cu (scuzati cacofonia) ultimele postari ti-ai dat arama pe fata. Tu esti maniaco-depresiv cu tulburari compulsive si cred ca suferi de mania persecutiei. Pai, tu crezi ca cineva este atat de interesat sa-ti baneze postarile.
Ai noroc, pentru problemele tale exista doctori si pilule. Dupa un tratament combinat poti sa te-nsanatosesti.
Sopisca,
Ai vazut vreodata o javrutza mai mare decat tine?
@anca,
Asa s-a intamplat cum am banuit dar suplimentar nici in moderare nu am ramas ci banare totala.
Iar am nimerit cu acesta postare si despre Marx, in musuroiul de viespi in care se fla de fapt si AN, desi se face ca nu ar fi.
Aveti mare dreptate
Sa-si dea demisia Mircea Geoana, tot poporul pesedist a muncit pentru acest individ care si-a batut joc de toata lumea si de el.
sa vina alta conducere,care sa dea incredere tuturor membrilor PSD.
pe cine vedeti dumneavostra la conducerea partidului?
@Anca,
Ce zici si pe asta o sterge AN sau ii da drumul?
ion adrian spune: Comentariul tău aşteaptă să fie aprobat.
decembrie 21, 2009 la 4:35 pm
Fiindca am si o trimitere spre AN, spre stiinta:
Succes in urmatorii 5 ani Domnule Presedinte Basescu!
Frumoasa si de larga amplitudine ecumenica rugaciunea Sfintiei Sale Patriarhul Daniel;
Excelent discursul programatic al dlui Presedinte;
Am auzit ca au lipsit Iliescu, Nastase si Crin, probabil si altii.
Eu unul si cred ca mai toti nu le-am simtit lipsa.
Doamna Alexandrescu, demisia oferita de dl Geoana ar fi fost un gest intelepciune politica, de intelepciune umana si pina la urma de bun simt, argumentele fiind destule si evidente, fara a mai fi necesara si publicarea retetelor bucatariei interne. Lipsa acestui gest transforma intr-o lupta interna ceea ce pentru pesede ar fi trebuit sa fie reflexie, alegere, gindire si actiune concentrate si coerente. Posibil ca dl Geoana sa creada ca ar putea repeta la scara partidului sau ceea ce dl Basescu a reusit la scara nationala: rea credinta, oricum ai lua-o. Chiar daca la un moment dat va fi probata o frauda electorala majora in favoarea dlui Basescu, dl Geoana va fi oferit intre timp suficiente motive pentru a le arata romanilor ca nu ar fi mai bun decit presedintele declarat.
Sper ca experienta pe care ati acumulat-o sprijinindu-l pe dl Oprescu la prezidentiale sa va fie de folos, in continuare.
Doamna Alexandrescu, va multumesc pentru faptul ca ati publicat aici opiniile mele, in acest an.
Doamna Alexandrescu, va doresc Craciun Fericit si La Multi Ani! Primiti, va rog, toate urarile mele de bine pentru familia dumneavoastra.
@ TUTUROR
Explicatia evenimentelor din Decembrie 1989 in:
http://mariusmioc.wordpress.com/2009/12/22/parerea-parchetului-crimele-revolutiei-nu-sunt-de-interes-public-virginia-juganaru-am-stiut-tot-timpul-cine-e-ucigasul-sotului-meu-si-o-declaratie-a-mea-citata-inexact-in-presa/#coments
Al dvs., Valeriu Mangu
@TUTUROR
Daca site-ul indicat mai sus nu se deschide, se poate ajunge prin:
http://mariusmoc.wordpress.com/
la articolul ” Parerea parchetului etc.” din 22 decembrie 2009, comentariul nr. 1.
Al dvs., Valeriu Mangu
@TUTUROR
Rectific:
http://mariusmioc.wordpress.com/
Anca,
Nu postez ce postez la AN numai ca sa demontrez cand sau cand nu sunt cenzurat (spre ex postarea de mai sus din 21 dec 4:35 pm a fost afisata si poate fi citita si la AN) , poate si asta care urmeaza va avea acelasi tratament .
Dar eu postez acestea si la tine ptr ca vreau sa fie citite si de tine adica nu au o adresare stricta personala ptr cineva anume.
Asadar:
ion adrian spune: Comentariul tău aşteaptă să fie aprobat.
decembrie 22, 2009 la 10:59 am
DUPA 20 ANI!
De fapt ce “aflam” din ce in ce mai detaliat , sunt din cele ce unii dintre noi le dedusesera pe cale rationala, inca de pe atunci.
Stiam raspunsul la intrebarea retorica : cine a tras in noi dupa 22?
Da, il stiam, cel putin din ianuarie 1990 erau multi care stiau :Cei care au avut nevoie de morti nevinovati sau adversari, in scenariul lor scelerat de preluare a puterii.
Sigur ca executantii nominali, oamenii de mana, nu erau si nici azi nu sunt poate toti cunoscuti, dar nu pentru ca nu s-ar fi putut ci pentruca nu s-a dorit, si inca nu se doreste.
Si cum sa se doreasca acesta, ba din contra sa se faca tot ce este posibil ca justitia sa nu ajunga eficient in acesta zona chiar cu pretul agatarii cu orice pret de putre si franarea dezvoltarii Romaniei adica prin ceva foarte aproape de inalta tradare.
Este evident ca daca se asuma o lovitura de stat, nu apareau mortii de dupa 22 decembrie.
Dar in masura in care a existat acea diversiune, si in masura in care ptr a se da legitimitate noii puteri ce nu dorea sa-si asume calea loviturii de stat, ci calea revolutionara draga marxistilor, au fost facute deliberat victime nevinovate crima este similara genocidului si cred ca este imprescriptibiila iar pdeapsa conform legilor de atunci cand crimele s-au produs este pedeapsa capitala cred ca prin spanzurare datorita caracterul abominabil al genocidului, iar azi cand pedeapsa cu moartea a fost abolita tocmai de cei vinovati si care stiau ca ii paste si pe ei ar fi inchisoarea pe viata.
Cum spuneam aseara, in programul dlui Presedinte se afla si acest punct si el este un punct care se poate indeplinii, daca pe langa presedinte va dori acest lucru si PDL dar si natiunea.
In orisice caz a se vorbi doar pesimist cu ocazia acestei aniversari-comemorari nu este just, caci azi suntem in zone de neimaginat in decembrie 1989:
-membri NATO si UE;
-constitutie democratica si libertate cat suntem si cum suntem in stare sa ne-o asumam.
Scriam undeva pe atunci, ca daca parintii si bunicii nostri au stat cu pistolul sovietic sau ceausist in spate, noi nu mai avem asa ceva in ceafa si totul este in raspunderea si deci in vina noastra, a poporului roman.
Si azi avem exact cat am fost in stare sa avem, cu scuza doar a faptului ca am fost supusi la un lant de diversiuni si manipulari carora greu le poti rezista si cu un QI peste 130 sau cu un instinct intuitiv inascut care sa concureze cu respectivul QI.
Dar este doar o scuza si nu o absolvire de responsabilitate.
Asadar avem exact ce meritam, dar azi suntem din ce in ce mai multi, cei care erau ca mentalitate in 89 de partea revoltei anticomuniste(nu numai anticeausiste)
Nerealizari avem multe, chiar si daca luam ca reper doar declaratia in 10 puncte a puterii inscaunate atunci care este Proclamatia Consiliului Frontului Salvarii Nationale citita in 22 dec 1989 la tVRL de Ion Iliescu la ara 11pm, si pe care va rog s-o mai gasiti care puteti, ca eu nu reusesc, caci se pare ca dl Iliescu a pitit-o bine!? in care spre exemplu se vorbea si despre reformarea invatamantului, ceva ce a fost abia de curand incercat sa se declanseze de catre dl Basescu.
Dar sa fie clar, istoria nostra este in mana noastra si faptul ca am fi nevolnici nu e o justificare, ci doar o scuza penibila.
Buna Seara,
Va felicite pentru prestatia dela b1 NASU, daca sunteti obiectiva cu gEOANA va rog sa va dteasati si de nASTASE si de CRIMINALUL ROMANIEI, iLIESCU.
Va urez ce le sincere urari de sanatate si fericire cu ocazia Craciunului si Noului AN.
Pentru tatal DVS un sentiment de stima si multa sanatate.
Merci pentru amabilitatea de a utiliza blgul DVS a lansa mesajul meu pentru nASTASE.
Bien Cordialement
———————————————————————
Mai nastase,
Ti-ai pus cireasa pe coliva politica, urmeaza JILAVA !!!
psd UL este o ofcina fara lider, antonescu este un lider “socialist” a unei ofcine liberale.
psd UL isi schimba de logo, trandafirul cu prezervativul.
Concluzii :
1. Implozia ofcinei psd ISTE in ofcina comunista si ofcina social liberala
2. Fuziunea celor doua ofcine, cea social liberala cu ofcina liberala
3. Refacerea ofcinei comuniste moderne.
Cred ca va veti alege coordonatele intre JILAVA si ofcina comunista.
Craciun Fericit, alaturi de cei dragi, si sa aveti parte de un An Nou cu sanatate si reusite!
Inca nu a fost scoasa de la moderare dar nici nu a fost total eliminata postarea de mai sus la AN(adica doar eu o vad la moderare).
In acelasi sens pe ultimul fir am mai scris ceva care doresc sa-l pun si i fata ta, care sunt convins ca la AN va fi un adevar cenzurat.
Ion Iliescu ne jigneste inteligenta spunand:
“A aparut aceasta idee de teroristi. Dracu’ stie cine erau astia”.
Si asta dupa ce sunt atatea familii indoliate cand pe sangele lor ai stat timp de 10 ani la putere si acum spui “dracu stie”, desigur ca intr-un fel ai dreptate Iliescule caci nu esti mai bun decat “dracu”si poate ca il intrupezi in aceasta tara
valentina, esti penibila,cati ani ai?!, ce stii tu despre comunism, de-ti permiti sa -i cataloghezi cu atata usurinta pe unii, indiferent cine sunt si criminali, de asemenea!!!!!!!,apropo esti ruda cu” base”,daca da intreaba-l ce a fost si apoi mai deschide gura.
Sărbători binecuvântate !
http://sfinxredivivus.wordpress.com/2009/12/23/primiti-colinda/
Inca o postare cenzurata de AN, asa cred, ca abia am postat-o:
ion adrian spune: Comentariul tău aşteaptă să fie aprobat.
decembrie 23, 2009 la 8:52 pm
Sunt sadic Adriene, eu postez si tu banezi, dar ma distrez:
Asadar daca castiga Geoana desigur cu sprijinul tradatorului Antonescu aveam la Cotroceni un purtator de stafeta iliesciana si prin tatal sau generalul si una primita de la Militaru.
Concluzia anchetei lui Cartianu din care mai toti stiam care este vina lui Iliescu ne deschide intelegerea si asupra celui care a ordonat lui Iliescu sau a primit ordinele de la acesta respectiv agentul GRU la noi cu gradul de general de armata.
Iata concluzia lui Cartianu:
“Nicolae Militaru şi Ion Iliescu sunt marii responsabili pentru cei aproape 1.000 de morţi de după fuga lui Ceauşescu. Unul era braţul armat, celălalt – braţul politic. Timp de câteva ore, cât a durat instalarea lui Iliescu în locul lui Ceauşescu, România a fost o ţară liniştită, fără morţi şi fără terorişti. Apoi a început măcelul. Cei aproape o mie de morţi de după fuga lui Ceauşescu au fost puşi, atunci, pe seama teroriştilor.”
Si erati dlor fericiti cu Geoana sef de stat?
Ai dreptate, Mircea Geoana trebuie sa-si dea demisia! Daca o mai avea de unde! E losser de profesie. Adrian Nastase ar fi ideal pentru funCtia de presedinte PSD.
Da am anticipat bine a fost cenzurata cea data mai sus, adica acum nu o mai vad nici eu ca fiind la moderare, adica nu as mai putea s-o copiez cum am facut ieri seara cand am postat-o la tine.
Oricum m-am cam plictisit sa postez la AN numai ptr mine si ptr dlui.
Acum insa iti doresc Craciun Fericit si La Multi Ani 2010!
si un melodie de Craciun germana care mie imi place mai ales in interpretarea de negro spirituals a Mahaliei Jackson:
http://www.youtube.com/watch?v=1QGj2xgnN8A&feature=related
and who the fuck are you and why anybody would care about what you have to say? And really who the fuck are you?
LA MULTIA ANI
CRACIUN FERICIT
Tatal lui gEOANA a participat in 21 12 1989 la uciderea tinerilor din zona OTOPENI
A facut parte din dispozitivul securitati care au dorit sa inabuse REVOLUTIA.
Poate fi considerat un CRIMINAL, Dumnezeu ne-a dat minte si cadoul de CRACIUN al NATIUNII a fost alegerea Domnului Traian BASESCU Presedintele ROMANILOR de pretutindeni
Asa sa ne ajute DUMNEZEU !!!
Sărbători fericite!
Sarbatori fericite
Craciun fericit tie si celor dragi!
LA MULTI ANI!, Valentina si mai reflecta la cele de mai sus…………,un an nou mai bun .
PS> Mesajul lui Base,”"Sa traiti bine”,corect ar fi fost sa zica: “”SA TRAITI BINE , CEI DE LANGA MINE”", pentru ca asta e realitatea.Astept parerea ta.
Craciun Fericit!
Mircea considera ca a castigat.De aia nu isi da demisia cum a promis in cazul esecului.Mai avea dreptate si Oprisan,baronul din Vrancea cand zicea ca daca era castigator era la Cotroceni.Pana si Oprisan i-a cerut demisia.Multi i-au cerut-o.
,…scurt fara prea multe comentarii…GEOANA si GASCA,Guzganul Rozaliu,Vanghelie ( semi ) analfabetul and Co. DEMISIA si cu doua randuri in spate in partid !!! URGENT impostorilor ! Ce e guzgane nu mai primesti “subventie” de la Payzone SA ??? Un Vanghelion ceva baieti si fete ?
Sa vina Nastase si Mitrea,Cristian Diaconescu si altii …
@
Maria Barbu
Am vazut emisiune cu geoana, o RUSINE NATIONALA.
Sustinea ca nu este comunist, ce MINCIUNA, tatal sau generalul geoana a participat la MASACRUL ORGANIZAT de la OTOPENI.
mIRCEA cunoaste acest moment precum si faptele criminale a tatalui sau inainte de dec.89, perioada de la canal unde era sef de lagar de munca si cea a batalionului de interventii de la BRASOV.
A avut educatia comunista de unde si sovalnicia sa din campanie.
Draga Maria,
Iti transmit cele mai sincere urari pentru anul 2010, sper pentru Corina sa aiba o buna decizie politica in perspectiva, este inca tânara si asteptam de la ea mai mult.
Cu un nICA incompetent si vANGHELIE sau hREBENCIUC la fel de incompetenti ofcina se distruge total.
IMPLOZIA ofcinei este declansata, nASTASE recomanda revizia technica, este tarziu, bomba a fost declansata.
nASTASE va urma si el cu procesul, JILAVA se anunta ca va fi plina.
LA MULTI ANI
“Qui sauve un criminel se charge de son crime.”
geoana & antonescu sunt Criminali au distrus doua partide.
“Si la société libre ne parvient pas à améliorer le sort de la majorité des pauvres, elle ne pourra pas sauver la minorité des riches.”
“Réformer la ROUMANIE plutôt que sauver le système actuel !”
@ valentina sau cum te-oi numi
esti proasta cu spume, sau prost cu spume. ati infectat netul toti boratii portocalii
Mai cunosc eu o deputata in parlamentul italian care seamana cu aceasta dama!
Lasa un raspuns